Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרשת קיפניס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משה אזולאי:

הזהר במילותיך. קרא את העובדות שכתבתי בתגובה הקודמת. זוהי האמת, ואתה אל תפיץ שקרים. אתה יכול לבדוק עם חברי הנהלת מועדון החמש, והם יאשרו לך שמבחינת העמותה הנושא הסתיים מזמן, כל עוד הוא לא נפתח על ידם מחדש.

מספר עובדות:

 

1. אף אחד לא זרק אותי ממועדון החמש. היא הסתיימה ב 30 בנובמבר 2004 ולא חידשתי אותה.

2. לאחר שלא חידשתי את חברותי, פנה אלי יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל באופן רשמי בחודש דצמבר וביקש ממני לחדשה. בשיחה שנערכה בביתו בעקבות אותה פניה הוסבר לו מדוע איני מחדש את החברות בשלב הזה. הנסיבות עדיין לא השתנו.

3. לעורכי האבטומוביל מותר לבקש כתבות וכל חומר עיתונאי אחר ממי שרק יראה להם לנכון. זוהי זכותו הבלעדית של עורך של מגזין או עיתון.

4. אין קשר בין היכרות כזו או אחרת של מר פרץ ירון לבין אדם זה או אחר, וכן לדעותיו על החשיבות בכתיבה של כתבה , גם אם היא עוסקת בהנצחת זכר המת.

הנושא לא הסתיים כול עוד לא הועברו באמצעי הקשר של מועדון ה-5 פרטי הפרשה, מלבד כמה שורות בקלאסיקון מספר 19 שיצא ב 2/2004 על הפרשה ולא על סיומה, לצערינו הנושא טוטא מיתחת לשטיח ולא פורסמו מסקנות המקרה.ועד שלא יובהר העניין, יש לכל חבר מועדון את הזכות לדרוש מידע (זכות הציבור לדעת...).

 

כל עוד על האבטומוביל מיתנוסס סמל מועדון ה-5 והוא מוגדר כבטאון רשמי של המועדון ה- 5,לכל חבר במועדון ה-5 גם אם הוא לא חבר ועד או באחת הועדות השונות (כרגע:wink:), יש את הזכות להביע את דעתו על הנושאים/הכותבים בבטאון מועדון ה-5. באמצעי הביטוי של מועדון ה-5 (להלן הפורום הזה).

 

מר אורן קפניס:

מותר לבנאדם להביע את דעותיו/רעיונותיו. אם הוא טועה לדעת אנשים אחרים הם רשאים להביע את דעתם. ע"פ הכתוב (בקלאסיקון מספר 19) אתה ניצלת את מעמדך במועדון ה-5 ( וע"פ הכתוב במסמך שהכין ירון פרץ) לתועלתך האישית, תוך כדי יכולת לפגוע באחרים. אדם אשר יש האשמות נגדו ( http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75588&highlight=%F4%F8%F9%E4 ) מין הראוי שיגן על עצמו. ולא ינסה להשתיק (סתום, בלום פיך, חדל, הזהר, ועוד...)את האחרים (חופש הביטוי).

מהסיבה שאתה ממשיך לפעול בתחום מועדון ה-5 למרות שקבלת מכתב המבקש להפסיק זאת אני חושב שיש לדון בנושא עד אשר ימצא פתרון הולם לפרשה (או יעברו 7 שנים:wink:).

 

 

אכן דבריך בסלע חקוקים - כשמישהו מנסה לקטלג אותי למקום מאד מסויים או לחילופין לשירשור מיוחד, .... ולמעשה מנסה למנוע את זכותי הטבעית להביע את עצמי - אזי ראשית סבלנותי פוקעת, ושנית, מוחי מתחיל להעלות קונוטציות מן העבר!!!!
ירון.

אני חושב שמלבד ההסבר הנ"ל מגיעה לקובי מילוא היתנצלות מעל דפי הפורום. בסך הכל הבחור הביע את דעתו. כמו שאני רואה אתכם במפגשים אתם חברים טובים מידי בישביל לריב על פליטת מקלדת בזמן סערת רגשות כעס.

