Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי שבדיה - גרונהולם שניים מ-2 !!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להשוות בין פורמולה-1 לראלי , לדעתי לפחות , זה ממש לא לעניין .

זה כמו להשוות בין כדורגל לכדורסל . שניהם ענפי ספורט עם כדור אבל המטרה והדרך אלייה לא דומות , ככה גם פורמולה-1 וראלי .

העונה הקודמת בפורמולה-1 היתה מהמעניינות שראינו בשנים האחרונות , וכמובן שאחת הסיבות היא איבוד השליטה של פרארי בכלל ומיכאל שומאכר בפרט .

העונה שעברה אופיינה בפתיחה אדירה מצד רנו ואלונסו ולאחר מכן צמצום פערים בקצב טוב של מקלארן ורייקונן .

המירוץ ביפאן היה מהטובים שנראו בשנים האחרונות ורבני התקופה אומרים כי הוא הטובים בהיסטוריה .

לא שאני חושב ככה אבל למי שלא שם לב סבסטיאן לאוב וסיטרואן שלטו שנתיים רצוף בראלי העולמי ולא היתה טענה אחת שעלתה , כמו שעלתה נגד פרארי ושומאכר בפורמולה-1 , מוזר...לאוב ניצח 10 מירוצים בעונה שעברה , איך לאף אחד מהקהל זה לא הפריע ...?

פשוט , לאוהד "הפשוט" (ומה לעשות , אני לא מגדיר את עצמי פשוט ...) הראלי הוא הרבה יותר ספקטקולארי ומושך לעיתים את העין ואז "הולך לאיבוד" באיזה שהוא מקום מבחן התוצאה (שהיתה זהה בראלי ב-11 מקרים שנה שעברה , 10 של לאוב ו-1 של דובאל באוסטרליה .

בפורמולה-1 הנצחונות התחלקו בין פיסיקלה ולאחר מכן אלונסו ורייקונן וכמובן הערס הקולומביאני מונטוייה (תסכימו איתי ועם מיכאל , שהאינדי לא נחשב...) .

יש לי עוד הרבה מה להגיד בעניין פורמולה-1 וראלי אבל...בואו נשמע קצת מישהו אחר....

 

 

יום טוב

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...