Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרשת קיפניס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי דורון

הנכון לעשות לפנות להנהלת המועדון לקבלת מידע אובייקטיבי, לחילופין נתן לפנות למגיש התלונה עצמו בטלפון ......זאב

אירית

תודה . אני סומך על האוביקטיביות של אבי גם עם היא לא מושלמת עד הסוף ,כבר דיברנו(אני ואת) על כך בעבר אני ממש לא מתענין ואוהב ועד כמה שניתן מתרחק ממלחמות מסוג זה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מספר עובדות:

 

1. אף אחד לא זרק אותי ממועדון החמש. היא הסתיימה ב 30 בנובמבר 2004 ולא חידשתי אותה.

2. לאחר שלא חידשתי את חברותי, פנה אלי יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל באופן רשמי בחודש דצמבר וביקש ממני לחדשה. בשיחה שנערכה בביתו בעקבות אותה פניה הוסבר לו מדוע איני מחדש את החברות בשלב הזה. הנסיבות עדיין לא השתנו.

 

 

ברצוני להבהיר נקודה שהועלתה כאן ע"י אורן קיפניס!

מכיון שבתום חברותו עדיין שמשתי כמזכירת העמותה, הפניה לאורן קיפניס לחדש חברותו נעשתה במסגרת הפניה הכוללת לעוד כ30 חברי מועדון שלא חידשו חברותם, ולא כפנייה מיוחדת ויזומה ע"י יו"ר העמותה, וברצוני לציין כי במשימה זו כבדרך שגרה, נוטלים חלק במסגרת עזרה למזכירות, גם חברי הוועד כולל יו"ר העמותה .

על פי התקנון, ולמיטב ידיעתי לא שונה מאום בנושא, יש להתריע בפני החבר/ה על כך שטרם הסדיר/ה את מיסיו לעמותה ואך ורק לאחר מכן במידה ועדיין לא הסדיר/ה זאת לא תחודש חברותו/ה.

 

הפסקת חברות לחבר/ה מכל סיבה שהיא, יכולה להעשות אך ורק באמצעות אסיפת החברים ואך ורק על ידה כאשר לחבר/ה עומדת הזכות להשמיע את דבריו/ה , כמו גם אישור קבלת חברים חדשים, במקרה של אורן קיפניס, חברותו נגמרה טרם אסיפה שכזאת והצטרפותו מחדש צורכת אישור כנ"ל.

אירית

פורסם
היי-רן.

אני תוהה האם לא הגיע הזמן להעמיד בבית דין חברים משפטנים להם אין כל נגיעה למי מחברי המועדון, זאת על-מנת שאיש לא יטען אח"כ שבית הדין לא עשה מלאכתו נאמנה,אחרי הכל ישנן חברויות במועדון,וזו הרי מטרה בפני עצמה,כמו גם ידידות בין משפחות,לדעתי מאוד קשה,ואף לא הוגן כלפי חבר לשבת בגוף ששופט אותו נניח ביום, ולהפגש באירוע חברותי בערב,לא כן?ניתן אולי לפנות למתמחים במשפט, או אולי לפקולטה למשפטים,זאת כמובן הצעה פרטית,ואלה ישמחו בודאי להעניק שרות זה למועדון.

למועדון סאאב יורשה לי להציע שוב לחדש חברותו,על מנת להכשיר את הקרקע ליצירת יחסי אמון במועדון בעתיד.

בברכה ויום טוב לכולם-זאב

זאב שלום

 

הרעיון שהצעת די נראה לי, ולא משום הטלת ספק במשפטני המועדון, אלא משום הטעם שהעלית בנוגע לאפשרות של ריב בין החברים.

כדאי שתציע זאת בכתב לוועד המועדון בכדי שיועלה לאישור (כמובן אם ייראה להם) באסיפה השנתית.

 

יום טוב - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
זאב שלום

 

הרעיון שהצעת די נראה לי, ולא משום הטלת ספק במשפטני המועדון, אלא משום הטעם שהעלית בנוגע לאפשרות של ריב בין החברים.

כדאי שתציע זאת בכתב לוועד המועדון בכדי שיועלה לאישור (כמובן אם ייראה להם) באסיפה השנתית.

 

יום טוב - אבי.

אבי העליתי הצעה מסודרת בעניין (ובדיוק באותו עניין) כבר לפני כשנה בפני ועד המועדון.

