Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן. לא חוקי לפגוע ברכב של מישהו.

בפעם הבאה שחתול יישב לך על הרכב, או שיונה תחרבן לך על הגג - אתה מוזמן לקחת את הפרטים שלהם ולתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות. :-?

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חחח זה תחום חזק אצלנו

אבל אצלנו אין בעיות של אשכנזים עם שריטות וזה למה מי יתעסק איתנו ביחלל

 

אצלנו האודי חנתה בחניה סגורה עם שער ומצלמות ובחצר היו שלושה כלבים

פעם אבא שלי היה צריך להעיד נגד אחד מיפו ואז גם היו לנו שני שומרים חמושים חחחחח כמה כבוד עשו לי אז בביצפר זה היה כשהייתי קטן

 

פעם יצאתי למועדון בלילה ובא איזה אחד להוריד את הסמל של האודי כבר תפס את הטבעת רק מה לא ידע שחבר שלי מיקו חמום מוח חחחחחח התחיל לרוץ עליו עם סכין שלופה הקווקזי המפגר הזה... סתם מיקו אוהב אותך אחי חחחחח הצלת לי את האוטו למה אם אבא שלי היה רואה שאין על האוטו סמל הוא היה נדלק!!!!11111

 

חח בכל מקרה היינו צריחים לברוח משם אחר כך למה כמו שאמרתי לכם אין עלי רשיון ואני נוהג באודי רק בלילה שצריך לצאת עם קוזינות חחח ולא רצינו צרות עם המשטרה

אבל עכשיו בעזרת השם אני מוציא רשיון ואני יוכל לינוג על המכונית החדשהההההההה

 

 

 

ביי

 

 

 

כפיר

 

זו בדיחה???

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

בסביבה האידאלית אפשר לשמור חיצונית על הרכב,אבל המציאות היא שלא משנה כמה תנסה תמיד יהיו האידיוטים שידפקו לך את הכל.

 

אתם מכירים את האידיוטים/יות האלו שפותחים/ות את הדלת שלהם עד שהיא פוגעת בדלת שלכם,זה הכי מעצבן אותי,לא חתולים ,לא כלבים ולא קיפודים,אלא בני אדם עם חוסר התחשבות שעם טיפה סובלנות יכולים לפתוח בעדינות את הדלת ולהשתחל החוצה.

 

בקשר לחתולים,לא יודע מה קורה אצלכם אבל לא קרה שחתול טיפס לי על המכסה מנוע,תמיד הם יושבים מתחת לרכב, קרוב לאגן שמן או צנרת הפליטה.

 

נ.ב. לדעתי אסור להאכיל חתולים,חלק מהצורת חיים שלהם זה לשרוד ולהשיג "טרף" בעצמם,אם תאכילו אותם הם יסתמכו על בני אדם יותר ויותר,בסוף אפילו לא יפטרו ממזיקים או יטפלו בצאצאים שלהם.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הייתי רוצה לקבל אינפורמציה ועצות דווקא על הקטע שלא דובר בו: הכוונה לאותם אנשים העושים את הנזקים לרכב (שריטות עם מכשיר מתכתי, דפיקות קלות בחניה) מתוך וונדליזם או רצון לפגוע באופן מכוון דווקא בבעל הרכב.

 

ברור שקשה לכסות את כל הזמן שהמכונית בחניה, אך אני מתכוון לאמצעי זיהוי של מי שפוגע ברכב.

 

מה שנראה לי הכי רלוונטי לענין הוא מצלמת מעקב מתוך הרכב, שניתן להפעיל אותה (צילום 360 מעלות והקלטה) בשעה שהרכב חונה ובמידת הצורך לראות את המתרחש.

 

אשמח לקבל רעיונות והמלצות (תתעלמו כרגע מהעלות של מכשיר כזה).

 

תודה.

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

פורסם
הייתי רוצה לקבל אינפורמציה ועצות דווקא על הקטע שלא דובר בו

 

 

דובר בו, אבל לא בשרשור הזה.

חפש "מצלמה" או מצלמת אבטחה" במנוע החיפוש של הפורום ותמצא מספר שרשורים בענין.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לפעמים, אני פשוט רוצה להשאיר את הכלב ליד האוטו ומי שרוצה להתקרב- בעיה שלו.

הבעיה שלי היא שהוא אף פעם לא נשאר איפה שאני משאיר אותו...

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בעבודה האוטו בחניה סגורה ומקורה, אז אין בעיה.

 

בבית, אני שם אותו במגרש פתוח ויחסית נטוש ליד הבית. אין לי בעיה עם פריצות (אין גם ככה מה לגנוב, ונזק שמשות מכוסה בביטוח), יש לי בעיה גדולה עם וונדליזם. אני רואה את האוטו מחלון הבית, אבל זה ממש לא אפקטיבי. הוא פשוט נמצא במקום בו הוא לא ממש בולט.

 

אחרי התחבטות רבה בנושא הזה, הגעתי למסקנה שוונדליזם קורה בשני אופנים, לרוב:

 

1. מישהו פתח איתך חשבון - לא רלוונטי לילד טוב שכמוני

2. ילדים מתקהלים או עוברים ליד האוטו שלך ומחליטים להזיק על הדרך

 

אולי אני לא מספיק מעורה בהלך המחשבה של בני הנוער של ימינו, אבל לא נראה לי שהם מחליטים ללכת להזיק לאוטו של מישהו בתור בילוי. הם כן עוברים ליד ומחליטים שיהיה נחמד לשרוט או לדפוק את הסמל.

אז כאמור, אני נמנע להחנות איפה שיש תנועה קבועה של אנשים, אלא קצת בצד ובחושך. אני תמיד מחנה עם הצד הבולט כלפי הקיר (שישימו לב לאוטו כמה שפחות), בין מכוניות (כנ"ל), לעורר כמה שפחות תשומת לב בכניסה לחניה והכי חשוב - אף פעם לא לחנות במקביל למדרכות. אני מוכן להתערב שרוב השריטות על מכוניות שנגרמו במזיד הופיעו כשאיזה דביל הלך ברחוב ופשוט גרר את המפתח שלו על כל מה שנראה כמו שכבת צבע בוהקת.

 

יאמר שבמשך שנתיים וחצי שאני גר כאן (חולון), על המכוניות שלי (שתי מאזדה 3, חדשות) לא הייתה שריטה אחת ואף סמל לא אבד.

ואותן פשוט החניתי בלי חשבון.

 

בגדול, אם מישהו יסמן את האוטו או יחפש להזיק, אין לי מה לעשות - כמו לכל אחד אחר. אבל אני יכול לנסות לא למשוך תשומת לב ולמנוע מקרי "על הדרך", וזה מספיק טוב בשבילי. לפחות את הטורבו הם לא יוכלו לקחת ממני - או שכן? :shock:

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...