Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרשת קיפניס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איל - הערה לי אליך.

 

מר קיפניס אינו חבר מועדון החמש למיטב ידיעתי. כמו כן בעקבות מעשיו הנלוזים שכמעט ופגעו קשות בתחום איסוף הרכבים בארץ, הוא גם נזרק מכל פעילות במועדון ע"י הוועד.

 

את מר דגן ז"ל גם אני הכרתי - ולמיטב זיכרוני הוא כלל לא היה מרוצה ממעשיו של האדון קיפניס.

 

מדוע אתה עושה שימוש בעיתון היוצא לאור בחסות/ע"י המועדון בדמויות שנויות במחלוקות הגורמות לכעס אצל חלק מן החברים?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום לכולם,

ולתשומת לבכם:

* האבטומוביל נמסר רק אתמול לחברת העיטוף והשילוח, לכם יחלפו עוד כמה ימים עד שיגיע לתיבות הדואר של כל חברי מועדון החמש והמנויים העצמאיים.

מקוה שיגיע במהרה.

עיתון הרכב היחידי שבו אני קורא כל עמוד...

 

וירון:

הבחור אכן נזרק ממועדון ה-5 אבל עדיין מבצע את רעיונותיו בקרב חברי "מועדון סאאב" ו"מועדון קירור אוויר". (למי שלא מכיר אותו הוא מסתובב לעיתים כשהוא לובש וסט צהוב זוהר).

ואני כחבר מועדון מן המניין חושב שעד שהפרשה לא תיסתיים (במקום להישאר מטוטאת מיתחת לשטיח) אין מקום לבחור בכל הקשור למועדון החמש וכל עוד הפרשה מתחת לשטיח מקומו איתה......

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

ירון,

 

אי אפשר היה לי להחריש, למרות שניסיתי.

 

הויכוח בין החבר "פרץ" לחבר "קיפניס" ידוע ונדון (ביוזמתך נדמה לי) אין ספור פעמים בפורומים שונים כולל פורום אינטרנט זה.

 

עדיין, וללא קשר למעשיו אלו או אחרים של מר קיפניס, ניתן שיהיו בעיתון כתבות טובות על ידי כל מיני כותבים, כולל קיפניס, ואין זה מתפקידו של מישהו לבדוק את דיעות הכותב בנושאים שאינם קשורים לכתבה, ולבדוק מה דעת החברים עליו וכד'.

מדובר בכתבה בעיתון. אם הכתבה לא מעניינית, לא שקולה ומאוזנת, לוקה בתחביר וכד' זכותנו לבוא בטענות למו"ל ולעורך. אולם מעבר לליקויים כגון אלו - זכותו להפעיל את מי שהוא מוצא לנכון לכתיבת הכתבות המעולות והמעניינות, ולא אנו נחליט.

 

הרי אם כל דבר כזה היה מובא להחלטת הקוראים - העיתון לא היה יוצא לאור. . .

 

בברכה - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הבחור אכן נזרק ממועדון ה-5 ....משה.

אולי אני טועה, אך למיטב ידיעתי הנ"ל התפטר מהועד ולא היתה כל החלטה ל"זרוק" ממועדון החמש.

לא ידוע לי אם מר קיפניס הוא חבר מועדון היום או לא.

מה שאני (כמעט) בטוח הוא שלא היתה כל החלטה להרחיקו מהמועדון או למנוע את חידוש החברות שלו במועדון.

 

לדעתי, הנושא נטחן עד דק ויותר מכך, והגיע הזמן להמשיך הלאה, חשבונאות קטנה (אם בכלל היתה צריכה להיות ואני בספק רב) לא תקדם אותנו לשום מקום.

 

כדאי שננתב את עודפי האנרגיה שלנו לארגון אירועים ופעילויות חדשים, ולא נתעסק בנושאים הסטוריים שרק יגרמו לריב ומדון שאין להם מקום במועדון שלנו שכל תכליתו היא להנאת חבריו. פוליטיקה גדולה ומלוכלכת יש לנו כרגע בכמויות סיטוניות ברחובה של עיר - בא לא נעתיק אותה למועדון שלנו.

 

בברכת חברים,

צביקה תמרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

צבי - מר קיפניס קיבל מכתב רישמי מאת וועד מועדון החמש המורה לו שלא לפעול מטעם המועדון בשום צורה ואופן.

