Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתחלה חשבתי על זוג קומפוננטים של הייבריד

אחרי זה בדקתי לעומק והחלטתי על זוג אילייט 2WAY הבעיה שאין לי מושג מאיפה לקנות אותם

ואם יש הצעות למגבר שיכול להרים אותם

פורסם
אז נחזור לנושא העיקרי.

 

מישהו יודע היכן אני יכול לקנות זוג קומפוננטים אלייט 2WAY?

אם אתה בצפון תבדוק באוט'וס.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

אוקי אני ינסה למרות שבאתר שלהם לא מצויין שיש במלאי.

 

אז אני מתכוון לחבר שני סטים של אלייט 2WAY למגבר השאלה איזה מגבר מתאים לי.

חייב להיות 4 ערוצים שאליו יחוברו שני הסטים.

 

בנוסף הייתי רוצה לדעה אם יש סיבה לחבר 2 זוגות טוויטרים או זוג אחד מספיק לי

ואם אני מחליט רק על זוג אחד

האם אפשר לחבר אותם בבי אמפינג למגבר ליטנינג אודיו B2.300.4

לגשר שני ערוצים כל זוג ילך לטוויטר נפרד

או שאתם ממליצים על רעיון אחר?

והאם יש חשיבות רבה לאיכות של המגבר שמחובר לטוויטרים?

פורסם

2 סטים של מורל אליט ואתה לא שם סאב? אני לא מבין אותך.

בכסף של הסט מאחורה תאטום את הדלתות והבגאז' שים סאב ומונובלוק וזהו.

לא חבל על עוד סט מאחורה ועוד מגבר 4 ערוצים בשביל להגביר אותו? אתה בכל זאת לא תרגיש בו.

נראה לי שאתה צריך לרדת מרמקולים לאחור, מקסימום שים משהו פשוט אם אתה חייב ותשקיע באיטום!

×
×
  • תוכן חדש...