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משה ידידי

 

כאשר מנסים בכל צורה ואופן להדחיקני הצידה - באם זה שירשור נפרד - מחר בפורום נפרד וספציפי - מחרתיים זה יהיה בשרת מחשב נפרד לפרשת נמרי.

 

תקראו טוב את שכתבתי בתחילת שירשור זה - כל רצוני היה בהפסקת פעילותי של מר קיפניס בשם המועדון.

 

ההתלהמויות באו כרגיל מאותם האנשים...

 

לעניין חברותי עם מר מילוא - היא מזמן הופסקה עקב רצוני בכך.

 

 

אני השבתי כפי שנראה בעיני ומבלי רצון לפגוע ברגשות הציבור - אלא בכדי לנסות להבהיר נקודה לאנשים שעיניהם מכוסות באופן תמידי.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ירון,

נדרשת מידת רגישות ע"מ שלא לאזכר מכל נושא את מעשיו של מר קיפניס, ללא קשר לחומרת מעשיו (איני בקיא בפרטים), בעיקר כאשר הכתבה נסובה סביב מותו של אדם.

 

פרסום הכתבה הינו על דעת העורך, אולי אף ביוזמתו, תחת ביקורתו, ובודאי שאינה פעילות מול גורמי חוץ של הכותב בשם המועדון.

 

אם קיפניס היה מברך את קוביסו בברכת בריאות ואריכות ימים, גם שם היית מתחיל לתוקפו?

 

גלעד.

בברכה,

גלעד

פורסם

משה אזולאי, קרא והפנם:

 

1. אתה יכול לדרוש את המידע. הפניתי אותך להנהלת מועדון החמש, ואני מפנה אותך שוב. הם מבחינתם סגרו את הפרשיה ואני לא מפרש.

2. כל אחד ולא רק חבר במועדון החמש יכול להביע דעתו הענינית על המגזין. רק זכור שלעורך יש את הפריוילגיה להחליט. אם תזכה להיות עיתונאי, תווכח בעובדה הזאת. לא אני המצאתי אותה. ככה מקובל בכל העולם.

3. מותר להביע דעה ענינית גם על אדם, אבל וזה אבל גדול: מי שמאשים גם צריך להביא את ההוכחות. כאשר הואשמתי על ידי מר טנדט, עתירתו הוגשה לבית הדין המשמעתי של מועדון החמש שהוא גוף שיפוטי פנימי חוקי. בית הדין דחה בהחלטתו מיום 03.06.2004 את העתירה, ואני מצטט את פרוטוקול בית הדין ומדגיש עבורך:

 

"לאחר עיון בתלונת החבר זאב טנדט ובתגובת ה"ה נמרי וקיפניס ולאחר קיום דיון לא מצאנו לנכון להתערב בענין.

מדובר בתלונה של חבר הנוגעת ליחסים שבין הועד הנבחר של המועדון שהוא הזרוע הביצועית של המועדון, לבין הנתבעים.

 

הנתבעים מונו ע"י הועד כנציגים כלפי משרד התחבורה. אם לועד יש טענות כנגד הנתבעים הרי שהוועד היה צריך לנקוט בפעולה בעניין.

 

מהמסמכים שהועברו אלינו אנו מבינים כי הוועד אכן קיים בירור בנושא בישיבה מיום 12/2/04, אך לא פורסמו כל מסקנות כנגד הנתבעים.

 

לדעתנו, אם היה מקום להגיש תלונה כדוגמת זו הנידונה כאן, היה עליה להיות מוגשת מטעם הועד.

 

למתלונן אין כל מעמד בנושא הנדון הנתון לטיפולו של הוועד.

 

בדיעבד מסתבר כי התקנות לא שונו ולכן אין מקום לטענת התובע שנגרם נזק כלשהו.

 

לאור האמור לעיל אנו דוחים את התלונה."

 

 

את העותק המקורי אתא יכול לבקש מהנהלת מועדון החמש ולאמת את הציטוט שהבאתי.