 

לידיעתך.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ראו נא איזו גדלות רוח מצידי איזה איפוק

 

דמעות חונקות את גרוני עת רואה אני את ממשיכי דרכי מתכתשים בינהם

ומכניסים קצת צבע לפורום. אז מה אם הצבע אדום (מהדם החם).

העיקר צבע גועש ורועש.

חיזקו ואימצו והמשיכו בדרכי.

שהרי צדיק מלאכתו נעשת בידי אחרים.

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

בני - אני יודע שזה יפתיע גם אותך, אבל אני מעדיף אפילו את ההגיגים המוזרים שלך על פני המריבות המגעילות האלה שפשוט מבאסות לי את הנשמה ;)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם
זאב שלום

 

הרעיון שהצעת די נראה לי, ולא משום הטלת ספק במשפטני המועדון, אלא משום הטעם שהעלית בנוגע לאפשרות של ריב בין החברים.

כדאי שתציע זאת בכתב לוועד המועדון בכדי שיועלה לאישור (כמובן אם ייראה להם) באסיפה השנתית.

 

יום טוב - אבי.[/

אני לא הטלתי כל חשד במשפטני המועדון,חלילה וחס,אבל הרי תסכים שזה יכול להיות מעט לא אתי.ובינתיים אני קורא שבעבר הרעיון כבר הוצע, ונראה שלא התקבל,יש סיכוי שיתקבל עכשו?

למר בני זוהר,אינני מבין את כונתך ויתכן שאתה אפילו מתלוצץ,זה בסדר,אנחנו איננו אנשי דמים,למרות שאחדים מאיתנו ראו דם בחייהם,זהו ויכוח לגיטימי בין חברי מועדון,אני משוכנע שנצא מזה מחוזקים.

ערב טוב-זאב

zeev

פורסם
זאב שלום

 

הרעיון שהצעת די נראה לי, ולא משום הטלת ספק במשפטני המועדון, אלא משום הטעם שהעלית בנוגע לאפשרות של ריב בין החברים.

כדאי שתציע זאת בכתב לוועד המועדון בכדי שיועלה לאישור (כמובן אם ייראה להם) באסיפה השנתית.

 

יום טוב - אבי.[/

אני לא הטלתי כל חשד במשפטני המועדון,חלילה וחס,אבל הרי תסכים שזה יכול להיות מעט לא אתי.ובינתיים אני קורא שבעבר הרעיון כבר הוצע, ונראה שלא התקבל,יש סיכוי שיתקבל עכשו?

למר בני זוהר,אינני מבין את כונתך ויתכן שאתה אפילו מתלוצץ,זה בסדר,אנחנו איננו אנשי דמים,למרות שאחדים מאיתנו ראו דם בחייהם,זהו ויכוח לגיטימי בין חברי מועדון,אני משוכנע שנצא מזה מחוזקים.

ערב טוב-זאב

זאב,

הרי בדיוק את זה כתבתי. שהרעיון טוב, ולא משום (שיש לי איזו) הטלת ספק במשפטני המועדון , אלא רק למען המשך החברות, וצימצום הרגשות לא נעימות.

 

שלך בברכה - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

היי לכולם

תודה לכל החברים על פעילותם בפורום בכלל, כמו גם התייחסותם לשרשור זה, אין לי הרצון להתייחס שוב ושוב לנושא הנ"ל. יחד עם זאת אינני מזלזל באף אחד מהכותבים, וזכותו של כל חבר להשמיע את דעתו, בגבולות הטעם הטוב, הרי לשם כך נועד הפורום. הנושא נדון בעבר בישיבת הוועד הנבחר, וההחלטות מחייבות את כולנו. אני מבקש באופן אישי לתעל את האנרגיות לעשייה יצירתית ככל הניתן.

לירון - אני מעריך את העובדה שמצאת לנכון להתנצל בפני מי שנפגע מדבריך.

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם
בני - אני יודע שזה יפתיע גם אותך, אבל אני מעדיף אפילו את ההגיגים המוזרים שלך על פני המריבות המגעילות האלה שפשוט מבאסות לי את הנשמה ;)

מה לעשות? גם השיר שלך ומה שמלווה אותו שם לא גורם לתאבון מוגבר,צריך להיות סבלני לכולם.

zeev

פורסם

post_old.gif היום, 18:49 ירון פ

נהג שודים (> 1000 הודעות)

helmet_ranks_1s.gifhelmet_ranks_1s.gifhelmet_ranks_1s.gifhelmet_ranks_1s.gifhelmet_ranks_1s.gif

 

avatar3614_3.gif

 

 

מן התגובות ומהיוועצות בחברים קרובים המעורים בנושא, אני למד שבחרתי בדוגמא שפוגעת באנשים בפורום, ועל כך התנצלותי בפני כלל המשתמשים בפורום.

