Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לפני שקניתי את האוטו (פיאט בראבה 97 אוטו'), לקחתי אותו לבדיקה, שם נאמר לי שיש צורך להחליף 4 בוקסות,

דבר שיעלה לי כ- 600 ש"ח.

היום לקחתי את האוטו שמוסך פיאט מורשה ושמעתי שלפיאט בראבה יש רק שתי בוקסות שבאות יחד עם המשולשים, עלות כל אחת 450 ש"ח => סך הכל 900 ש"ח.

 

אני מבין את ההבדל במחיר בין מוסך מורשה ללא מורשה,

אך לא ציפיתי להבדל במספר בוקסות ברכב.

 

אשמח אם מישהו ישפוך קצת אור על העניין (כמה בוקסות באמת יש)

והעלות המשוערת.

 

תודה רבה,

פאשה

פורסם

על פי רוב, בכל משולש יש בד"כ 2 בוקסות גומי.

 

לפי מה שאני מבין מדבריך נתנו לך בהתחלה הצעת מחיר על החלפת הבוקסות ב-2 המשולשים הקדמיים - כשבסופו של דבר החליפו את הבוקסות עם המשולשים ולכן המחיר קפץ מעלה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

למה ישר ללכת למוסך מורשה, תברר מחירים במקומות אחרים, אתה תהיה מופתע.

 

מוסך "רימון"

048413719

048412011

 

קריית חיים לייד טיב טעם\אולמי כלה.

פורסם

עד כמה שאני יודע אי אפשר בדגם שלך להחליף בוקסות לבד חייבים את כול המשולש

 

בכול משולש יש 2 בוקסות בשני משולשים יש 4 בוקסות

מה שקרה כנראה זה שבמקום הראשון אולי חשבו שכן אפשר להחליף רק את הבוקסות ואז זה עולה רק 600 ש"ח

במקום השני אמרו לך מחיר של משולש קומפלט ואתה צריך לשאול אותם יכול להיות שמדובר בחליפי !

"למה לשתות ולנהוג אם אפשר לעשן ולעוף"

פורסם

איפה הבוקסות האלה ממוקמות?

 

יש במשול 3 פינות אפשר להגיד 2 קדמיות ואחת אחורית. רק בקדמיות יש בוקסות?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
איפה הבוקסות האלה ממוקמות?

 

יש במשול 3 פינות אפשר להגיד 2 קדמיות ואחת אחורית. רק בקדמיות יש בוקסות?

קדמית ואחורית.

בצלע האחרונה שבצד אין עוד בוקסה, יש תפוח פרונט (בולג'ויינט)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אוקי עכשיו אני מבולבל.

 

בוקסות ניתן להחליף בכל המשולשים, תפוח לא? ב106 אני יודע שאחד מהשניים מגיע כיציקה עם המשולש, איזה מהם אתה יודע איציק?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אוקי עכשיו אני מבולבל.

 

בוקסות ניתן להחליף בכל המשולשים, תפוח לא? ב106 אני יודע שאחד מהשניים מגיע כיציקה עם המשולש, איזה מהם אתה יודע איציק?

אתה סתם עושה סלט.

 

אין קשר כרגע בין החלפת בוקסות לתפוחי פרונט.

 

יש משולשים שאפשר להחליף בהם הכל - ויש משולשים שאפשר להחליף את התפוח אבל לא את הבוקסות - ולהפך.

עם קצת רצון אפשר לעשות הכל, הבעיה היא שכאן בארץ לא בכל מוסך יש מישהו שיודע להתעסק ב PRESS ולטפל בתפוחי פרונט שזקוקים לכך (לא כולם) - אז כל עוד הלקוח משלם, מזמינים משולש "חדש" אחר (משולש ישן שעבר צביעה וקיבל בוקסות חדשות וכמובן גם תפוח חדש).

 

בגדול, ככה נראה משולש (ברכבים המוכרים לנו הוא נראה מעט שונה, אבל המבנה הכללי זהה).

 

החלקים הלבנים הם למעשה הבוקסות המדוברות (צד שמאל, למעלה ולמטה).

 

צד ימין זה התפוח פרונט.

 

cta-79desciptsion.jpg

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בפיאט בראווה/מריאה/בראבו,יש "משולש"פרונט שמורכב מתפוח פרונט,ובוקסה אחת.

 

פיאט או יבואני תפוחי פרונט לדגמים הנ"ל לא מביאים לארץ שום פריט שניתן להחלפה במשולש.

רק משולש מושלם.ומי שכותב שאפשר להחליף רק תפוח ואו בוקסה סתם מטעה אותך.

נתי-פרטים בפרופיל.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

מצטרף לNKO פיאט רק מחליפים משולשים ולא מתקנים

גם אם זה פשוט גומי כמו אצלי - לטענתם משיקולי בטיחות .

 

המחיר נראה לי סביר יחסית למורשה , ואין מה לעשות אלא

אם אתה מכנאי עם ציוד מתאים . למיטב הבנתי כל המורשים של

פיאט אותו דבר מבחינת מחירים כך שחבל על הזמן לחפש , תמצא

מוסך קרוב שאתה סומך עליו ועם פקידה יפה כדי שיהיה לך כיף לחזור כל פעם ..

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

×
×
  • תוכן חדש...