Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דברים שצריך לדעת עלחתונות:

1. חתונה מצומצמת " זו דרך אחרת לומר "אנחנו אשכנזים".

2. חתונת הזהב " זו דרך אחרת לומר "בואו לראות איך הירושה שלכם מתבזבזת על קייטרינג".

"3. החתונה של גוהר ונופר" זו דרך אחרת לומר " אפילו ההורים שלנו מסטולים".

4. אין דבר אשכנזי יותר מאשכנזי בחתונה של מרוקאים .

5. ואין דבר יותר מרוקאי ממרוקאי בחתונה של אשכנזים .

6. יש מצב שאפילו בחתונה של אהרוני היה את הבורקס הזה עם הפטריות בפנים והרוטב בחוץ?

7. אם החברות של אשתך הטרייה מצחקקות כל פעם שהן פוגשות אותך, סימן שהפסדת וואחד מסיבת רווקות

8. דרך אגב, המילה "אולם" בוטלה , מותר להשתמש רק ב"גן, חצר, אגם, חווה, פרדס , אחו ".

9. אם לברמן יש אותו וסט כמו לרב -מלצרים, זאת חתונה עם אלכוהול תוצרת הארץ.

10. זה שגרוזינים מקפידים להתחתן בתוך העדה זה אולי קצת גזעני, אבל גם מאוד מרגיע. במיוחד אם יש לך אחות רווקה.

11. הכי טוב בלהיות חתן בדואי : אתה כבר לא צריך לגור באוהל עם אחותך הקטנה.

12. הכי רע בלהיות חתן בדואי: אתה מתחתן עם אחותך הגדולה.

13. הכי כיף לגלות באמצע החתונה: החשפנית ממסיבת הרווקים מחלטרת גם בצוות של הבר האקטיבי.

14. הכי מבאס לגלות באמצע החתונה: היא לא מתבלבלת בין העבודות שלה .....

15. רוב הסיכויים שגם בחתונה של הנינים שלך יקראו לתקליטן "אבי מיוזיק ".

16. מספר השירים המזרחיים שתשמע בחתונה עומד ביחס ישיר למספר הפאייטים שיש על האמא של הכלה

17. כדי לדעת מי הגיע מסטול כבר מהבית, מספיק לבדוק של מי הצ'קים שמצאת בתיבת התלונות של האולם

18. לא משנה כמה שתית, שום דבר לא מצדיק את זה שתתפוס במותניים של מישהו מאחורה ותצעק לו בהתלהבות לתוך האוזן" רכבת!!".

 

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

למרות שאני מניח שקיבלת את זה במייל, לפי הצבעים, כשמעתיקים מבלייזר מילה במילה, יהיה נחמד לתת קרדיט. מהר לפני שהלל פוסק תופס אותך :D

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
כמה דברים שצריך לדעת עלחתונות:

1. חתונה מצומצמת " זו דרך אחרת לומר "אנחנו אשכנזים".

.8 דרך אגב, המילה "אולם" בוטלה , מותר להשתמש רק ב"גן, חצר, אגם, חווה, פרדס , אחו ".

12. הכי רע בלהיות חתן בדואי: אתה מתחתן עם אחותך

16. מספר השירים המזרחיים שתשמע בחתונה עומד ביחס ישיר למספר הפאייטים שיש על האמא של הכלה

18. לא משנה כמה שתית, שום דבר לא מצדיק את זה שתתפוס במותניים של מישהו מאחורה ותצעק לו בהתלהבות לתוך האוזן" רכבת!!".

 

הפיל אותי מהרגליים :hihi::roflmao: :roflmao: :grin: :grin: :roflmao:

Honda hornet 600

 

פורסם

המשך:

(זה באמת נשמע כמו בלייזר , קיבלתי את זה במייל פשוט :-) )

 

19. סתם מחשבה: אם סי היימן הייתה מתחתנת עם דני רופ , היו קוראים לה סי רופ.

20. אל תתלהב , טושיבה 29 אינ'ץ וכמה דיסקים של אתניקס הם לא סיבה להסכם ממון

21.סלון כלות נקרא כך מכיוון שכל שמלה שם עולה כמו סלון

22.והנה פרט טריוויה שכל רווק מיואש חייב לזכור , דובי גל נשוי...

23. וגם לריסה טרימבובלר

24. ומצד שני : סוהא עראפת כבר לא...

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

×
×
  • תוכן חדש...