מר טנדט טען והביא את מה שטען שמהווה הוכחות. מר פרץ ממשיך לטעון ועד לרגע זה לא פרסם ולו הוכחה אחת למרות טענותיו בדבר קיום ההוכחות. כל עוד הוא לא מפרסם הוכחות, אלא מאשים באוויר, זו אינה אלא השמצה ואף הוצאת לשון הרע על כל המשתמע מכך.

הגדר את תחום מועדון החמש, אם אתה טוען שאני פועל בתחומו.

 

לילה טוב,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

מר קיפניס - סוף סוף אתה מגיב בפרשה הקרואה בין היתר על שמך - רק חבל שאינך עונה לגופן של טענות כפי שהבטחת שתענה בשירשור המקורי.

 

 

אל תתנפל את אזולאי כי אתה מרגיש שהוא החוליה החלשה - תתחיל לענות על הטענות שהועלו כלפיך לגופן.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
משה אזולאי,

הגדר את תחום מועדון החמש, אם אתה טוען שאני פועל בתחומו.

 

אורן

בבקשה:

1) מתוך : http://www.carsforum.co.il/vb/

רכבי אספנות

הפורום הרשמי של מועדון החמש - חוויות, מפגשים, המלצות על בעלי מקצוע, החלפת טיפים לטיפול ועוד.

אחראים: Benni Haspel

 

 

2) ציטוט מעמ' מס' 2 בכול אחד מגליונות האבטומוביל (שבהוצאת אייל פלד):

 

האבטומוביל

 

המגזין הישראלי למורשת מוטורית, מכוניות קלאסיות ורכב אספנות.

 

האבטומוביל- בטאון מועדון החמש

מגזין ישראלי למורשת מוטורית, מכוניות

קלאסיות ורכב אספנות.

 

 

זה מה שמופיע מולי כרגע.

3) אם להיתפס בקטנות אז במועדון החיפושיות יש כמה חברי מועדון ה-5 שאתה פועל בקרבם....

 

אם אלו לא מהוים תחום מועדון החמש שאתה פועל בתחומו.

 

 

 

אז בבקשה תסביר לי מה הם.

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
משה ידידי

 

כאשר מנסים בכל צורה ואופן להדחיקני הצידה - באם זה שירשור נפרד - מחר בפורום נפרד וספציפי - מחרתיים זה יהיה בשרת מחשב נפרד לפרשת נמרי.

 

תקראו טוב את שכתבתי בתחילת שירשור זה - כל רצוני היה בהפסקת פעילותי של מר קיפניס בשם המועדון.

 

ההתלהמויות באו כרגיל מאותם האנשים...

 

לעניין חברותי עם מר מילוא - היא מזמן הופסקה עקב רצוני בכך.

 

 

אני השבתי כפי שנראה בעיני ומבלי רצון לפגוע ברגשות הציבור - אלא בכדי לנסות להבהיר נקודה לאנשים שעיניהם מכוסות באופן תמידי.

ירון!

 

1. אני לא חושב שמישהו מנסה לדחוק אותך הצידה, פשוט הכותרת של השרשור המקורי (שמטרתה לפרסם את האבטומוביל) כבר לא העידה על תוכן השרשור האמיתי שלדעתי קריאתו גומרת נזק למועדון ולא תועלת.

2. למיטב ידיעתי מר קיפניס פעל בנושא כתבה זאת מטעם עצמו, ויעיד החומר הרב שהוא פירסם בנושא בפורום "חיפושיות". מטרת הכתבה היא להנציח את זיכרו של אבי והעורכים חשבו כנראה שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות אורן והחומר שהוא יצר בנושא.

3. ממה שכתבת בשרשורים קודמים נראה שמאד נפגעת (במיוחד בגלל תפקידך במועדון אז) ממעשיו של מר קיפניס ועוד יותר מכך מהתגובה המינורית (לדעתך) של ועד המועדון בנושא.

לדעתי, המשכת לעיסת הנושא לא תביא לתוצאה המיוחלת מבחינתך של הרחקתם של החברים הללו מכל נוכחות ו/או פעילות כלשהי (כולל כתיבה בפורום הזה) אלא תביא רק להרמת גבה (במקרה הטוב) בכל מה שקשור לתגובותך והתנהגותך בהקשר לפרשה זאת.

