Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכול מי שעזר לי בנושא הזה

אני יהיה בסוף בתערוכת פרנקפורד מישם ניסע לשטוטגארד לפורשה ומרצדס ולבסוף ב.מ.וו במינכן

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסה להקדיש לתערוכה יותר מיום אחד. אתמול בלילה חזרתי משם - בשלושה ימים מלאים בקושי הספקתי לעבור פעם אחת על הכל. מדהים כמה שהתערוכה עצומה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני הולך להיות יומיים בתערוכה

יש דברים ספציפיים ששווה להתמקדם עליהם?

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
אני הולך להיות יומיים בתערוכה

יש דברים ספציפיים ששווה להתמקדם עליהם?

 

כן - הכל!

 

התערוכה מדהימה, גם מבחינת הגודל וגם מבחינת רמת ההשקעה. היצרנים שפכו שם מיליוני דולרים והתוצאה מרשימה מאוד.

 

דברים שווים במיוחד? פיז'ו וסיטרואן נתנו תצוגה מרשימה, גם מרצדס שלקחה אולם שלם. ב.מ.וו לעומת זאת דווקא לא הרשימה (אפילו שה-Z4 קופה יפיפיה). בין היצרנים האיזוטריים מומלץ להתעכב על ויסמן (שמייצרת מכוניות ספורט שנראות כמו איזה באטמוביל). יש עוד ה-מ-ו-ן דברים אז פשוט תספיק כמה שתוכל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

או קי תודה לך הבנתי גם על הדוכנים המושקעים

ושאלה כללית כמה תמונות יצאו לך שם (אם צילמתה)

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

הייתי בתערוכה שלפני שנתי (2003) ואני נוסע גם השנה

אל תלך ביום א !!!!! זה אסון.לך באמצע השבוע ל 3 ימים.

אני הייתי יומים וראיתי הכל בלחץ.צלמתי בערך (דיגיטלי) 120 תמונות טובות (20 היו רק של הדוגמניות) ועוד 50 סתם.שלא כמו בארץ שם אתה גם יכול להכנס ל אסטון מרטין או ל Z4 ולהרגיש "מליונר".

 

אין שם אוכל (נקניקיות זה לא אוכל) ואין שתיה (בירה זה לא שתיה)

קח תרמיל. אין כייסים (זו הפעם הרביעית שאני שם).

ופרנקפורט נעימה לטיול רגלי אבל אין הרבה מה לעשות (בקר בבנין האופרה הישן).

פורסם

יום שבת וראשון זה ימי חופש מה שיגרום לעומס אני הולך בשלישי רביעי לתערוכה

נקווה להספיק הכול

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

בימי העיתונות ניתן להכנס לכל מכונית, כולל מכוניות קונספט (וברור שגם כל פרארי ולמבורגיני שתרצה). בימי העיתונות גם האוכל חינם (ומדובר במנות שף!), באמת אין כייסים או גנבים, זה ממש מדהים לראות את זה - כמה האווירה טובה וכמה כולם כל כך נחמדים. הבדל ענק.

 

בנוגע לתמונות - צולמו כמה מאות. מתוכן בטח 100+ טובות, אני אשתדל להעביר תוך שבוע שבועיים חלק מהן (מה שלא ייכנס לעיתון, כמובן), אבל לא מבטיח כלום בינתיים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בגלל זה גם בהתאם המחיר ליום של העיתונאים אלה אם אתה מקבל כרטיסים חינם לזה

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז חזרתי מהתערוכה

כמה מילים

זה פשוט מקום ענקי מלא במכוניות שלא יצא לי לראות אף פעם וכנראה לי יצא לי לראות פה בארץ

 

מספר תמונות להתחלה

p10102827gb.th.jpg

p10102929gj.th.jpg

p10102961wt.th.jpg

p10103011ew.th.jpg

p10103073dc.th.jpg

p10103215ka.th.jpg

p10103432bm.th.jpg

p10103553tc.th.jpg

p10103790qf.th.jpg

p10103851ex.th.jpg

p10104261ws.th.jpg

p10104386hh.th.jpg

p10104950of.th.jpg

p10105352dd.th.jpg

p10105655rg.th.jpg

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

רוני, אתה פשוט איטי :-P

 

אני הקדשתי לתערוכה יומיים ועברתי על הכל :-)

 

תמונות יפות :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה

 

מהתערוכה יצא לי ה660 תמונות

בסוף יצא לי להיות בסוכנות פורשה פרארי ומרצדס

מוזיאון פורשה מרצדס וב.מ.וו

כניסה למפעל מרצדס

והייתי באזור של סדנת AMG

לאט לאט נעלה את כול התמונות משם

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
רוני, אתה פשוט איטי :-P

 

אני הקדשתי לתערוכה יומיים ועברתי על הכל :-)

 

תמונות יפות :-)

 

הצחקת אותי - הכל... בטח. אני מוכן להתערב שלא היית בכל דוכני האביזרים והשיפורים, ועברת כמעט רק על המכוניות של היצרנים הגדולים. חוץ מזה שאני הייתי צריך לצלם הכל ולעשות רשימות ולדבר עם אנשים וכן הלאה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הצחקת אותי - הכל... בטח. אני מוכן להתערב שלא היית בכל דוכני האביזרים והשיפורים, ועברת כמעט רק על המכוניות של היצרנים הגדולים. חוץ מזה שאני הייתי צריך לצלם הכל ולעשות רשימות ולדבר עם אנשים וכן הלאה.

 

רוני

עברתי על כל הביתנים של היצרנים! אפילו של ג'לי וכל שאר החרטא הסיני הזה :roll:

 

בביתני השיפורים והאיבזרים עשינו את זה בזריזות (ראינו - הלכנו... בלי להתעכב כמה דק' ולצלם)... זה לא עניין כ"כ את הזקנים :wink:

והאמת, גם אותי זה לא ממש עניין.

 

אתה בסדר אתה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...