Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני פשוט קניתי אוטו שאינו מתבלט מבחינה חיצונית ולא מושך תשומת לב של גורמים עוינים.

ואני מתכוון להשאיר אותו ככה, בלי ניאונים זוהרים, בלי מדבקות ענקיות, בלי מערכת של 3000W, בלי מגבר, בלי סאב, בלי שום דבר ששווה גניבה מתוך האוטו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עד היום חנה השוודי רחוק מעינייהם של האנשים (אך תושבי השכונה כבר מכירים את האוטו).וכשאני יוצא לס.ד.ב. כשהרכב עומד הוא תמיד תחת פיקוח העין שלי

וכשאני עוזב את אזור הרכב אני דואג לכסות אותו (אבל זה לא עזר למנוע ניפוץ שמשה קידמית וסקרנות מצד עוברים ושבים.

הרכב לעבודה חונה בחניון אגד או ליד ביתו של הנהג :wink: אז זה כבר לא בעיה שלי

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

אני בד"כ מחנה את האוטו בחניה הפרטית שלי, שהמרפסת של הבית משקיפה עליה.

וכשאני לא מחנה בחניה הפרטית אני מחנה אותו מתחת למנורה, ואם באמת ממש אין חניה, אז מה לעשות חונים איפה שיש ואני תמיד זורק מגבת או משהו כזה על הרמקולים האחוריים שלא יראו לעין, ומחביא כל מה שעלול למשוך פורצים למינהם.

 

יותר מזה אין מה לעשות בנידון. (כמו שאמרו קודמי - מדינת ישראל)

 

:)

פורסם

זאת בעיה שאין מה לעשות, בבית הרכב בחניה הפרטית אז ככה שפה לא הבעיה.

 

הבעיה היא כשאתם נוסעים למקום אחר שבו אין לאף אחד חניה פרטית ולא תמיד יש מקום מואר ומרווח כדי שיהיה נוח לחנות שם, אני הרגשתי זאת על בשרי כשהחנתי בלילה אחד כשהחנתי בבית של החברה ומה לעשות שם אין לי חניה פרטית, הרכב היה במקום חשוך וכשקמתי בבוקר ראיתי שאין סמל. אני הגעתי למסקנה שזה היה בגלל שהרכב היה בחושך כי מי שהיה רוצה לקחת סמל של הונדה היה יכול לבחור בעוד כמה מכוניות שהיו באיזור אבל הם היו מבקום מואר ולכן לדעתי לא התקרבו אליהם, אז מה לעשות שתמיד יש סיכוי שדברים כאלו יקרו אבל לא לנסוע למקומות שבהם קיים הסיכוי? נשמע לי קצת הזוי, הרכב קיים כדי לשרת אותכם או אתם קיימת בשביל לשרת את הרכב?

פורסם

אני רוצה להפנות את מקור השריטות לגורם אולי לא צפוי במיוחד.

חתולים, עכשיו כמו תמיד כל אהבי החתולים יקפצו ויגידו שלא, לי גם ישנה חתולה ואני איני שונא אותם.

אבל האוטו שלי הנוכחי אצלי כשנה, ומאז שקניתי אותו כל פעם ישנן שריטות חדשות שרואים שהן מחתולים.

 

החוק החדש בראשון לציון חוק חכם, לדעתי צריך שיהיה בכל הערים, חתולים הם מטרד לסביבה ולמכוניות הכהות בפרט.

פורסם

אין שום דרך לשמור על האוטו חוץ מאשר לשים עין כמו נץ באופן קבוע. אזעקה ואימובילייזר זה קודם כל. אני תמיד מקפיד לשים את הרכב בחניה נורמלית בלי להדחף כי יש אנשים שממש לא יודעים לפתוח דלתות, אז כדי שהדלתות ישארו בלי דפיקות אני מקפיד להחנות בחניות רחבות. מדי פעם להציץ מהחלון לראות שאין דמיויות חשודות באזור וזהו בעצם, לקוות לטוב :)

פורסם
אני פשוט קניתי אוטו שאינו מתבלט מבחינה חיצונית ולא מושך תשומת לב של גורמים עוינים.