__________________

1963 MG MIDGET

ויליס CJ-5 1960 + 1973

=====================================================

 

 

כל הכבוד. :mm_yeah:

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ברצוני להבהיר נקודה שהועלתה כאן ע"י אורן קיפניס!

 

 



מכיון שבתום חברותו עדיין שמשתי כמזכירת העמותה, הפניה לאורן קיפניס לחדש חברותו נעשתה במסגרת הפניה הכוללת לעוד כ30 חברי מועדון שלא חידשו חברותם, ולא כפנייה מיוחדת ויזומה ע"י יו"ר העמותה, וברצוני לציין כי במשימה זו כבדרך שגרה, נוטלים חלק במסגרת עזרה למזכירות, גם חברי הוועד כולל יו"ר העמותה .



על פי התקנון, ולמיטב ידיעתי לא שונה מאום בנושא, יש להתריע בפני החבר/ה על כך שטרם הסדיר/ה את מיסיו לעמותה ואך ורק לאחר מכן במידה ועדיין לא הסדיר/ה זאת לא תחודש חברותו/ה.

 

הפסקת חברות לחבר/ה מכל סיבה שהיא, יכולה להעשות אך ורק באמצעות אסיפת החברים ואך ורק על ידה כאשר לחבר/ה עומדת הזכות להשמיע את דבריו/ה , כמו גם אישור קבלת חברים חדשים, במקרה של אורן קיפניס, חברותו נגמרה טרם אסיפה שכזאת והצטרפותו מחדש צורכת אישור כנ"ל.

 

 

אירית

אירית,

כאשר מביאים ציטוט, מקובל לצטט עד הסוף ולא רק חלק של משפט. למען הקל עליך אני רושם שוב את הפסקה במלואה ומדגיש עבורך:

2. לאחר שלא חידשתי את חברותי, פנה אלי יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל באופן רשמי בחודש דצמבר וביקש ממני לחדשה. בשיחה שנערכה בביתו בעקבות אותה פניה הוסבר לו מדוע איני מחדש את החברות בשלב הזה. הנסיבות עדיין לא השתנו.

לא לחינם פנה אלי נחום קדמיאל בעצמו, ולא השאיר זאת לך או למישהו אחר. הוא גם הדגיש זאת בפני, ואף ציין כי הוא היה מופתע מאוד מעצם אי חידוש החברות. כאמור, הנסיבות עדיין לא השתנו למרות בקשתו של זאב טנדט בשרשור זה שאחדש את חברותי.

עוד משהו. אינני נזקק לשני הפרטים שכתבת בחתימתך ! לא לענין לשים חתימה זאת בהודעה העוסקת בעניני.

לילה טוב,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
אירית,

כאשר מביאים ציטוט, מקובל לצטט עד הסוף ולא רק חלק של משפט. למען הקל עליך אני רושם שוב את הפסקה במלואה ומדגיש עבורך:

2. לאחר שלא חידשתי את חברותי, פנה אלי יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל באופן רשמי בחודש דצמבר וביקש ממני לחדשה. בשיחה שנערכה בביתו בעקבות אותה פניה הוסבר לו מדוע איני מחדש את החברות בשלב הזה. הנסיבות עדיין לא השתנו.

לא לחינם פנה אלי נחום קדמיאל בעצמו, ולא השאיר זאת לך או למישהו אחר. הוא גם הדגיש זאת בפני, ואף ציין כי הוא היה מופתע מאוד מעצם אי חידוש החברות. כאמור, הנסיבות עדיין לא השתנו למרות בקשתו של זאב טנדט בשרשור זה שאחדש את חברותי.

עוד משהו. אינני נזקק לשני הפרטים שכתבת בחתימתך ! לא לענין לשים חתימה זאת בהודעה העוסקת בעניני.

לילה טוב,

אורן

אינך מדייק.לא הייתה כל בקשה,ההצעה באה כדי לראות אם יש לך רצון טוב, או שאתה סתם נדחף, נסיבותך הן ענינך האישי.

zeev

פורסם
אינך מדייק.לא הייתה כל בקשה,ההצעה באה כדי לראות אם יש לך רצון טוב, או שאתה סתם נדחף, נסיבותך הן ענינך האישי.
מתקן את "בקשתו" של זאב טנדט ל"הצעתו"

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]


×
×
  • תוכן חדש...