Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בבניין שלי אני וכמה שכנים כבר התחלנו בתוכנית טיהור.
אתה מודע לזה ש"תוכנית טיהור" אומרת שאתם עבריינים בנוסף לזה שאתם חרא של אנשים?

אתה מוכן לפגוע בבעלי חיים בשביל לשמור על החתיכת פח המחורבנת שלך משריטות? זה נראה לך אנושי?

 

:evil:

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חניה פרטית עם סכך ושער- 2 מחיצות שנפתחות ידנית כלפי חוץ.

הרחוב שורץ חתולים- וכן מספר שכנים החליטו להאכיל חתולים בתגובה לגידול הכלבים.

יחסי כלבים חתויל ברחוב הם 1:1 פחות או יותר.

 

למזלי יש כלב ענק ששונא חתולים :-)

כמוני- ואני לא שונא אותם בגלל שהם מטפסים על האוטו ושורטים אלא בגלל שזו חיה מטומטמת שלוקח 15 שנים לפחות כדי לזכות באמון שלה.

פורסם
חניה פרטית עם סכך ושער- 2 מחיצות שנפתחות ידנית כלפי חוץ.

הרחוב שורץ חתולים- וכן מספר שכנים החליטו להאכיל חתולים בתגובה לגידול הכלבים.

יחסי כלבים חתויל ברחוב הם 1:1 פחות או יותר.

 

למזלי יש כלב ענק ששונא חתולים :-)

כמוני- ואני לא שונא אותם בגלל שהם מטפסים על האוטו ושורטים אלא בגלל שזו חיה מטומטמת שלוקח 15 שנים לפחות כדי לזכות באמון שלה.

ולך כמה זמן לקח כדי להבין שהיא חיה "מטומטמת"?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נהגת שודים

לא מעט, ולא הסקתי את המסקנה מחתול אחד בלבד..

 

נ.ב בקשר ל15 שנה:

לא כל מילה שזורקים את צריכה לקחת ברצינות מוחלטת.

קוראים לדבר הזה הגזמה..

גם לא שמעתי על הרבה חתולים שהגיעו לגיל כזה..

פורסם

מה עכשיו חתולים... להזכיר לכם רק, הפורום הזה קודם כל קשור למוטוריקה ולא לבע"ח, שנית, טוב שלא נפחתם את האמא של החתולים בקשר לשריטות! כולה חתולים...

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הכי אני שונא זה חרא של ציפורים...אם אתה לא מוריד אותו בזמן זה מאכל לך פשוט את הצבע ואת הפח ועושה צלקת לא נעימה בגלל החומצה שבקקה...

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

חחח זה תחום חזק אצלנו

אבל אצלנו אין בעיות של אשכנזים עם שריטות וזה למה מי יתעסק איתנו ביחלל

 

אצלנו האודי חנתה בחניה סגורה עם שער ומצלמות ובחצר היו שלושה כלבים

פעם אבא שלי היה צריך להעיד נגד אחד מיפו ואז גם היו לנו שני שומרים חמושים חחחחח כמה כבוד עשו לי אז בביצפר זה היה כשהייתי קטן

 

פעם יצאתי למועדון בלילה ובא איזה אחד להוריד את הסמל של האודי כבר תפס את הטבעת רק מה לא ידע שחבר שלי מיקו חמום מוח חחחחחח התחיל לרוץ עליו עם סכין שלופה הקווקזי המפגר הזה... סתם מיקו אוהב אותך אחי חחחחח הצלת לי את האוטו למה אם אבא שלי היה רואה שאין על האוטו סמל הוא היה נדלק!!!!11111

 

חח בכל מקרה היינו צריחים לברוח משם אחר כך למה כמו שאמרתי לכם אין עלי רשיון ואני נוהג באודי רק בלילה שצריך לצאת עם קוזינות חחח ולא רצינו צרות עם המשטרה

אבל עכשיו בעזרת השם אני מוציא רשיון ואני יוכל לינוג על המכונית החדשהההההההה

 

 

 

ביי

 

 

 

כפיר

פורסם

פעם ראשונה בחיים שלי אני שומע על קווקזי בשם מיקו.....

 

ואישפוז, אני רוצה לראות מה אתה תעשה לחתול שישרוט לך את הרכב יום אחרי שקנית אותו בכסף שאתה עבדת קשה בשבילו.

פורסם

וולק, נכון שהשאלה הופנתה לאישפוז אבל אני גם אענה לך.

 

נכון שאני אתעצבן, אבל אני בשום אופן לא ינהג באלימות כלפי החתול. תבין, החתול לא מבין שהוא גורם לך לנזק, זה לא כמו נער ששורט לך את הרכב ובאותו הרגע הוא מבין מה הוא עושה.

