Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא עומד מאחורי קובי...

 

בסדרה הבריטית המצוינת (המצויינת? האלוהית...) YES PRIME MINISTER אומר סיר המפרי (מורי ורבי לתחמולים פוליטיים) שמי שעומד מאחורי מישהו, (ובאנגלית Backs him), נמצא בעצם בעמדה הכי טובה לתקוע לו סכין בגב...

אז אני לא עומד מאחורי קובי אלא לצידו, וכך הוא לא יכול לעמוד מאחוריי..מה שכן, אני מקווה שכל הפורום לא יעמוד אחרינו...:-)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

קובי ,

 

בהצלחה רבה ,

 

לטעמי אתה ראוי אבל זה לא תפקידך האחרון ..... :-)

בשפתך היפה והמנומסת , החלטית וחכמה תתגבר על המכשולים הניצבים כאן בפורום .

לדעתי תוסיף יציבות והגינות לפורום - שממלא היה כאן אבל יקבל חיזוק !

 

בני , עשית עבודתך נאמנה . המשך כך .... !!!

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
אני לא עומד מאחורי קובי...

 

בסדרה הבריטית המצוינת (המצויינת? האלוהית...) YES PRIME MINISTER אומר סיר המפרי (מורי ורבי לתחמולים פוליטיים) שמי שעומד מאחורי מישהו, (ובאנגלית Backs him), נמצא בעצם בעמדה הכי טובה לתקוע לו סכין בגב...

אז אני לא עומד מאחורי קובי אלא לצידו, וכך הוא לא יכול לעמוד מאחוריי..מה שכן, אני מקווה שכל הפורום לא יעמוד אחרינו...:-)

 

מה זה פה מחבואים??!?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אני לא עומד מאחורי קובי...
בנצי לא התכוון אליך... הוא התייחס למה שכתבתי בהודעה הזו.

פעם עבדנו יחד באותה חברה, והוא מכיר באופן אישי את הבוס הגדול שלי (בנצי - אני מבטיח למסור לו ד"ש!).

 

ולכל החברים והמברכים, כאן ובהודעות פרטיות - קודם כל הרבה תודה. אני מקווה שאצליח לתרום ולסייע לבני בשמירה על רמתו הגבוהה של הפורום, ואשתדל ליצור הפרדה טובה וברורה ככל האפשר בין דעותי האישיות ובין המתחייב מניהול תקין. אני רק מקווה שהתפקיד הזה לא יעלה לי בכמה חברים...

כמו בני, אשתמש בפונטים שונים לכתיבה בנושאים כלליים, ולכתיבה בנושאים המתחייבים מתפקידי כמנהל פורום.

 

תודה לכולם,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
קובי, האיש והאגדה.

 

קובי האיש, האגדה, הזקן, וה MG.

ברכות לרגל גייוסך למשמרות הצניעות של פורום רכבי האספנות.

מאחל לך פעילות מהנה ופוריה, ושיהיה לנו פורום איכותי יותר גם בעזרתך.

 

בברכת פעילות מהנה :wink:.

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

חברה, תתכוננו למחיקה מיידית של כל נושא שאינו קשור ל-MG או סימקה . . .

:roll:

קובי, אנחנו כבר מתחילים לחשוב על דרכים חדשות ויצירתיות לשגע את מנהלי הפורום . . .

:evil:


×
×
  • תוכן חדש...