Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי חלק ח ש מ ל י בחברת המאגר בראשון.

אחרי שלושה שבועות באתי להחזיר את החלק, כי לא היה בו צורך...

 

"אין בעיה, הצ'ק יגיע בדואר."

 

וואללה.

 

שבוע עבר והצ'ק בדאר.

 

המום מההגינות........ העליתי את השרשור.

 

אם לכם גם יקרה מקרה WOW כזה, העלו את השרשור...

פורסם

האמת גם לי היה מקרה מוצלח איתם, חיפשתי ג'אנט רגיל לסיאט שלי...

רק במעט מקומות החזיקו ג'אנט כזה מפירוק...כולם דיברו על סכומים די גבוהים

ושהגעתי למקום גילית שמדובר בג'אנט אחר!

 

רק במאגר היה, בדיוק את הג'אנט , וב-ז-ו-ל!! זול מאוד בהשוואה לאחרים...

פורסם

הנה משהו יותר מדהים.

 

לפני יומיים הלכתי למכון לקרבורטורים כדי לשפץ את הקרבורטור בסובארו (באתי בגישה של צריך לשפץ).

 

הבן אדם בדק את הקרבורטור במין מוניטור, אמר שהקרבורטור במצב טוב ורק הטורים בכלל לא מכוונים.

 

הוא כיוון את הקבורטור ולא הסכים לקחת שקל!

 

כל אחד אחר ישר היה אומר שחייב שיפוץ קרבורטור, באמת נדהמתי מההגינות שלו.

 

נדמה לי שקוראים למקום "מוסך יוסף", הוא נמצא בקבוצה של מוסכים ופחחים מול "אולמי חאן הדקל" באור יהודה, על הכביש הראשי (אני חושב שקוראים לכביש 461).

 

אחלה בן אדם שבעולם. ההגינות שלו חסכה לי כ- 400 שקל.

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...