הגישה שלך היא גישה לא נכונה, במיוחד הרעיון עם "תוכנית הטיהור", אם יש לך שריטות על הרכב זה לא הופך אותך לאחד שמותר לו להמית ולהתעלל.

 

כמו שכבר אמרתי, ואני מציין זאת פעם שלישית בשרשור הזה, קינמון יפתור לך את בעיית החתולים!

תן מבט בשרשור הזה ותבין שיש דרכים אחרות:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=8476&page=1&pp=15&highlight=%E7%FA%E5%EC%E9%ED

פורסם

פשוט מאוד ,

 

אני מזניח את החיצוניות ( וגם את המכני למען האמת ) ואז לא אכפת לי כל כך כשאני פתאום מגלה שריטה חדשה , או את המכות הקטנות האלה שמשאירות שקערויריות ( ככה קוראים לזה ? ) בפח .

 

מצידי תתקרבו לאוטו כמה שאתם רוצים , תדפקו את הפגוש , תחסמו לי את הדלת של הנהג ככה שאני אצטרך להדחק בקושי למושב , אם לא אכפת לכם שהאוטו שלכם ינזק גם לי לא אכפת .

 

דרך אגב גם כשקניתי אותה בת 3 שנים כולה פיאט היו נשמות טובות ששרטו שריטות ארוכות בצד מקנאה , אני לא יודע למה הם מקנאים ... בטח היה להם וולוו ...

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

פורסם
ואישפוז, אני רוצה לראות מה אתה תעשה לחתול שישרוט לך את הרכב יום אחרי שקנית אותו בכסף שאתה עבדת קשה בשבילו.
אז אתה מוזמן לראות.

שלוש שנים עבדתי וחסכתי כסף כדי לקנות את הלנצ'יה שלי. חוץ ממנה נמצאים בחניה שלי גם הטנדר של העבודה ורכב ספורט נדיר של חבר.

ועל כל אלה יש לי מעל עשרה חתולים בחניה הפרטית שלי בשטח הפרטי שלי שאני מאכיל.

ברגע שאני מכניס איזה רכב לחצר ומחנה אותו ישר החתולים קופצים על מכסה המנוע כדי להתחמם. וכשאני יוצא לעשן סיגריה ורואה שלושה חתולים ישנים בשורה על מכסה המנוע שלי זה רק עושה לי טוב.

ואתה יודע מה? עם עשרה חתולים על שלוש מכוניות, בחיים לא ראיתי שריטה של חתול על הרכב. לא יודע איך נראה דבר כזה.

יש לי חתול אחד בבית שאני גוזר לו ציפורניים כדי שלא יחריב את הספות, אז בתור אחד שגוזר ציפורניים של חתולים אני יכול להבטיח לך שהן לא עשויות מטיטניום.

 

ובכל מקרה, לא משנה מה השיקולים ומה הטיעונים שלך. זה לא חוקי ולא מוסרי לפגוע בבעלי חיים. יתרה מזאת, זה נגד החוק אפילו להעביר חתול רחוב מסביבתו הטבעית לאיזור אחר.

פורסם

ואתה יודע מה? עם עשרה חתולים על שלוש מכוניות, בחיים לא ראיתי שריטה של חתול על הרכב. לא יודע איך נראה דבר כזה.

יש לי חתול אחד בבית שאני גוזר לו ציפורניים כדי שלא יחריב את הספות, אז בתור אחד שגוזר ציפורניים של חתולים אני יכול להבטיח לך שהן לא עשויות מטיטניום.

 

כשהייתה לי את האסקורט, הצבע שלה היה די כהה, וראו בו כמעט כל שריטה קטנה בלי להתאמץ. ולא פעם קרה לי בחורף, אחרי שעשיתי לה פוליש- ווקס וכל האוטו נקי וחלק, ועם כל הזוויות המשונות שלה, שאיזה חתול יושב לי ליד האוטו המכסה מנוע חם, והוא מנסה לעלות, אבל מחליק, ואין מה לעשות, הם שולפים ציפורניים כי זה רפלקס. ואל תספר לי כמה זה כואב להם, תספר את זה לכל מי שאי פעם נאלץ לצבוע את האוטו בגלל הח@#$ת הקטנים האלו. אין לי בעיה שיש חתולים בשכונה, אבל שידאו גבולות. וכשאני יוצא עם הכלבה שלי לסיבוב, ואני רואה אותם על האוטו שלי, לא אכפת לי שהיא תעלה על האוטו ותשרוט אותו, כל אני לא אצתרך לראות אותם יותר עליו. ואם הבחירה היא בין עשרה חתולים ששורטים לי את האוטו, יום-יום, שעה-שעה, או לשחרר את הרצועה של הכלבה ולתת לה ללמד אותם לקח וגבולות, נחש מה אני יבחר...

