Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=97925

 

 

לכל חברי ומנהלי הפורום שלום רב,

אני פותח שרשור חדש בנושא, מאחר והערות ובקשות להפוך את נושא "בטיחות בדרכים", כאשר הצגתי אותו בשרשורים קיימים , כמו זה למעלה, לא נענו, למרות הצטרפותם לרעיון של מספר גולשים.

אני סבור כי הפורום הזה הוא המקום הטיבעי לטיפול בבעיה ולפי דעתי מכאן זה יפרוץ החוצה , לפורומים אחרים ואולי אף לרשויות הנוגעות בדבר.

אם נקרא את השרשור המוצג מעלה , נראה , כי מהר מאד השרשור , עבר מהנושא העיקרי, לנושא רכושנות בדאגה לגניבות רכב, דבר אשר הפך את הנושא החשוב לזניח וחסר ערכיות למעט חומרניות גרידע. הסכנה לחיי אדם עברה לשוליים.

הגבתי בעבר , ובדרך כלל בצורה די "בוטה" לגבי בכיינות על קנסות והשווצות של נהגים חסרי אחריות, .

התגובות אשר קיבלתי מחברים עם חוש אחריות היו חיוביות , אך כנראה לא השפיעו על הקמת שירשור דביק בנושא.

זו היא קריאה עם הצעה לנווט את הנושא. אני סבור כי להרבה חברים יש מה לומר , לתרום ולשאול.

לא ארחיב יותר הפעם עד קבלת משוב.

בתקווה לקידום הנושא , בברכה ZVIDOC

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

השרשור הוזז לפה:

(1)למנהלים פונים דרך ה"פ בלבד - תקרא מחדש את כללי הפורום.

(2)זה הפורום הקרוב ביותר שבו ניתן להגיש בקשה ציבורית כשלך, בודאי שאין לה מקום בפורום הכללי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
השרשור הוזז לפה:

(1)למנהלים פונים דרך ה"פ בלבד - תקרא מחדש את כללי הפורום.

(2)זה הפורום הקרוב ביותר שבו ניתן להגיש בקשה ציבורית כשלך, בודאי שאין לה מקום בפורום הכללי.

 

עמית

קראתי מזמן.

הזמנתי גם את חברי הפורום להגיב זו הסיבה לפרסום. מבלי לפנוע בזכויות , איני בעל זכויות וזכויות יתר.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

מי שפתח את השרשור ההוא הוא מנהל ב C.F. אם הוא היה רוצה הוא היה מעביר את השרשור שלו ל"דביק" כבר מזמן. כנראה שאין צורך בזה.

פורסם
מי שפתח את השרשור ההוא הוא מנהל ב C.F. אם הוא היה רוצה הוא היה מעביר את השרשור שלו ל"דביק" כבר מזמן. כנראה שאין צורך בזה.
לשם הבהרה אתה מתייחס לרוני מהשרשור המצוטט.

אני עדיין סבור כי הוא קיבל תגובות מאד לא לעניין אותו העלה.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
והנה התגובה שמסבירה למה לא לעשות את זה דביק (זה גם ככה דביק מידי)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=802114#post802114

זו בדיוק הסיבה להצעתי, לשים קצת סדר עדיפויות ולגרום למחשבה חיובית גם כאשר מדובר בערימת הפח היקרה לנו כל כך או חס, חבר טוב הנתון בצרה!!

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...