Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תבדוק טוב את העיניין של כמה עולה לך רק מיד חדש ומניסיון אני אומר לך מיד שנשרף ומחליפים לו סליל לא פועל כמו מיד חדש בדוק ב100% במיקרה הזה מדובר ברמקול של מורל ומכיוון שמורל היא חברה ישראלית (מנס ציונה) בטוח שהם יוכלו לתקן לו את הרמקול למצב של 100% גם אם הם יצטרכו להחליף את כל הממברנה ולא רק את הסליל. לפחות אצל חבר שלי שנשרף לו הקומפוננט אותו סט כמו שלי והוא תיקן את המיד באוטופרט (היבואנים של הקופוננט הזה לארץ) ועדיין הרמקול מזייף בצלילים הגבוהים

 

ותיקון ממש לא עולה כמו המיד הוא עולה חצי ממנו בדר"כ

K-f-i-r תגובתך מאוד משכנעת. כל הכבוד על ההצעה להישתתף בעלות תיקון הרמקול.

אורן - אם כבר קונים ציוד יד שניה צריך לדעת ממי ליקנות. לפחות על פי תגובתו של K-f-i-r קנית את הרמקולים מאדם ישר. אורן אני חוזר על ההצעה שהצעתי לך למעלה ליפנות ישירות למורל על מנת שהם יפתרו לך את הבעיה ברמקול. רצ"ב קישור לאתר של מורל.

http://www.morelhifi.com/index.html

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

עדכון.

סליל שרוף

הוופר תוקן אצל מורל בנס ציונה,השתמשו בחלפים מקוריים בלבד,מחר אני הולך לקחת אותו.

המחיר הוא 300 ש"ח...כפיר היקר הסכים להשתתף איתי בהוצאה (-:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אכן כל הכבוד לכפיר.

התיקון כולל החלפת כמעט הכל,ממברנה סליל ועוד כמה דברים שהוא אמר אבל שכחתי...

הוא אמר שרק המגנט נשאר מקורי בעצם.

מחיר זול!

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

למזלך גם יצאת בזול וקיבלת למעשה רמקול חדש, וגם קנית את הרמקול מאדם הגון ביותר שהסכים להישתתף איתך בעלות התיקון.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...