Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום

להלן הקישור להחלפת תושבות ברכב שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=88818

כמו שכתבתי החלפת תושבת גיר תחתונה הכי בעייתית אבל אצלי מכונאי החליף אותה מבלי לפרק ציריה ולכן יש פחות עבודה אבל לא כל מכונאי יודע לעשות את זה

CAWA

הצצתי בתמונות שלך , אתה מראה רק תושבת עליונה קרועה, אותה המלצתי להחליף בנוסף. אולם איני רואה צילומים של תושבת תחתונה?

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

zvi

נכון מאוד , אני לא הצלחתי לצלם אותה

למכונאי לא היהי שום כלי מיוחד, אין בעיה להוציא את התושבת ע"י פטיש אבל יש בעיה להכניס את החדשה לאותו מקום. במוסך פשוט יפרקו את הציריה ויכניסו את התושבת החדשה בעזרת פרס

press

וזה חתיכת עבודה !!

8)

Peugeot 205 GT, 1994, 1.4l

פורסם

אז ככה...

 

היום הייתי במוסך .

 

הגעתי לשם עם בוקסה חדשה שקניתי המכונאי החליף אותה בתושבת תחתונה..

 

תגובה ראשונה : המנוע לא רועד ולא משוחר נסיעה יותר נורמלית

 

לחיצה על ברקס גז ללא בומים ודפיקות... :)

 

 

מה שכן... עדיין יש קצת רעשים מכוון הפרונט אולי הבולמים לא הכי מושלמים או שיש עוד דברים משוחררים שם?

 

מה זה יכול להיות?

 

אבל שתדעו עכשיו זה הרבה יותר טוב ממקודם פשוט הבדל אדיר

 

שיש כביש משובש במקום לשמוע בומים אני שומע את הבולמים רעש של שחרור אויר מהבוכנה שלהם שזה הרבה יותר נורמלי מקודם...

 

סהכ הוצאה כולל עבודה וחלקים 250 שח

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

אז ככה ...

 

 

בינתיים הנסיעה יותר חלקה אבל לא תאמינו

 

עכשיו שהמנוע יושב טוב מרגישים יותר חזק את מערכת הפליטה של האוטו

 

האוטו רועד מהסעפת של פליטת הגזים... כשהתושבת היתה משוחררת זה פחות היה מורגש

 

ועכשיו זה מאוד מורגש אני מרגיש כאילו יש לי אגזוז לחץ בהעברה ישירה חחח

 

מה עושים

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

מאד יכול להיות כי מערכת הפליטה שינתה את מיקומה ואולי נקודה חלשה שלה קרסה, תתחיל בבדיקה לכל האורך ,כולל נקודות משען.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

בזמנו ההחלפתי את התושבת המדוברת ב 205 לבד מבלי לפרק צריה או משהו כזה, פשוט מאוד את התושבת הישנה הוצאתי החוצה ע"י פטיש ומברג קרעתי אותה עד שיצאה, ואת התושבת החדשה קצת היה קשה להכניס אבל הצלחתי ע"י מריחה של שמן ומכות מהצד חלשות עם פטיש.

×
×
  • תוכן חדש...