Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כידוע אני הולך להחליף את התיבות של הקיקרים.

חשבתי אולי בכל זאת ללכת על תיבות פתוחות, ובאתר של קיקר אני רואה הבדל שך 14 ליטרים בתיבה פתוחה בין מצב COMPACT למצב SPL/DEEP BASS.

השאלה שלי היא לגבי הפורט.

רושם שם שהמידות צריכות להיות

6.4X31.8 PORT, 50.8 LONG

מה הכוונה במידה הזו???

6.4 זה כנראה הקוטר, ו 30.8 זה כנראה האורך שלו. אז מה זה לעזאלזל 50.8 LONG???

 

 

תודה לעונים וסליחה על הבורות, אף פעם לא התעניינתי בתיבה פתוחה בעבר...

דרך אגב, אני חובב, למי שלא הספיק להכיר אותי, של התדרים הנמוכים, נמוכים מאוד. אלו שפחות מ50 HZ.

לכן אני מאמין שתיבה פתוחה תקלע לטעם שלי עוד יותר מהתיבה הסגורה שהתכוונתי ללכת עליה...

ככה לפחות טוענים במדריך של קיקר...

מה אתם חושבים?

SPL - 143.6DB

"

פורסם

הבנתי אותך. כאילו הוא דק וארוך, ובעומק של 50.8 לתוך התיבה. נכון?

איפה אני עושה דבר כזה?!?

ומה לגבי המיקום שלו בתיבה? בקצהה, באמצע, יש השפעה למיקום הפורט?

דרך אגב, אני אודה למי שיזכיר לי את הנוסחא לחישוב נפח תיבה.

לא עשיתי את זה כבר די הרבה זמן, מאז יב...

SPL - 143.6DB

"

×
×
  • תוכן חדש...