Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני צריך המלצה למקום זול ואמין

באזור מרכז

להחלפת זוג בולמים קדמיים

 

מי שמכיר בבקשה לרשום לי המלצות עם הצעת מחיר

 

חג שמח

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

אז ככה

 

הייתי במוסך היום כולל סבוב של המוסכניק על האוטו

 

המסקנות הם אלו :

 

1. בולמים תקינה

 

2. תושבת מנוע תחתונה אינה תקינה ודורשת החלפה !! זה מה שמכניס את הבומים.

 

הצעה של המוסכניק אם זה רק גומיה וחיזוק 250

 

כל מקרה אחר של החלפת תושבת או חלק ממנה סביבות 750 שח

 

מה דעתכם על המחיר?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

מחיר קצת מוזר

 

לאחרונה אבי החליף תושבת מנוע בקליאו במרכזי ויצא 500 ש"ח

אולי זו היתה תושבת אחרת או שרנו יותר זול ?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

כן שאתה נותן גז המנוע כאילו עף אחורה כי התושבת דפוקה מסתברררררר :(

 

אוף אני בטוח שאחרי כל החרטוטים שלו שם במוסך אני אשלם אלפיה

 

ואף אחד לא מבטיח לי שהרעש יעלם

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם
פנה לחבר הפורום בני ל.

הוא התקין אצלי ב205 בולמ"ז לשביעות רצוני.

מצטרף להמלצה.

ראה כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=82242&highlight=%E4%FA%E7%E9%E4

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לתושבות אלו ניתן להחליף את יציקת הגומי אשר יצוקה בתוך תותב, זה מוזיל, אך העבודה מרובה , הסרת ציריה ימין אחרי ניקוז שמן תיבת הילוכים וכו' אני מציע לך להחליף באותה הזדמנות גם את התושבת העליונה ואפילו את הטרפזים הנועלים אותה. זה מצדיק את עצמו.

 

תוודא כי מילאו שמן בתיבה !

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

כולם מדברים על הבוקסה בתושבת שצריך להחליף שם

 

 

הבנתי שהיא עולה 70 ש"ח ב "זאן חלקי חילוף" המסגר 10 ת"א

 

הבוקסה כוללת גומיה ופשוט הגיע הזמן להחליפה לא נראה לי שצריך להחליף את כל התושבת

 

הבעיה שהוא רוצה 250 שח כלומר

 

180 רק על העבודה.

 

מה לעשות?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

שלום

להלן הקישור להחלפת תושבות ברכב שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=88818

כמו שכתבתי החלפת תושבת גיר תחתונה הכי בעייתית אבל אצלי מכונאי החליף אותה מבלי לפרק ציריה ולכן יש פחות עבודה אבל לא כל מכונאי יודע לעשות את זה

Peugeot 205 GT, 1994, 1.4l

פורסם
שלום

להלן הקישור להחלפת תושבות ברכב שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=88818

כמו שכתבתי החלפת תושבת גיר תחתונה הכי בעייתית אבל אצלי מכונאי החליף אותה מבלי לפרק ציריה ולכן יש פחות עבודה אבל לא כל מכונאי יודע לעשות את זה

בטח יש לו חולץ מיוחד לפי הוראות יצרן, כל הכבוד.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...