Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי הונדה 91 ידנית והאוטו בסדר גמור חוץ מכמה בעיות..האוטו לא עוצר ולא פונה..

כלומר הוא עוצר...אבל חלש ולאט מידי...והוא פונה...אבל במהירות נמוכה מאוד..במהירות גבוהה הוא ממשיך לנסוע ישר כאילו כלום..

דחיתי את זה כמה זמן שיכולתי אבל כבר אי אפשר יותר..

אני לפני קניה של 4 צמיגים חדשים רציתי לדעת אם שינוי רוחב הג'אנט יעזור באחיזה ואם כן איזה לשים.

ובקשר לעצירה , האם יש ברקסים יותר גדולים שיתאימו לדגם..כמו טייפ R או משו..

*הברקסים מקדימה ומאחור חדשים הוחלפו לא מזמן-אז לא בעיה בהם.

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

לדעתי בתור התחלה גם למוסך שיבדקו לך את מצב הבלמים ויכוונו לך את הבקרסים מאחורה .

 

אח"כ גם לכיוון פרונט (לכל 4 הגלגלים) ,החלף צמיגים במידת הצורך - אם תרצה להסתובב יותר טוב מומלץ חתך 195/50R15 עם צמיגים טובים .

אם כל זה לא מספיק תשקיע בבולמי שמן ואם עדיין ישאר קצת כסף אז בקפיצים . שיהיה בהצלחה !

JDM :twisted:

פורסם
קניתי הונדה 91 ידנית והאוטו בסדר גמור חוץ מכמה בעיות..האוטו לא עוצר ולא פונה..

.

:roflmao:

רק לי יש בעיה עם שני חלקי המשפט?:shock:

לא עוצר - כבעיה בטיחותית או לטעמך "לא-עוצר-כמו-בTOP GEAR."

אותה שאלה לגבי הפניות - מה בשבילך נמוך מדי?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

ברקסים חדשים אינם ערובה לכך שהם עוצרים טוב... יש סוגים מסויימים של רפידות שעוצרים ממש חרא.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
:roflmao:

רק לי יש בעיה עם שני חלקי המשפט?:shock:

לא עוצר - כבעיה בטיחותית או לטעמך "לא-עוצר-כמו-בTOP GEAR."

אותה שאלה לגבי הפניות - מה בשבילך נמוך מדי?

בסדר גמור משאר הבחינות, נוח,זריז,מזגן,חשמל....כל שאר הדברים...

לא עוצר לטעמי...אני אסביר..יש לנו בבית הונדה 2003 והיא לדעתי עוצרת מהר יותר וטוב יותר מה91

ב 91 אני צריך לתכנן עצירה הרבה לפני ולא פעם קרה שהייתי צריך לעבור נתיב כי ניסיתי לעצורר עד שהגלגלים ננעלו והאוטו לא עצר.

פניות- אותו הדבר אני משווה את ההונדה החדשה לישנה..בחדשה למשל יש פניות שאני יכול לקחת על 60 ובישנה על 30 מקסימום כי יותר מזה היא זורקת..אני רוצה לשפר את היציבות שהיא תשאיר את הטוסיק במקום.

 

לבחור שמעליו...הבנתי שאם מגדילים רוחב ג'אנט ולא נוגעים במנוע האוטו יהיה יותר איטי כי יהיה לו יותר שטח חיכוך אבל המנוע יהיה חלש יותר..זה נכון?

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
בסדר גמור משאר הבחינות, נוח,זריז,מזגן,חשמל....כל שאר הדברים...

לא עוצר לטעמי...אני אסביר..יש לנו בבית הונדה 2003 והיא לדעתי עוצרת מהר יותר וטוב יותר מה91

ב 91 אני צריך לתכנן עצירה הרבה לפני ולא פעם קרה שהייתי צריך לעבור נתיב כי ניסיתי לעצורר עד שהגלגלים ננעלו והאוטו לא עצר.

פניות- אותו הדבר אני משווה את ההונדה החדשה לישנה..בחדשה למשל יש פניות שאני יכול לקחת על 60 ובישנה על 30 מקסימום כי יותר מזה היא זורקת..אני רוצה לשפר את היציבות שהיא תשאיר את הטוסיק במקום.

 

לבחור שמעליו...הבנתי שאם מגדילים רוחב ג'אנט ולא נוגעים במנוע האוטו יהיה יותר איטי כי יהיה לו יותר שטח חיכוך אבל המנוע יהיה חלש יותר..זה נכון?

4 בולמי זעזועים חדשים, ברקסים איכותיים וכיוון פרונט יתנו לך בדיוק את מה שאתה מחפש.

 

כמה ק"מ עבר הרכב ואיזה צמיגים (מותג) שמת ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

187 אלף

ו4 צמיגי מישלין לפני 4 שנים בערך...האוטו אצלי רק חודשיים...הצמיגים גמורים...אבל זה חלק מהבעיה

לחבר שלי יש 91 עם צמיגים חדשים והיא עדיין לא יציבה מספיק, בגלל זה אני מחפש פתרונות נוספים.

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
187 אלף

ו4 צמיגי מישלין לפני 4 שנים בערך...האוטו אצלי רק חודשיים...הצמיגים גמורים...אבל זה חלק מהבעיה

לחבר שלי יש 91 עם צמיגים חדשים והיא עדיין לא יציבה מספיק, בגלל זה אני מחפש פתרונות נוספים.

צמיגים חדשים ורביעיית בולמי זעזועים חדשים ( +כיוון פרונט) יחוללו פלאים ביחס לתחושות שהרכב מספק כיום.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

צמיגים חדשים אומנם יהיו חדשים אך כדי לקבל אחיזה טובה יש לבחור את הצמיג המתאים ביותר לדרישות הנהג . לדוגמא אם הנהג מחפש לקחת סיבובים במהירות גבוהה מבלי שהרכב יזרוק הוא בוודאי לא יקנה מישלין אנרג'י . למה ? כי הפירלי P6000 (לדוגמא) הישנים שהיו לו באוטו היו מספקים אחיזה גבוהה יותר מהחדשים .

וכמו הצמיגים כך גם על הבולמים . חשוב שהנהג ידע לבחור את מה שהוא צריך כדי לענות על הדרישות .

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...