 

ולעניין התפטרו מהוועד - הוא התפטר מהוועד ברגע שהבין שהוועד מתכוון לפעול בתקיפות כנגד התקנות "החדשות" שהוא היה מתומכן - כשהוא התפטר הוא עדיין היה מקורב אלי (שהרי לא ידעתי כלל מחלקו בפרשה) והוא טען ממש בטרם ההתפטרות כי יקל עליו לפעול מחוץ לוועד (ואני בכלל לא הבנתי מה היתה כוונתו בדבריו אלו).

 

מעבר לכך באם ישנן חברים המעוניינים כי הפרשייה לא תישכח או לחילופין עדיין מחכים לבקשת המחילה של קיפניס ונמרי - למה לך בכל פעם מחדש להודיענו כי הנושא נטחן עד דק !!!!!(באם העניין אינו מעניינך - פשוט תעסוק במה שמעניין אותך - ואל תטיף מוסר).

 

 

אה.. ולידיעתך מטרת המועדון אינה רק למטרת הנאת חבריו - אלא אחת ממטרותיו הקדושות (בכל מקרה בעיני) היא הגנה על אספני המכוניות משרלטנים ומחפשי רווח קל על גבינו.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
צבי - מר קיפניס קיבל מכתב רישמי מאת וועד מועדון החמש המורה לו שלא לפעול מטעם המועדון בשום צורה ואופן

יש לי חדשות בשבילך - גם לי אין רשות לייצג את המועדון - ולמרות זאת אני חבר בו.

 

למר קיפניס נתנה רשות לייצג את המועדון בהיותו חבר ועד - וכשעלה החשד שאין הוא מייצג את דעת חברי המועדון נאמנה - נלקחה ממנו הרשות הנ"ל.

 

ובעניין ה"טחינה" אני חושב שאני לא היחיד שחושב כך - יש עוד הרבה שחושבים כמוני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
יש לי חדשות בשבילך - גם לי אין רשות לייצג את המועדון - ולמרות זאת אני חבר בו.

 

למר קיפניס נתנה רשות לייצג את המועדון בהיותו חבר ועד - וכשעלה החשד שאין הוא מייצג את דעת חברי המועדון נאמנה - נלקחה ממנו הרשות הנ"ל.

 

ובעניין ה"טחינה" אני חושב שאני לא היחיד שחושב כך - יש עוד הרבה שחושבים כמוני.

חבל שאינך בקי בעובדות והינך ממשיך לטעות - מר קיפניס קיבל מאת הוועד מכתב המורה לו שלא לפעול מטעם מועדון החמש זמן רב לאחר שהאחרון התפטר מהוועד - ומתוך כוונה למנוע מקיפניס להמשיך לפעול במשרד התחבורה/רישוי בשמנו .

 

ולעניין חוסר המחילה - ישנם רבים שחושבים כמוני - ואז נשאלת השאלה - האם רצונותיך גוברים על רצונותי ורצונותיהם של אחרים??? האם הדרישה שלך ליישור קו עם עמדותיך היא ראויה?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
ובעניין ה"טחינה" אני חושב שאני לא היחיד שחושב כך - יש עוד הרבה שחושבים כמוני.
אני לא יודע אם יש הרבה, אבל לפחות יש עוד אחד (אני, למי שלא הבין).

 

ירון - זכותך לעסוק בעניין כמה שאתה רוצה - מצידי תפתח לזה שירשורים יעודיים כל שני וחמישי. מה שכנראה מפריע לצבי, לאבי נוף ולי, היא העובדה שאתה מנסה להשחיל את הנושא הזה לכל שירשור שבו כותב או מוזכר אורן קיפניס, ולא משנה מה היה הנושא המקורי שלו.

אם תפתח שירשורים מיוחדים לנושא, לפחות אוכל לבחור מראש שלא לקרוא אותם.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
אני לא יודע אם יש הרבה, אבל לפחות יש עוד אחד (אני, למי שלא הבין).

 

ירון - זכותך לעסוק בעניין כמה שאתה רוצה - מצידי תפתח לזה שירשורים יעודיים כל שני וחמישי. מה שכנראה מפריע לצבי, לאבי נוף ולי, היא העובדה שאתה מנסה להשחיל את הנושא הזה לכל שירשור שבו כותב או מוזכר אורן קיפניס, ולא משנה מה היה הנושא המקורי שלו.