ואני מתכוון להשאיר אותו ככה, בלי ניאונים זוהרים, בלי מדבקות ענקיות, בלי מערכת של 3000W, בלי מגבר, בלי סאב, בלי שום דבר ששווה גניבה מתוך האוטו.

זה בדיוק הטעות. לתת לאחרים להכתיב לך איך לחיות.

האוטו שלי גם תמיד בחניה פרטית מתחת לחלון. לא יוצא איתו למועדונים!!! ובכלל נוסע כל השבוע על הקטנוע של העבודה ומוציא אותו רק בימי חמישי בערב ושישי בערב.:-)

כמה סטים שונים של ברגי אבטחה על כל גלגל....חלונות כהים שלא יראו מה יש בפנים...(הורדתי את המושב האחורי ויושב שם סאב ומגבר במקום).

בכלל כמה שפחות לנסוע עם האוטו יותר טוב. פחות הורדות מהכביש ופחות שריטוט.:-D

http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.file.view&path=200601071825244531&id=200601071859246056&user=bmwricer

פורסם
אני רוצה להפנות את מקור השריטות לגורם אולי לא צפוי במיוחד.

חתולים, עכשיו כמו תמיד כל אהבי החתולים יקפצו ויגידו שלא, לי גם ישנה חתולה ואני איני שונא אותם.

אבל האוטו שלי הנוכחי אצלי כשנה, ומאז שקניתי אותו כל פעם ישנן שריטות חדשות שרואים שהן מחתולים.

 

החוק החדש בראשון לציון חוק חכם, לדעתי צריך שיהיה בכל הערים, חתולים הם מטרד לסביבה ולמכוניות הכהות בפרט.

איזה חוק יש בראשון?

פורסם
אני רוצה להפנות את מקור השריטות לגורם אולי לא צפוי במיוחד.

חתולים, עכשיו כמו תמיד כל אהבי החתולים יקפצו ויגידו שלא, לי גם ישנה חתולה ואני איני שונא אותם.

אבל האוטו שלי הנוכחי אצלי כשנה, ומאז שקניתי אותו כל פעם ישנן שריטות חדשות שרואים שהן מחתולים.

 

החוק החדש בראשון לציון חוק חכם, לדעתי צריך שיהיה בכל הערים, חתולים הם מטרד לסביבה ולמכוניות הכהות בפרט.

לכל דבר יש פתרון...יש עכברים מביאים חתולים. יש חתולים מביאים תאילנדים...:drinking:
פורסם

אני נוסע על ג'יפ וכדי למנוע שריטות וכיוב"

אני כל שבת מלכלך אותו בבוץ בכמויות

וככה גם הגנבים ושאר החולירות לא מוכנים להתקרב אליו....

 

ועכשיו ברצינות

אין מה לעשות תפסיקו להתרגש מכל שריטה ברכב....

 

יש לי אימפרזה חדשה שחורה הכי קורצת לעין ואם אני יחפש שריטות ויסתכל עליה כל הזמן

לא ישאר לי זמן לחיים שלי אז ביום שאני ימכור אותה אני בטוח שהקונה כבר יראה לי את השריטות ברכב..

 

אז תהנו מהמכוניות שלכם כי שריטות וסמלים לא פוגעים בביצועים

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם
אני פשוט קניתי אוטו שאינו מתבלט מבחינה חיצונית ולא מושך תשומת לב של גורמים עוינים.

ואני מתכוון להשאיר אותו ככה, בלי ניאונים זוהרים, בלי מדבקות ענקיות, בלי מערכת של 3000W, בלי מגבר, בלי סאב, בלי שום דבר ששווה גניבה מתוך האוטו.

קליאו ספורט לא האוטו שהכי פחות מושך את העין, אני יודע כשחונה אצלי ברחוב קליאו ספורט אני בא ובוחן אותה מכל הצדדים, ומתפעל, הרבה יודעים איזה אוטו זה, ומקנאים (לא אני :)), אז הם ישחיטו בכוונה!

 

אני מכסה את האוטו, מכנה רק מתחת לאור מול החלון, אבל זה לא עוזר, אי אפשר להיות כל הזמן על המשמר, צריך לישון גם.

זה למה האוטו מקבל הרבה שריטות לצערי :(.