 

*הכותב אינו שונא חתולים, הוא פשוט לא אוהב אותם על האוטו שלו. (והוא מדבר על עצמו בגוף שלישי ;-))

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

הפתרון הכי טוב גם בשביל הרכב וגם בשביל הבריאות באופן כללי היא לצאת מהערים ולעבור לישובים , לפרפרייה .

 

כבר קרה לי מקרה שאמא שלי שכחה את הרכב שלה מונע ( הייתה צריך לרוץ הבייתה ) והגיע אחד האנשים שעברו ברכב , כיבה אותה , דפק בדלת ונתן לנו את המפתחות .

יש המון אנשים שלא נועלים אפילו את המכוניות .

 

עכשיו יש קצת הידרדרות כי הגיע נוער לא איכותי בעליל לישוב אבל הנושא בטיפול רציני של הוועד ותושבי הישוב.

 

כל פעם שאני נושא לעיר אני מתעצבן , כבר 3 פעמים דפקו את האוקרד של אבא של בחניות ברחובות ת"א הצרים , אתה יכול לחנות בצורה מושלמת אבל איזה מפגר/ת יצא מהחנייה בשיטת ה " הרגשתי מכה , יופי הגעתי לסוף ... " ...

 

אצלי בישוב אני מכנה את הבובה שלי בחנייה פרטית ויודע שגם אם היא לא נעולה ( למרות שהיא כן ) לא יקרה כלום.

 

תתעוררו ותעלו את רמת החיים שלכם.

פורסם
אז אתה מוזמן לראות.

שלוש שנים עבדתי וחסכתי כסף כדי לקנות את הלנצ'יה שלי. חוץ ממנה נמצאים בחניה שלי גם הטנדר של העבודה ורכב ספורט נדיר של חבר.

ועל כל אלה יש לי מעל עשרה חתולים בחניה הפרטית שלי בשטח הפרטי שלי שאני מאכיל.

ברגע שאני מכניס איזה רכב לחצר ומחנה אותו ישר החתולים קופצים על מכסה המנוע כדי להתחמם. וכשאני יוצא לעשן סיגריה ורואה שלושה חתולים ישנים בשורה על מכסה המנוע שלי זה רק עושה לי טוב.

ואתה יודע מה? עם עשרה חתולים על שלוש מכוניות, בחיים לא ראיתי שריטה של חתול על הרכב. לא יודע איך נראה דבר כזה.

יש לי חתול אחד בבית שאני גוזר לו ציפורניים כדי שלא יחריב את הספות, אז בתור אחד שגוזר ציפורניים של חתולים אני יכול להבטיח לך שהן לא עשויות מטיטניום.

 

ובכל מקרה, לא משנה מה השיקולים ומה הטיעונים שלך. זה לא חוקי ולא מוסרי לפגוע בבעלי חיים. יתרה מזאת, זה נגד החוק אפילו להעביר חתול רחוב מסביבתו הטבעית לאיזור אחר.

וזה בדיוק מה שעושים אותם מאכילי חתולים.

לפני שאנשים האכילו אותם, הם לא התקרבו לחניה של המכוניות, ובטח שלא ישבו על האוטו גם כשהבעלים נמצא מטר מהם.

 

אישפוז, וגם לפגוע ברכב של מישהו זה לא חוקי, לא מענין אותי אם זה חתול או ילד קטן שזרק לי כדור על המכסה מנוע, את הכסף לתיקון אני יצטרך להוציא, את הילד הקטן אני יקח לאבא שלו שהוא ישלם לי, ואת החתול, הוא לא מבין ולא יבין אתה צודק, אבל תמיד אפשר לגרום לו "לא לרצות לחזור לאוטו שלי יותר", ובענין הזה ממש לא מענינות אותי כל הזכויות "ההומניות" של החתולים.

 

ועוד משהו, אישפוז, במידה ותראה איזשהו ג'וק במטבח, לא נראה לי ששתחיל ללטף אותו ולהאכיל אותו, חיים של ג'וק וחתול אותם חיים.

 

וגם אני איני שונא חתולים אני רק לא אוהב אותם על האוטו היקר והשרוט שלי.

 

ולגבי השיטה של הקינמון, מישהו יכול להסביר לי היכן לפזר את האבקה על הרכב, אכן ניסיתי את זה על החתולה שלי והשיטה כנראה עובדת


×
×
  • תוכן חדש...