אם תפתח שירשורים מיוחדים לנושא, לפחות אוכל לבחור מראש שלא לקרוא אותם.

 

בברכה,

 

קובי

אינך מכיר כנראה מהו חופש ביטוי - אני אעסוק בנושא שנמצא עדיין על סדר היום - מבלי לשאול לדעתך המלומדה (פחות או יותר) - גם אני איני מעוניין לקרוא חלק גדול מתגובותיך - אולם אני נאלץ לקראן בתוך שירשורים שונים.

 

הנסיון לשים תווית וגם/אן סימן היכר למרחוק נכשל עוד בשנות ה-30/40 בגרמניה - לידיעתך.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

מספר עובדות:

 

1. אף אחד לא זרק אותי ממועדון החמש. היא הסתיימה ב 30 בנובמבר 2004 ולא חידשתי אותה.

2. לאחר שלא חידשתי את חברותי, פנה אלי יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל באופן רשמי בחודש דצמבר וביקש ממני לחדשה. בשיחה שנערכה בביתו בעקבות אותה פניה הוסבר לו מדוע איני מחדש את החברות בשלב הזה. הנסיבות עדיין לא השתנו.

3. לעורכי האבטומוביל מותר לבקש כתבות וכל חומר עיתונאי אחר ממי שרק יראה להם לנכון. זוהי זכותו הבלעדית של עורך של מגזין או עיתון.

4. אין קשר בין היכרות כזו או אחרת של מר פרץ ירון לבין אדם זה או אחר, וכן לדעותיו על החשיבות בכתיבה של כתבה , גם אם היא עוסקת בהנצחת זכר המת.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
אינך מכיר כנראה מהו חופש ביטוי - אני אעסוק בנושא שנמצא עדיין על סדר היום - מבלי לשאול לדעתך המלומדה (פחות או יותר)
ירון - תנסה לנהל ויכוח מבלי לגלוש לעלבונות אישיים. השאלה אם דעתי "מלומדת פחות או יותר" אינה רלוונטית, אלא אם אתה צריך להעליב אותי לצורך הוכחת טענותיך.

 

הנסיון לשים תווית וגם/אן סימן היכר למרחוק נכשל עוד בשנות ה-30/40 בגרמניה - לידיעתך.

כאן לעומת זאת, אתה כבר עומד לחצות את הקו שמפריד בין "סתם" חוסר נימוס, לבין השמצה פרועה שמנסה ליצור זיקה בין מה שכתבתי לבין הנאציזם בגרמניה. אני מציע שתיזהר - אתה לא עורך הדין היחיד בסביבה.

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
הבחור אכן נזרק ממועדון ה-5 אבל עדיין מבצע את רעיונותיו בקרב חברי "מועדון סאאב" ו"מועדון קירור אוויר". (למי שלא מכיר אותו הוא מסתובב לעיתים כשהוא לובש וסט צהוב זוהר).

ואני כחבר מועדון מן המניין חושב שעד שהפרשה לא תיסתיים (במקום להישאר מטוטאת מיתחת לשטיח) אין מקום לבחור בכל הקשור למועדון החמש וכל עוד הפרשה מתחת לשטיח מקומו איתה......

 

 

משה.

משה אזולאי:

הזהר במילותיך. קרא את העובדות שכתבתי בתגובה הקודמת. זוהי האמת, ואתה אל תפיץ שקרים. אתה יכול לבדוק עם חברי הנהלת מועדון החמש, והם יאשרו לך שמבחינת העמותה הנושא הסתיים מזמן, כל עוד הוא לא נפתח על ידם מחדש.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

מר מילוא אני אספיק להגיב לתגובותיך בשלב זה - בכל מקרה איומיך אינם עושים עלי רושם רב.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

 

הנסיון לשים תווית וגם/אן סימן היכר למרחוק נכשל עוד בשנות ה-30/40 בגרמניה - לידיעתך.

אינני נכנס (כמנהגי) לויכוח "המועדוני" אך אינני בטוח שהציטוט לעיל היה במקום מה גם שעובדתית הוא לא נכון כי הניסיון הנ"ל לא נכשל אלא זכה להצלחה "פנטסטית" ועל כך יעידו 6 מיליון יהודים,כמיליון וחצי צוענים והמוני נכים והומוסקסואלים.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.


×
×
  • תוכן חדש...