4. העובדה שאינך נמנה על ציבור חבריו של קובי מילוא היא הפסד שלך...

 

בידידות,

צביקה תמרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

 

1. הפניתי להנהלת מועדון החמש, ואני מפנה שוב. הם מבחינתם סגרו את הפרשיה ואני לא מפרש.

2. כל אחד ולא רק חבר במועדון החמש יכול להביע דעתו הענינית על המגזין. רק זכור שלעורך יש את הפריוילגיה להחליט. אם תזכה להיות עיתונאי, תווכח בעובדה הזאת. לא אני המצאתי אותה. ככה מקובל בכל העולם.

3. מותר להביע דעה ענינית גם על אדם, אבל וזה אבל גדול: מי שמאשים גם צריך להביא את ההוכחות. כאשר הואשמתי על ידי מר טנדט, עתירתו הוגשה לבית הדין המשמעתי של מועדון החמש שהוא גוף שיפוטי פנימי חוקי. בית הדין דחה בהחלטתו מיום 03.06.2004 את העתירה, ואני מצטט את פרוטוקול בית הדין ומדגיש עבורך:

 

"לאחר עיון בתלונת החבר זאב טנדט ובתגובת ה"ה נמרי וקיפניס ולאחר קיום דיון לא מצאנו לנכון להתערב בענין.

מדובר בתלונה של חבר הנוגעת ליחסים שבין הועד הנבחר של המועדון שהוא הזרוע הביצועית של המועדון, לבין הנתבעים.

 

הנתבעים מונו ע"י הועד כנציגים כלפי משרד התחבורה. אם לועד יש טענות כנגד הנתבעים הרי שהוועד היה צריך לנקוט בפעולה בעניין.

 

מהמסמכים שהועברו אלינו אנו מבינים כי הוועד אכן קיים בירור בנושא בישיבה מיום 12/2/04, אך לא פורסמו כל מסקנות כנגד הנתבעים.

 

לדעתנו, אם היה מקום להגיש תלונה כדוגמת זו הנידונה כאן, היה עליה להיות מוגשת מטעם הועד.

 

למתלונן אין כל מעמד בנושא הנדון הנתון לטיפולו של הוועד.

 

בדיעבד מסתבר כי התקנות לא שונו ולכן אין מקום לטענת התובע שנגרם נזק כלשהו.

 

לאור האמור לעיל אנו דוחים את התלונה."

 

 

את העותק המקורי אתא יכול לבקש מהנהלת מועדון החמש ולאמת את הציטוט שהבאתי.

מר טנדט טען והביא את מה שטען שמהווה הוכחות. מר פרץ ממשיך לטעון ועד לרגע זה לא פרסם ולו הוכחה אחת למרות טענותיו בדבר קיום ההוכחות. כל עוד הוא לא מפרסם הוכחות, אלא מאשים באוויר, זו אינה אלא השמצה ואף הוצאת לשון הרע על כל המשתמע מכך.

לילה טוב,

אורן

מר קיפניס - סוף סוף אתה מגיב בפרשה הקרואה בין היתר על שמך - רק חבל שאינך עונה לגופן של טענות כפי שהבטחת שתענה בשירשור המקורי.

 

- תתחיל לענות על הטענות שהועלו כלפיך לגופן.

 

מצטרף לקריאתו של ירון.

הגיע הזמן לקבל ממך תשובות ענייניות לכל הטענות ולא ציטוטים ממקורות שונים שבהזדמנות הקרובה אני אעיין בהם.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

משה,

 

גם במועדון סאאב וגם במועדון הדה שבו, וכמעט בכל מועדון אחר ישנם אלו שחברים גם במועדון החמש. אז מה ? מועדון אחר הוא אינו מועדון החמש וגם אינו תחומו. חוזר וכותב לך שוב שההחלטה במגזין, כל מגזין היא פריוילגיה של העורך. מחינתי, אתה יכול לבקש להיות העורך של האבטומוביל, ואם תהיה אני אאחל לך בהצלחה. לגבי התשובות שאתה מחכה להן, הוכח את טענותיך ואז תקבל גם תשובה ענינית. ככה זה מתנהל.

