Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחודש הקרוב אני מתכוון להחליף רכב. קודם כל, הרכב יהיה שלי ושל אבא שלי.

אנחנו רוצים לקנות אוטו ידני, קטן , בעל 3/5 דלתות .

לאחר הקנייה אני וגם אבא שלי מתכוונים לעשות קורס נהיגה מתקדמת, הוא ממש גילה עיניין והתלהב מהרעיון להפתעתי ולשימחתי.

 

מה שחשוב בשבילו זה המצב של האוטו שנתון 97 ומעלה לפחות, קילומיטראז' נמוך עד כמה שאפשר.

הרכבים אשר תפסו את עייני הן:

1.אלפא 145/6 מהשנים 97-98, ראיתי שיש רק עם נפח מנוע 2000סמ"ק (אולי לוי יצחק כרגיל פספס כמה דגמים)

2.סקסו VTS/R

3.ראלי MK2 (לצערי ....) אני אוהב יותר MK1 אבל אבא מחליט :(

אני יודע שהרכבים הנ"ל נדירים , אז האלטרנטיבה האחרונה היא

4. פיז'ו 306 3/5 דלתות 1.6 או 1.8 ידנית

 

אולי יש לכם משהו אחר להציע לי ? מה המחלות של כל אחד ואחד מהרכבים הללו ? על מה צריך לשים דגש לפני הקנייה ?

תודה מראש.

פורסם
בחודש הקרוב אני מתכוון להחליף רכב. קודם כל, הרכב יהיה שלי ושל אבא שלי.

אנחנו רוצים לקנות אוטו ידני, קטן , בעל 3/5 דלתות .

לאחר הקנייה אני וגם אבא שלי מתכוונים לעשות קורס נהיגה מתקדמת, הוא ממש גילה עיניין והתלהב מהרעיון להפתעתי ולשימחתי.

 

מה שחשוב בשבילו זה המצב של האוטו שנתון 97 ומעלה לפחות, קילומיטראז' נמוך עד כמה שאפשר.

הרכבים אשר תפסו את עייני הן:

1.אלפא 145/6 מהשנים 97-98, ראיתי שיש רק עם נפח מנוע 2000סמ"ק (אולי לוי יצחק כרגיל פספס כמה דגמים)

2.סקסו VTS/R

3.ראלי MK2 (לצערי ....) אני אוהב יותר MK1 אבל אבא מחליט :(

אני יודע שהרכבים הנ"ל נדירים , אז האלטרנטיבה האחרונה היא

4. פיז'ו 306 3/5 דלתות 1.6 או 1.8 ידנית

 

אולי יש לכם משהו אחר להציע לי ? מה המחלות של כל אחד ואחד מהרכבים הללו ? על מה צריך לשים דגש לפני הקנייה ?

תודה מראש.

 

ה 306 דווקא אחרונה ?

 

לדעתי, היא הפתרון הכי טוב עבורכם, אפילו ה 306 המשפחתית מתנהגת מצויין ומציעה מעל כל המכוניות שהזכרת נוחות מעולה.

 

היא הכי קלה לנהיגה וסביר להניח שיהיה הכי קל למצוא אחת כזו.

 

אני הייתי הולך על זה, מבחינת הנאה מנהיגה היא מציעה יותר מהאלפות

הVTS VTR ראלי מכוניות טובות מאוד, אבל קצת קטנות וכנראה שלא תמצא אקזמפלרים במצב שמור, מה גם שה 306 לא נותנת פחות מהם מבחינת כיף.

פורסם

תראה כשמדובר בראלי או VTS/R ,הנוחות היא לא פונקצייה במשוואה האם לקנות או לא .

האלפא מצויינת אבל נדירה ...

ה-306 מצויינת אבל היתי רוצה "קצת" יותר :)

×
×
  • תוכן חדש...