Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט פנימי


bkantor
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזתומרת לא חובה כל מי ששאלתי כולל המורה אמר שהטסט פנימי חובה

המורה שלי אמר שנגשים אחרי שיעור 28 זה נכון!?

ואם הוא רוצה להרגיל אותו הוא יכול פשוט לעשות החלפה וגם הוא אמר לי שטסט פנימי עולה 140 שקל

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

טסט פנימי הוא חובה בהחלט. עושים אותו ברגע שמסיימים את מינימום השיעורים הדרושים לקבלת רישיון. הוא עולה 50 שקל וזה כאילו הכנה לטסט האמיתי. שם יבוא בוחן שהוא בעצם מורה נהיגה בעצמו והוא יהיה כאילו הטסטר האמיתי, רק שפה הוא לא יכשיל אותך, אלא יגיד לך בסוף הטסט על מה אתה צריך לעבוד ואם היית עובר בטסט אמיתי או לא.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אם היית קורא את התגובה שלי אז הייתה רואה שהוא לא חובה!

 

ושוב פעם אני אומר, הוא לא חובה כיוון שזאת המלצה בשבילך האם כדאי לך לגשת לטסט או עדיין לא!

 

עריכה: ישנם בתי-ספר שמחייבים לעשות טסט פנימי והוא גם עולה כסף (המחיר אינו קבוע אלא תלוי בבית הספר,ויש כאלה שלא לוקחים בכלל, אלא מחיר של שעור רגיל)..

אבל מכיוון שההגדרה של חובה היא: משהו שמחייב על פי החוק, כמו לדוגמה תאוריה, ולכן טסט פנימי אינו חובה כיוון שיש בתי ספר לנהיגה שלא מחייבים

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

תודה על התשובות המהירות אבל עדיין אני חושב שאני יגש

כי המורה שלי לא יוותר לי עליו.

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

כשאני למדתי, טסט פנימי לא היה חובה אלה בחירה של הלומד..

וכמו כן, זה לא עלה כלום.. שיעור-שתיים לפני הטסט המורה שואל את התלמיד אם הוא רוצה טסט פנימי..

במידה וכן, הוא בודק במירס עם כמה מורים נוספים מאותו בית-ספר אם יש מישהו בסביבה לטסט פנימי..

נפגשים, מסכמים על מקום מפגש, המורים מחליפים רכב, עושים סיבוב של 15-20 דקות וזהו..

בסוף המורה השני אומר לך על מה לשים דגש בטסט.. וזהו בערך..

לי אמרו להזיז יותר את הראש למראות, כדי שהטסטר יראה שאני באמת מסתכל בכולן.. וזהו :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

טסט פנימי הוא חובה.

 

לכל תלמיד נהיגה חייב להיות "כרטיס תלמיד" שבו בסיום 28 שעורי נהיגה של 40 דקות לפחות , ומעבר "טסט פנימי" המבוצע ע"י המנהל המקצועי של ביה"ס לנהיגה , יש לחתום ולאשר שהתחייבויות אלה בוצעו.

מורה לנהיגה שהוא גם המנהל המקצועי של בית ספרו לעיתים מבצע את הטסט הפנימי כאחד משעורי הנהיגה .

גם תלמיד הנהיגה אמור לחתום על אותו כרטיס תלמיד בסיום כל פרק ופרק, ובסיכום הכללי.

פורסם

תודה ואני יודע שטסט פנימי חובה והוא כן עולה כסף

פשוט המורה שלי אמר שעושים טסט פנימי רק אחרי 28 שייעורים ואני אמרתי לו שזה לא נכון

כי חבר שלי עבר לפני 28 אבל אז לא היה לי כוח להשמיך להתווכח איתו....

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

עוד שרשור לא אקטואלי...

 

 

אבל בכל זאת, מה עזר לחבר שלך לעבור טסט פנימי לפני שעור 28? בכל מקרה הוא חייב להגיע לשיעור 28!

 

למה לך סתם לריב עם המורה על שטויות, ולפתוח שרשורים שלאף אחד לא אכפת?

 

תעבור את הטסט הפנימי כמו שהמורה עובר ותמשיך הלאה לעבר הרישון הנערץ.

 

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...