Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הדוגמא של ה500K הייתה רק לצורך הנוחות..

 

 

ופרט חשוב ששכחתי לציין...

הגרסאות שאתה מקבל עליהן את ההצעות המלהיבות של הליסינג הן חסרות כל איבזור בסיסי שתקבל במחיר שאתה תשלם כשתקנה את הרכב באופן פרטי מהיבואן.

פה קבור כנראה הכלב......

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

ובעוד מקום....

כל ההצעות שקיבלתי לא כללו מע"מ (כן, כן, מגיע לי לחטוף בראש שלא שמתי לב לזה...)

כשמוסיפים את המע"מ התמונה משתנה

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

מבין למה זה לא משתלם? ;)

אם זה היה משתלם לבנאדם פרטי אנשים רצים לקחת מכוניות בליסינג..

מסתבר שלא גילית את אמריקה :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בתחילת 2007' מיתכוונים במשרד האוצר לעלות בצורה משמעותית את שווי השימוש לרכב צמוד,מה שייקר מאד את השימוש ברכב מליסינג,בעיקר לעובדים שכירים שעושים שימוש "פרטי" ברכב.

כשמורידים לעובד 2K משכר הנטו עבור מזדה 3,נניח,זה עוד הגיוני,אבל אם הסכום יעלה ל 3K,זה כבר לא ישתלם,ואלפי מכוניות יוחזרו אחר כבוד לחברות הליסינג,שכמובן יצטרכו למצוא פיתרון יצירתי להמשך הפעילות שלהן.

סביר להניח שהחברות יתמקדו בליסינג לשוק הפרטי,והפיכתו למישתלם יותר.

במצב היום,ה"נידפקת" הגדולה ביותר היא בעצם מדינת ישראל,שמפסידה עשרות מיליוני שקלים על התעלול הזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני לא חושב שהמדינה נדפקת, הרי היא הגורמת למצב...

המיסוי על רכישת רכב חדש בארץ הוא שערורייתי, כשאתה קונה אוטו חדש אתה למעשה משלם על 2 מכוניות: אחת ליצרן ואחת לממשלה. מה עושה הציבור- ליסינג. (בפרטי זה לא משתלם אבל דרך העבודה כן... זה לא משנה, עדיין הממשלה מכריחה אותך לא לקנות אלא לשכור)

השוק מוצף במכוניות סוג ד' (אבאו, אופטרה ואקסנט) המדינה מרוויחה כמה פעמים

1. קצב חילוף הרכבים מואץ- יותר מכוניות שנקנות=יותר מיסים (כל מכוניות הליסינג הזולות שנת 01-02 כבר מתחילות אוטוטו ללכת לפירוק כי הן כבר לא ממש שוות משהו)

2. אגרות רישוי גבוהות יותר

 

מהלך כזה של ייקור השימוש הפרטי ברכב ליסינג ח-י-י-ב (!!) לבוא לצד הורדת המס על קניית רכב חדש. אחרת הממשלה דופקת את הציבור משני הכיוונים ואנשים יתחילו להשמיש גרוטאות משנות ה80... שזה לא טוב לאף אחד!!!

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

במצב היום,ה"נידפקת" הגדולה ביותר היא בעצם מדינת ישראל,שמפסידה עשרות מיליוני שקלים על התעלול הזה.

המדינה לא "נדפקת" תאמין לי שהיא מוציאה ממך את כל הכסף הזה בדרך זו או אחרת.

 

1. קצב חילוף הרכבים מואץ- יותר מכוניות שנקנות=יותר מיסים (כל מכוניות הליסינג הזולות שנת 01-02 כבר מתחילות אוטוטו ללכת לפירוק כי הן כבר לא ממש שוות משהו).

לא הגזמת בכלל... אולי תגיד לי איפה יש מכוניות כאלו לפירוק? אני אשמח להרכיב לי אחת...

VW Jetta 2015 MK something :-)Kia Sportage 2017

פורסם

לא הגזמת בכלל... אולי תגיד לי איפה יש מכוניות כאלו לפירוק? אני אשמח להרכיב לי אחת...

בחברה שאני עובד בה פירקו 3 לאנוסים ונובירה אחת.... עדיין מעוניין???:wink:

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

מעסיקים ימצאו דרכים אחרות "לצ'פר" את עובדיהם מעבר לרכבי הליסינג, לא חסרות לאקונות בפקודות המס ובתקנות הנלוות.

 

עובדים הזקוקים לרכב על מנת לבצע את תפקידם (אנשי מכירות, תמיכה, תפקידי ניהול שונים וכו') יכולים לצפות לכך שיבוצע גילום מסויים של תוספת זקיפת ההטבה.

 

העלאת שיעורי הזקיפה תחזיר את הכדאיות של ניהול צי רכב בבעךות הפירמה. רכב חברה שמש אך ורק לצורכי עבודה אינו מחייב זקיפת הטבה למשכורתו של המשתמש בו.

לדוגמא, רכב שמש איש מכירות ישאר לחניית לילה במקום העבודה כך שהעובד יגיע לעבודתו ברכבו וישתשמש לצורכי העבודה ברכב מאגר של החברה. מההיכרות שלי רכבים בבעלות חברה בד"כ טופלו טוב יותר מרכבי הליסינג וננהגו באופן מרוסן יותר מפחד ההנהלה וקצין הרכב.

