Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיג חתך נמוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי קניתי לי רנו מגאן קופה 1.6 שנת 98

ואני רוצה לקנות מגנזיום אבל רציתי לדעת יותר על ההשלכות לגבי צמיג חתך נמוך...

איך אני מאשר זאת ברישיון???

מה המחירים?

אולי עדיף להישאר על אותו צמיג פשוט לקנות חישוק יפה???

איזה מידות אני יכול לקנות לרכב הזה?

רנו מגאן קופה 02 1.6 - אל תאהב את מה שאתה משיג, תשיג את מה שאתה אוהב.

פורסם

מידות אפשריות של צמיגים - תראה ברישיון רכב.

 

לאשר אותם תוכל במכון רישוי בעלות של בערך 30 ש"ח אך רק בתנאי שהם מתאימים לרכב.

 

בהרחבה על הצמיגים מצטרף להמלצה להריץ חיפוש.

פורסם
היי קניתי לי רנו מגאן קופה 1.6 שנת 98

ואני רוצה לקנות מגנזיום אבל רציתי לדעת יותר על ההשלכות לגבי צמיג חתך נמוך...

איך אני מאשר זאת ברישיון???

מה המחירים?

אולי עדיף להישאר על אותו צמיג פשוט לקנות חישוק יפה???

איזה מידות אני יכול לקנות לרכב הזה?

המאמר המדובר: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=72344

 

מאשרים באמצעות מכון רישוי, מידות אפשריות רשומות בספר הרכב (אם אני לא טועה), מחירים... יש הרבה משתנים (אינץ', חתך וכו')

 

מזל טוב על הקניה, החתימה עדיין רלוונטית ??

פורסם

קח בחשבון שככל השהחתך יהיה יותר נמוך כל מכה בכביש תרגיש יותר חזק (שזה סיוט) אני אישית ירדתי מ55 ל 50 ואני מרגיש הבדל גדול...

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

הבנתי שאפשר סטיה של מידה אחד כלפי מעלה?

וברשיונות רשום רק מידת הצמיג שלי 175/65/14 אז למה אני יכול להחליף?

ואין לי ספר רכב

וכמובן שכן אני עדיין מעוניין במגאן 2.0 (עולם אחר)

רנו מגאן קופה 02 1.6 - אל תאהב את מה שאתה משיג, תשיג את מה שאתה אוהב.

פורסם

אצלי, שיניתי את מידת הצמיג במשרד הרישוי בב"ש אצל הבוחן המורשה למידה 195-45-15 וקניתי ג'אנט חדש.

 

יש במשרד הרישוי טבלה מסודרת לגבי כל רכב והמידות המאושרות לו. מידה אחת מעל - 15 אינצ', תוכל לאשר בקלות.

קח בחשבון שתמיר צודק, ככל שהחתך יותר נמוך, "תרגיש" יותר את הכביש. אני כבר התרגלתי...

פורסם

אם אתה מחליף רק ג'נטים, ונשאר עם אותה מידה

גם צריך להעביר את זה רישוי?

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

במגאן קופה שלנו גם 1600 שמנו חישוקים 16 אינץ וצמיגים 195 50 16 והכול ברשיון וזה בעיה להעביר את זה כיוון שמגאן קופה 2000 באה בדיוק עים אותו מידה...

אני מוכר את החישוקים +צמיגים שיש על המגאן בני 4 חודשים בערך..וגם הצמיגים

חישוקים של OZ מקוריים!! וצמיגים קומהו החישוקים והצמיגים במצב חדש לחלוטין!!

..............................................

גודש חדש... 29.7.04

פורסם

גודל ג'אנט זהה או צמיגים בגודל זהה אינם צריכים אישור, אתה צריך לאשר רק מידות שונות או גודל ג'אנט שונה.

 

אם אתה מחליף ג'אנט 15 אינץ' בג'אנט 15 אינץ' (לשם הדוגמא השתמשתי ב-15 אינץ', כל הגדלים תקפים) לא תצטרך לאשר במשרד הרישוי.

 

יום נעים.

×
×
  • תוכן חדש...