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
משה אזולאי, קרא והפנם:

 

1. אתה יכול לדרוש את המידע. הפניתי אותך להנהלת מועדון החמש, ואני מפנה אותך שוב. הם מבחינתם סגרו את הפרשיה ואני לא מפרש.

2. כל אחד ולא רק חבר במועדון החמש יכול להביע דעתו הענינית על המגזין. רק זכור שלעורך יש את הפריוילגיה להחליט. אם תזכה להיות עיתונאי, תווכח בעובדה הזאת. לא אני המצאתי אותה. ככה מקובל בכל העולם.

3. מותר להביע דעה ענינית גם על אדם, אבל וזה אבל גדול: מי שמאשים גם צריך להביא את ההוכחות. כאשר הואשמתי על ידי מר טנדט, עתירתו הוגשה לבית הדין המשמעתי של מועדון החמש שהוא גוף שיפוטי פנימי חוקי. בית הדין דחה בהחלטתו מיום 03.06.2004 את העתירה, ואני מצטט את פרוטוקול בית הדין ומדגיש עבורך:

 

"לאחר עיון בתלונת החבר זאב טנדט ובתגובת ה"ה נמרי וקיפניס ולאחר קיום דיון לא מצאנו לנכון להתערב בענין.

מדובר בתלונה של חבר הנוגעת ליחסים שבין הועד הנבחר של המועדון שהוא הזרוע הביצועית של המועדון, לבין הנתבעים.

 

הנתבעים מונו ע"י הועד כנציגים כלפי משרד התחבורה. אם לועד יש טענות כנגד הנתבעים הרי שהוועד היה צריך לנקוט בפעולה בעניין.

 

מהמסמכים שהועברו אלינו אנו מבינים כי הוועד אכן קיים בירור בנושא בישיבה מיום 12/2/04, אך לא פורסמו כל מסקנות כנגד הנתבעים.

 

לדעתנו, אם היה מקום להגיש תלונה כדוגמת זו הנידונה כאן, היה עליה להיות מוגשת מטעם הועד.

 

למתלונן אין כל מעמד בנושא הנדון הנתון לטיפולו של הוועד.

 

בדיעבד מסתבר כי התקנות לא שונו ולכן אין מקום לטענת התובע שנגרם נזק כלשהו.

 

לאור האמור לעיל אנו דוחים את התלונה."

 

 

את העותק המקורי אתא יכול לבקש מהנהלת מועדון החמש ולאמת את הציטוט שהבאתי.

מר טנדט טען והביא את מה שטען שמהווה הוכחות. מר פרץ ממשיך לטעון ועד לרגע זה לא פרסם ולו הוכחה אחת למרות טענותיו בדבר קיום ההוכחות. כל עוד הוא לא מפרסם הוכחות, אלא מאשים באוויר, זו אינה אלא השמצה ואף הוצאת לשון הרע על כל המשתמע מכך.

הגדר את תחום מועדון החמש, אם אתה טוען שאני פועל בתחומו.

 

לילה טוב,

אורן[/quote

--------------------------------------------------------------------------

 

הטיעון שהתקנות לא שונו מגוחך, הדבר דומה למי שירה באחר ,לא פגע,מצוין,לא נגרם נזק אפשר לעבור הלאה.

לעניין החלטת בית דין חברים ,לא נותר אלא להפנות את הקוראים לעיין בתקנון העמותה, מחר אעלה את הסעיפים הרלונטים המתיחסים בדיוק לנושא זה.

יטריח עצמו מועדון -סאאב ויקח דוגמא מידידו מר נמרי אשר אין ספק שתפס מקומו כחבר מועדון מכובד,

לסיום אולי יפסיק מעדון סאאב, להתערב לפחות לזמן מה בפעילות מועדון החמש, ויבוא שלום לארץ.