פורסם
זה בדיוק הטעות. לתת לאחרים להכתיב לך איך לחיות.

האוטו שלי גם תמיד בחניה פרטית מתחת לחלון. לא יוצא איתו למועדונים!!! ובכלל נוסע כל השבוע על הקטנוע של העבודה ומוציא אותו רק בימי חמישי בערב ושישי בערב.:-)

כמה סטים שונים של ברגי אבטחה על כל גלגל....חלונות כהים שלא יראו מה יש בפנים...(הורדתי את המושב האחורי ויושב שם סאב ומגבר במקום).

בכלל כמה שפחות לנסוע עם האוטו יותר טוב. פחות הורדות מהכביש ופחות שריטוט.:-D

אתה מצחיק.

"לא נותן לאחרים להכתיב לך איך לחיות", אבל לא נוסע עם הרכב למועדונים ובכלל משתדל לא להוציא אותו מהחנייה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
זה בדיוק הטעות. לתת לאחרים להכתיב לך איך לחיות.

האוטו שלי גם תמיד בחניה פרטית מתחת לחלון. לא יוצא איתו למועדונים!!! ובכלל נוסע כל השבוע על הקטנוע של העבודה ומוציא אותו רק בימי חמישי בערב ושישי בערב.:-)

כמה סטים שונים של ברגי אבטחה על כל גלגל....חלונות כהים שלא יראו מה יש בפנים...(הורדתי את המושב האחורי ויושב שם סאב ומגבר במקום).

בכלל כמה שפחות לנסוע עם האוטו יותר טוב. פחות הורדות מהכביש ופחות שריטוט.:-D

http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.file.view&path=200601071825244531&id=200601071859246056&user=bmwricer

זה כבר ממש דבילי, לקנות מכונית ולהשקיע בה כמוך ואז לא לנסוע למועדונים ורק לנסוע בימי חמישי ושישי, לא יודע אם שווה לך בכלל להחזיר מכונית. קונים מכונית בשביל להשתמש בה ולא בשביל לשמור עליה בחניה. אחרת אתה משקיע ברכב ולא נהנה ממנו. בשביל מי אתה שומר עליו בשביל הבעלים הבאים שיקנו ממך אותו? אם כן שווה לקנות ממך מכוניות:wink:
פורסם
אני רוצה להפנות את מקור השריטות לגורם אולי לא צפוי במיוחד.

חתולים, עכשיו כמו תמיד כל אהבי החתולים יקפצו ויגידו שלא, לי גם ישנה חתולה ואני איני שונא אותם.

אבל האוטו שלי הנוכחי אצלי כשנה, ומאז שקניתי אותו כל פעם ישנן שריטות חדשות שרואים שהן מחתולים.

 

החוק החדש בראשון לציון חוק חכם, לדעתי צריך שיהיה בכל הערים, חתולים הם מטרד לסביבה ולמכוניות הכהות בפרט.

רעב של חתול זה רעב לכל דבר.

זכותו של כל אדם להאכיל את מי שמתחשק לו.

לא חסרות דרכים למנוע מחתולים לעלות לך על האוטו, יש למשל את הפיתרון עם הקינמון שהוא עובד מצויין.

פורסם
אני רוצה להפנות את מקור השריטות לגורם אולי לא צפוי במיוחד.

חתולים, עכשיו כמו תמיד כל אהבי החתולים יקפצו ויגידו שלא, לי גם ישנה חתולה ואני איני שונא אותם.

אבל האוטו שלי הנוכחי אצלי כשנה, ומאז שקניתי אותו כל פעם ישנן שריטות חדשות שרואים שהן מחתולים.

 

החוק החדש בראשון לציון חוק חכם, לדעתי צריך שיהיה בכל הערים, חתולים הם מטרד לסביבה ולמכוניות הכהות בפרט.

 

יש לך חתול או נמר בבית?

יש לי שתיי חתולות, ולא פעם אחת הנחתי אותן על גג הרכב ועל מכסה המנוע, וכלום לא קרה.

אני מציעה שתבדוק מי מהשכנים שלך הניח את הרכב שלך בין כוונות והחליט לשרוט לך אותו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...