Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע בארה"ב והזמנתי מהאינטרנט את המוצרים הבאים:

 

Blaupunkt TSx693 3-Way Speaker - אחוריים

Audiobahn AS65Q 6.5" 3-Way Coupled Component Speaker (PAIR) - קדמיים

Lanzar VIBE420 600 Watt 4 Channel MOSFET Amplifier - מגבר

 

בארץ יש לי:

סאב של PIONEER 600W - 300RMS דגם יהלום

והד-יוניט של SONY CDX-C8000R ללא MP3 אבל כולל שליטה מלאה על סאב

 

עכשיו אני רק מחפש חוטי התקנה למערכת וזהו השלמתי את הבניה :)

המערכת תותקן על יונדאי אקסנט שנת 2001

פורסם

הייתי ממליץ לך מאוד להחליף את הלאנזר במגבר אחר בטווח מחירים שלו שם, ואני בטוח שתוכל למצוא מגבר הרבה הרבה יותר איכותי.הלאנזר הזה בדיוק היה בבעלותי למשך חודשיים ושמעו לא משהו (עיוותים כבר בעוצמה בינונית וסאונד מתכתי), ומעבר למגבר של SONY 754HX הניב שיפור עצום בשמיעה, בכל פרמטר אפשרי.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

אי אפשר לבטל שום דבר

 

איזה חוטים אתם ממליצים?

 

ואיזה רמקולים יותר טובים:

Blaupunkt TSx693 3-Way Speaker

או

Audiobahn AS68Q 6"/9" 2-Way Coupled Component Speaker (PAIR

 

תודה לכולם :)

×
×
  • תוכן חדש...