Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו אחד אני אף פעם לא הבנתי

תמיד קראתי פה ובכתבות ושמעתי והכל, שצריך תמיד לברוח מסוחרי מכוניות, ולמשל אם מישהו אומר שהאוטו על שם אחר כי זה על שם דודה שלו אז מהר להתרחק כי הוא סוחר מכוניות. השאלה שלי היא.....מה זה משנה? למי איכפת אם הוא סוחר או לא?

 

למה זה משנה?

Back to the original - NC again.

פורסם

כי יש סוחרים שקונים גרוטאות ומשפצים אותם שלמראית עיין נראה לך שזה אוטו במצב טוב - ואחרי שאתה קונה אתה מגלה שנתקעת עם גרוטאה...

פורסם
משהו אחד אני אף פעם לא הבנתי

תמיד קראתי פה ובכתבות ושמעתי והכל, שצריך תמיד לברוח מסוחרי מכוניות, ולמשל אם מישהו אומר שהאוטו על שם אחר כי זה על שם דודה שלו אז מהר להתרחק כי הוא סוחר מכוניות. השאלה שלי היא.....מה זה משנה? למי איכפת אם הוא סוחר או לא?

 

למה זה משנה?

אין כל בעיה עם סוחרי רכב אשר מציגים את מרכותם נאמנה.

נתחיל מהפתיח שלך:

הרכב ע"ש דודה, סבתא וכו'-מדוע שלא תציג את עצמך כראוי.

שיפוץ קוסמטי-שינוי מד המרחק(הורדת עשרות אלפים של ק"מ), שטיפה והברקת כל חלק שנראה טוב(פלסטיקים, מנוע, גיר וכד').

מי היד הקודמת?-ניסיון הסתרת הבעלים הקודמים(חברה, השכרה ועוד).

עבר מרכבי-הרכב ללא תאונות, נו באמת? כאשר מתגלית האמת העירומה התירוצים חוגגים:לא ידעתי, זה לא קרה אצלי, איה מאנ..המוכר עבד עלי, בבד' שערכתי לא אמרו לי וכו'...

 

אין לי כל בעיה עם אדם שרוצה להתפרנס בכבוד והדגש פה על כבוד, כל עוד הוא מציג את מרכולתו כהלכה.

אך תשובת המחץ מדוע לא לקנות מסוחר היא:מדוע לשלם על אותה סחורה מחיר גבוה יותר כאשר ניתן להשיגה במחיר מוזל יותר אצל בעליו המקוריים ללא דמי התיווך לסוחר.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

באופן כללי רוב הסוחרים (הרוב אך לא כולם)הם קומבינטורים לא קטנים

וכמובן שהם קונים בזול משפצרים ומנסים להרויח!!

תמיד לקחת לבדיקה ושם תוכל לדעת על תאונות חמורות ודברים רציניים כך שזה לא יוכל להשאר חבוי!!

מאוד פשוט להסתכל על הרישון רכב ולזהות כמה ידיים ואם הרכב היה של חברה\משטרה\וכו וכו!!

אם הרכב טוב ללא תאונות\דברים חמורים והמחיר סביר למה לא??

אבל שמדובר בסוחרים להיות עירני ולהקפיד על כל דבר פי כמה וכמה!!

סה"כ לכל דבר יש מחיר!!להכל!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

הבדיקות לא מושלמות.

הרכב הקודם של חברה שלי שוחזר מטוטלוס אל מצב סביר (כולל שלדה מרותכת) ועבר שתי העברות בעלות כשאף אחד מהבעלים לאחר השחזור לא ידע על זה....כולל חברה שלי.

בנוסף, האוטו היה בעבר רכב חברה ובהעברת הבעלות לא עלו על העובדה ה"קטנה" הזו...

פורסם

אם אתה קונה ממישהו וזה לא באוטו שלו,כנראה שיש סיבה שנתנו לו למכור את הרכב.

 

אם אתה קונה מטרייד אין של פיג'ו או מישהו,אתה גם מקבל אחריות על האוטו והם לא לוקחים מכוניות דפוקות.

הכי בטוח שיש.

 

גם אם אתה קונה מבן אדם פרטי רכב הוא מת למכור לך.לא בדיוק יספר לך הכל.

אייל

פורסם

האם יש דרך לגלות מי הבעלים הקודמים של הרכב?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אם אתה קונה מטרייד אין של פיג'ו או מישהו,אתה גם מקבל אחריות על האוטו והם לא לוקחים מכוניות דפוקות.

הכי בטוח שיש.

 

LOL

איזה תמים אתה ...

אני לא מוצא את ההודעה עכשיו אבל מישהו פרסם פעם בתפוז אוטו שהוא לקח לבדיקה מטרייד אין של פיז'ו, פשוט עשו עליו את כל התרגילים ש"כתובים בספר" (הורידו ק"מ, ריתוכים וכו') ...

אני חייב לציין שהסיפור הוא מלפני שנה, כיום אני לא יודע מה המדיניות שלהם ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני אשמח לקנות מהטרייד אין של פיז'ו רכב, שעבדו עלי והוא רותך והורד לו קילומטרז'.

 

ברגע שאני אראה את זה, פיז'ו יצטרכו, בין אם בשימחה ובין אם בצו שופט, לממן לי מרצדס + וילה חביבה.

 

אם זה לא היה מובן.

גם אם עבדו עלייך, יש לך כתובת להתלונן, או לתבוע.

 

 

 

וליאסר עבד ראבו.

אין סיבה שרכב תקין וטוב יגיע לסוחר, מאחר והוא יכל להמכר בשוק הפרטי ביותר קלות.

אם הוא אצל סוחר, יש סיבה שהוא לא נמכר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אם אני לא טועה יש פה איזה סוחר מכוניות בפורום, לא?

E.L משהו...

 

היה.....עזב, ברח.

Back to the original - NC again.

פורסם
אם אני לא טועה יש פה איזה סוחר מכוניות בפורום, לא?

E.L משהו...

 

היה.....עזב, ברח.

 

 

 

הוא לא היה סוחר אלא חבר פורום שאנשים המציאו לו כינויים .בגלל

שהיה בעלים של מספר רב של מכוניות ספורטיביות לאורך השנים.

לפני שמדברים בפעם הבאה עדיף לקרוא קודם.

פורסם
אם אני לא טועה יש פה איזה סוחר מכוניות בפורום, לא?

E.L משהו...

 

היה.....עזב, ברח.

 

 

 

הוא לא היה סוחר אלא חבר פורום שאנשים המציאו לו כינויים .בגלל

שהיה בעלים של מספר רב של מכוניות ספורטיביות לאורך השנים.

לפני שמדברים בפעם הבאה עדיף לקרוא קודם.

 

לאורך השנים?

קליאו RSI.

ראלי MKII.

סקסו VTR.

ראלי MKI.

 

בערך בשנה וחצי. תקן אותי אם אני טועה אבל זה בערך רכב ל4 חודשים.

 

ראלימן,

בצחוק :wink:

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...