 

דבר שכולם שוכחים! הרפורמה המתכוננת לא רק כוללת "גזרות". הרפורמה כוללת בניית מנגנון חישוב זקיפה לינארי ורציף תוך העלמת קבוצות המס הידועות לשימצה. הישרא-בלוף בצורת רכבי חסרי איבזור בטיחותי מינימלי כדי להתאים לקבוצת מס יעלם מהמפה המוטורית, ויפה שעה אחת קודם.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
הישרא-בלוף בצורת רכבי חסרי איבזור בטיחותי מינימלי כדי להתאים לקבוצת מס יעלם מהמפה המוטורית, ויפה שעה אחת קודם.

הגיע הזמן... אם אנשים יקנו רכבים בעצמם אף אחד לא יחסוך 2000 ש"ח על ABS כשהוא יקנה רכב ב120K.... הליסינג כן חוסכים וזה כל ההבדל

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
מהלך כזה של ייקור השימוש הפרטי ברכב ליסינג ח-י-י-ב (!!) לבוא לצד הורדת המס על קניית רכב חדש. אחרת הממשלה דופקת את הציבור משני הכיוונים ואנשים יתחילו להשמיש גרוטאות משנות ה80... שזה לא טוב לאף אחד!!!
מה חדש?

אתה באמת חושב שלממשלה אכפת שהיא דופקת את הציבור משני הכיוונים?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מצד יגמר אכן יגמר הישראבלוף של קבוצות שווי שימוש שגרם ליבואנים לוותר על איבזור בטיחות אלמנטרי,אך מצד שני צריכים להבין שכמו כל תופעה ישראלית טיפוסית,בייחוד בתחום הרכב,התופעה תפחה למימדים מבהילים.

חברת היי-טק רוצה לצ'פר את עובדיה?בבקשה.על חשבונם,לא על חשבון המדינה.

הראש היהודי ממציא לנו פטנטים,ולא מהיום.

מישהו זוכר את הסטיישנים של שנות ה 60' וה 70'?באיזה שהוא שלב החליטו בשילטונות המס להכיר במכוניות סטיישן סגורות(ללא חלונות צד)כדוגמאת סאאב 96,סימקה 1100 ועוד,כמכוניות מיסחריות,על כל המישתמע מכך(זיכוי מע"מ בקנייה,זיכוי מס מלא על כל שווי המכונית תוך 3 שנים ועוד כהנה וכהנה).

תוך פרק זמן קצר הוצפו הכבישים בסטיישנים כאלו,רק שניפערו בהן חלונות צד והותקן מושב אחורי...

לקח כמה שנים-והקומבינה חוסלה.

חוסלה?לא בדיוק.נמצאה פירצה חדשה ולא פחות קורצת.האל-קמינו האמריקאי.

לכאורה,טנדר לכל דבר,רק שאם הוספת ארגז פיבר נמוך,וסילוק המחיצה מאחורי תא הנהג,היתקבלה מעין מכונית סטיישן.מה רע?גם נוסעים באמריקאית,שהיתה החלום הרטוב של הישראלים בתקופה ההיא,וגם דופקים את מס הכנסה..

בשנת 80' חוסלה החגיגה.

אח"כ הגיעו הטנדרים,שהורשו להסיע אנשים בארגז כמו בהמות,הטנדרונים ועוד.

את הפרנציפ הבנתם?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מקפיץ את השרשור הנ"ל בגלל שיש פה דברים רלוונטים אבל כמה מהם לא הצלחתי להבין.

 

אימי נשארה כרגע בלי רכב. היא מעוניינת בליסינג עם אופציה לרכישה לאחר 3 שנים. הרכב צריך להיות סופרמיני (סוויפט, סיריון) או מקסימום משפחתית. אבי הוא עצמאי (אורטופד עם קליניקה) וההוצאות של הפאסאט יורדות למס הכנסה. אימי נוסעת בשנה כ-10K ק"מ.

היא התחילה להתעניין לפני כמה ימים בליסינג.

אני מבין שאני צריך ליסינג פרטי לעצמאי.

באתר של דורנט ישנם מחירים כמעט לכל רכב.

השאלה אם זה משתלם ?

לא עדיף שאבי שנוסע כ-20K בשנה יקח את הרכב ליסינג במקום הפאסאט ? הרי הוא יקבל החזרים על כך, השאלה עד כמה זה משתלם ?

 

 

ליאור.

Veni Vidi Vici

פורסם

העלאת שווי השימוש לא תקרה כל כך מהר משום לבעלים חברות הליסינג ולאלה שמתפרנסים מהם (היבואנים) יש לא מעט כוח במסדרונות השלטון, ולכן לא נראה שמשהו יזי, לפחות לא בזמן הקרוב.

 

ולעניין לשמו נפתח שרשור זה:

 

"ליסינג פרטי" הוא למעשה שם אחר לקבלת אשראי לצורך קניית רכב.

 

חברת הליסינג אף היא לוקחת אשראי על מנת לקנות את הרכב, ולמעשה משמשת מתווך בין הלקוח ליבואן.

 

בד"כ לקיחת הלוואה וקנייה עצמאית של הרכב תהיה זולה יותר בסדר של בין אלפים בוודדים לעשרות אלפי שקלים בהתאם לשווי הרכב הנרכש.

 

לכן לדעתי בד"כ משתלם לקנות את הרכב לבד ולקחת הלוואה בבנק (אם דווקא חייבים חדש)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...