לילה טוב-זאב

zeev

פורסם

לסיום אולי יפסיק מעדון סאאב, להתערב לפחות לזמן מה בפעילות מועדון החמש, ויבוא שלום לארץ.

לילה טוב-זאב

לא מתערב. מזה כשנה וחצי לא היית במשרדיהם ולא בישיבותיהם .

לילה טוב

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
רן ידידי.

הרי אין שני לך כאיש פשרות,ואלה מאיתנו שמכירים אותך מקרוב, גם יעידו שאין לערער על כנות דבריך,

אולם משקעים יש גם יש,מאז בוטל הרעיון הזועתי אותו ניסה מר קיפניס להוציא לפועל, עברו כך נדמה לי כשנתים וחצי,אינני רוצה לפרט, למרות שלי ידועים הפרטים באופן יסודי,ככלל ,לו היו חלילה וחס מתבצעים הדברים, הפגיעה הקשה ביותר הייתה באספנים הגדולים,נניח כאלה להם מעל 5 כלים,ואני חייב גם להוסיף כלים אשר שחזורם עורך שנים רבות,ידידי אבי נוף ביקר אצלי לפני מספר שבועות לכן תגובתו מעט תמוהה בעיני אולם אודה כי יתכן ולא ירדתי לסוף דעתו,מאז ביטול ההצעות כאמור, לא פעם מגיעות לאזנינו שמועות מתוכן עולה כי מר קיפניס ממשיך להפיץ את משנתו,דומני שיש מספיק חברים במועדון אשר ישמחו לא לקרוא את הפנינים אותם מפרסם מר קיפניס חדשות לבקרים,הזמן הוא הרופא הטוב ביותר,והוא כך אני מאמין ירפא הכל ,אבל דומני כי בעת הזו יש להתחשב מעט גם באלה אשר כאמור אינם מעונינים, ואם רוצה מר קפניס בכל זאת להשתלב יטריח עצמו ויחדש את המנוי השנתי,אולי בדרך זו אפילו ירכוש אמון מחדש.

שיהיה לילה טוב לך ולכולם-זאב

אין לי טענות לאיש מהצדדים הרבים בפרשה-כמו שכתבתי עוולות נעשו ונעצרו וקיימת מחלוקת שלא ניתנת לגישור בשלב זה-ולכן לדעתי אין טעם אמיתי ליצוק שכבות ורבדים נוספים לפרשה המסובכת גם כך.

הצעדים הנדרשים לדעתי- הוצאת כל הידוע לצדדים לאור, ע"י גורם נטרלי, כל צד יקבל זכות דיבור עיניינית, החומר יעבר לעיון פומבי של כל מי שמעוניין, ואם נידרשות החלטות אחרות לאחר שכל הצדדים טענו, יתקבלו ההחלטות-כרגע כל צד מתחפר בעמדתיו, ובכל ויכוח כזה נוצרת מחלוקת נוספת, ונוצר מעגל קסמים....הפוגע בכולם-אין לראות בשירשור זה הבעת דיעה לכאן או לכאן או ליחס לו משמעיות מעבר לכתוב. -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
היי זאב.

 

ממש לא ברור לי מה לא ברור לך בדברים שכתבתי.

 

באופן מפורש ומלכתחילה, לא נכנסתי לנושא חילוקי הדיעות בין הצדדים.

מה שכתבתי הוא דעתי על מי מחליט מה בעריכת העיתון, ועל כך שאין קשר בין הכותב, והנכתב בכתבות - לבין דיעות ומעשים אחרים שלו.

חבל לי שבכל פעם ששמו של אורן קיפניס עולה באיזה שהוא הקשר יש התלהמות של ירון פרץ כנגדו.

הדבר לא טוב ולא בריא. כתבת שהזמן הוא הרופא הטוב ביותר, ואני מקווה שיגיע היום בו תשוב האחדות והנעימות לשרור במועדון.

