Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

אני בפני התלבטות קשה..

כרגע יש לי 3000 לפחחות וצבע כללית....

עכשיו חבר שלי הכניס את ההונדה שלו לכפר קאסם ויצא לו מדהים(מוסך עלה זידאן משהו כזה)!

אני מתלבט מאוד עם לחסוך עוד 1000 ולעשות פה ליד הבית איפה שאני אבחר..

מה אתם מציעים לי לעשות?

למה לא מציעים לעשות שם? בגלל האיכות של הצבע,הצביעה?משהו אחר?

תודה מראש

מתן

פורסם

אישית הייתי מעדיף לשלם עוד כמה מאות שקלים, לעשות ליד הבית, ולקבל אחריות כמו שצריך .

במידה ומחר הצבע יתקלף או יאבד את הברק שלו (כלומר יתחיל להיות דהויי) יש לך כתובת לחזור.

וחוץ מיזה יש שם הרבה גנבות ככה שאם יש לך רכב סביר פלוס לא תוכל לישון בלילה.

לא חסר כאן פחחים שמוכנים לעבוד גם בישביל 2000 שח .

אני מכיר פחח מראשון שלא ידרוש יותר מ 2000 שח במידה ואין עבודת פחחות.

רז...

פורסם

לפני שנתיים וחצי ככה צבעתי את כל המאזדה שלי (זיכרונה לברכה) בכפר ערבי .

באמת שחודשים הראשונים חשבתי מינימום שיש לי מאזדה חדשה מהחברה שהיא בכל היתה 96

ואחרי חצי שנה+ האוטו היתקלף כמו לא יודע מה ותכלס אין מה לעשות בנידון.

*וחוץ מזה כל מקום זה משהו אחר אף אחד לא יכול לגיד לך אם כדאי או לא זה הכל טלוי.. במוסךך. באחריות בעבודה שהוא עושה. במחיר ברו שבכפרים יותר זול אבל לפי דעתי -----לא שווה----

וחוץ מזה שגם ככה הם גנבו לי אותה אחרי זה.

GOLF 1.8 20V (ידנית) :-D

GOLF : SMOKE TIRES NOT DRUGS

×
×
  • תוכן חדש...