Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמא שלי קיבלה הזמנה להשתלמות בנהיגה

"בהתאם לתקנה 213 לתקנות התעבורה"

כך כתוב בהזמנה..

 

למה שלחו את ההזמנה?

לא יודע לי על שום דו"ח על שמה..

 

ועל מה מדובר בידיוק?

הכוונה מה צריך לעשות בהשתלמות עצמה?

מה צריך להוכיח ולמי?

 

תודה!

פורסם

אמא שלך נהגת חדשה?

כניראה שכן.

 

כי אתמול כל מי שאמור לקבל השתלמות קיבלו את המכתב ואני בינהם.

למרות שיש לי רשיון 4 שנים, זה מגיע רק למי שבאותה שנה יש כבר 21.

פורסם

אין לה נקודות בכלל- הא רק קיבלה דו"ח על חניה לפני שנתיים +-..

היא הוציא רישיון ב 2001 ז"א 4 שנים

והיא ממש לא בת 21..

 

יש היגיון?????

פורסם

מי בידיוק???

גם אני לא קיבלתי שום דו"ח ולא צולמתי בשום מצלמה- אני מאוד זהיר בעיניין הזה..

ואם היה משהו אז היו שולחים התראה או כל דבר אחר..

פורסם
אין לה נקודות בכלל- הא רק קיבלה דו"ח על חניה לפני שנתיים +-..

היא הוציא רישיון ב 2001 ז"א 4 שנים

והיא ממש לא בת 21..

 

יש היגיון?????

מאז שהיא קיבלה רישיון היא עברה קורס השתלמות?

אם לא, אז זה הוא פשוט קצת באיחור.

×
×
  • תוכן חדש...