 

להלן תמצית דברי:

אבי אני ישב וקורא את כל מה שניכתב כאן ומרשה לעצמי לפנות אליך מתוך הכרותינו הקרובה

לרגע כבר חשבתי שהיגעתי לפורום הלא נכון אתה יכול לספר לי על מה כל המהומה ....מה כל כך חמור שעשה החבר קיפניס? בשל גילי" הצעיר "בפורום אני לא יודע במה מדובר

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
אין לי טענות לאיש מהצדדים הרבים בפרשה-כמו שכתבתי עוולות נעשו ונעצרו וקיימת מחלוקת שלא ניתנת לגישור בשלב זה-ולכן לדעתי אין טעם אמיתי ליצוק שכבות ורבדים נוספים לפרשה המסובכת גם כך.

הצעדים הנדרשים לדעתי- הוצאת כל הידוע לצדדים לאור, ע"י גורם נטרלי, כל צד יקבל זכות דיבור עיניינית, החומר יעבר לעיון פומבי של כל מי שמעוניין, ואם נידרשות החלטות אחרות לאחר שכל הצדדים טענו, יתקבלו ההחלטות-כרגע כל צד מתחפר בעמדתיו, ובכל ויכוח כזה נוצרת מחלוקת נוספת, ונוצר מעגל קסמים....הפוגע בכולם-אין לראות בשירשור זה הבעת דיעה לכאן או לכאן או ליחס לו משמעיות מעבר לכתוב. -רן

היי-רן.

לאחר קבלת המסקנות התמוהות משהו של בית דין חברים הקודם.לא ערערתי על פסיקתם אז, כשם שאינני מערער כעת,למרות שאני מתנגד להם בכל תוקף,מן הטעם שסעיפים 6.9 6.10 ן-6.11 מתוך תקנון העמותה כולם ביחד ,וכל אחד לחוד, מגדירים בבהירות רבה את זכויותיו וחובותיו של חבר בגוף זה, ובהבאת סעיפים אלה אני מקיים הבטחתי מאתמול,אינני יודע מה הביא אותם אז להחלטה תמוהה זו,לי הייתה אפשרות לא לקבל את מסקנות בית דין חברים,ולותר על חברותי,או לפעול בדרכים אחרות אשר ללא ספק תרומתן שלילית,זהו תחביב ודומני שיש לראותו בפרופורציות הנכונות גם אם מעט גלשנו בעת האחרונה.

אני תוהה האם לא הגיע הזמן להעמיד בבית דין חברים משפטנים להם אין כל נגיעה למי מחברי המועדון, זאת על-מנת שאיש לא יטען אח"כ שבית הדין לא עשה מלאכתו נאמנה,אחרי הכל ישנן חברויות במועדון,וזו הרי מטרה בפני עצמה,כמו גם ידידות בין משפחות,לדעתי מאוד קשה,ואף לא הוגן כלפי חבר לשבת בגוף ששופט אותו נניח ביום, ולהפגש באירוע חברותי בערב,לא כן?ניתן אולי לפנות למתמחים במשפט, או אולי לפקולטה למשפטים,זאת כמובן הצעה פרטית,ואלה ישמחו בודאי להעניק שרות זה למועדון.

למועדון סאאב יורשה לי להציע שוב לחדש חברותו,על מנת להכשיר את הקרקע ליצירת יחסי אמון במועדון בעתיד.

בברכה ויום טוב לכולם-זאב

zeev

פורסם
אבי אני ישב וקורא את כל מה שניכתב כאן ומרשה לעצמי לפנות אליך מתוך הכרותינו הקרובה

לרגע כבר חשבתי שהיגעתי לפורום הלא נכון אתה יכול לספר לי על מה כל המהומה ....מה כל כך חמור שעשה החבר קיפניס? בשל גילי" הצעיר "בפורום אני לא יודע במה מדובר

היי דורון

הנכון לעשות לפנות להנהלת המועדון לקבלת מידע אובייקטיבי, לחילופין נתן לפנות למגיש התלונה עצמו בטלפון.....,זאב.

אירית

 

מס' הטלפון נמחק על ידי בני.

יש לקבל רשות מפורשת מבעל הטלפון לפרסם את המספר בפומבי.. להבא ניתן להעביר מידע כזה בה"פ

בני, מנהל הפורום


×
×
  • תוכן חדש...