Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט גרנדה פנדה החדשה בארץ.


פוסטים מומלצים

פורסם

סמלת מתנהגים כאילו כאילו שלא רוצים למכור מכוניות. נשגב מבינתי.

או שזאת איזו שהיא שיטה, לא מוכרים כל השנה, רק בשלב מסוים יש "מבצעים" ואז נפטרים מכל המלאי בבת אחת (?)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קיבלתי טלפון מנציג בסמל"ת - אני מופיע אצלם במאגר כלקוח עבר של פנדה. 
הזמין אותי לראות את הרכב בסניף ונתן טיזר - אם אפתח הזמנה יש הטבה של מימון על כל הסכום בתשלומים ללא כל ריבית או הצמדה. 
נשמע די מעניין...

  • אהבתי 1
פורסם

ראיתי ביקורות מאנגליה ביוטיוב, שם יש מראה חכמה עם מסך טאצ' שכוללת גם מצלמה. 

לא ברור אם זה מקורי או אפשטר מרקט. מדקה 4:00:

 

מניח שבארץ לא נראה את זה. 

 

נ.ב

לא ברור לי איך דף נחיתה לדגם חדש נראה כל כך לא אפוי -https://www.fiat.co.il/models/panda

אין מחירון, אין אפשרות לתמונות של הרכב 360, להחלפת צבע, אי אפשר להוריד מפרט. 

  • רעיון טוב! 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

זאת לא מצלמה מקורית.

לפני כשעה, `Infinity כתב:

אני מסתכל על תמונות וסרטונים של הגרנדה פנדה וזה עושה לי חשק לעשות קניה אימפולסיבית לא רציונאלית מרוב שהיא מגניבה אותי.

פתאום מבין את הצעד שלך לקנות ה C3 (שאני לא מתחבר אליה בכלל, אבל עושה הקבלה) נגד כל היגיון בריא.

מקווה שסמלת יביאו אותה עם כל האבזור כמו הדשבורד מבמבוק.

 

 

וחזרת בלי תמונות?

סמלת ידועים בתמחורים הלא תחרותיים שלהם מחד, ומאידך במבצעים מרובים, אז לדעתי לא רחוק היום בו הגרנדה פנדה הזאתי תמכר במחירים שנקבת.

לך על זה. אני נהנה מכול רגע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, orankohn כתב:

אם אפתח הזמנה יש הטבה של מימון על כל הסכום בתשלומים ללא כל ריבית או הצמדה. 
 

זאת התקופה בשנה שלובינסקי "מעניקים" 100,000 בלי ריבית והצמדה. לכולם אגב. משווים מבצעים.

 

תכל'ס ההבדל בין פנדה ל-c3 הוא בדיוק כמו ברלינגו/פרטנר/ריפטר/דובלו/פרואייס - חוץ מעיצוב חיצוני שונה המפרט לא קשור לחו"ל בשום צורה והוא תלוי אך ורק במה שהיבואן *המקומי* הזמין מהיצרן.

.

נטו משחקים של מחיר, מימון ואבזור, מדובר באותה מכונית.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

חבר שלי היה היום בסניף סמל"ת חיפה . (התעניין במותג סיני חשמלי...) 
שלח לי כמה צילומים.  ראה באולם (ובחוץ...) 2 דגמי פיאט פנדה, הירקרק- צהוב הוא הרגיל והכהה באולם הוא הדגם המשודרג.
לא נראה לי בכלל טאסות. 

 

WhatsApp Image 2026-06-25 at 13.01.24 (3).jpeg

WhatsApp Image 2026-06-25 at 13.01.24 (2).jpeg

WhatsApp Image 2026-06-25 at 13.01.24 (1).jpeg

WhatsApp Image 2026-06-25 at 13.01.24.jpeg

עריכה אחרונה על ידי orankohn
  • אהבתי 2
פורסם

זה כיסוי שדומה למגנזיום.

ברכב הירוק רואים גם את החישוק פלדה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש לי שאלה ,

לפי מה שאני מבין , הרכב לא יימכר הרבה . האם יגיע שלב שהוא ירד כחדש מהיבואן לאיזור ה 90 אלף ש"ח כי היצרן רוצה שיימכר פה ?

פורסם

הנבואה ניתנה לשוטים. 
יתכן שכן ויתכן שלא. 
אכן בראייה לאחור ניתן להגיד שהיו לא מעט מקרים בעבר הבינוני -רחוק  שסמל"ת הביאו רכבים לא ממש מבוקשים שתומחרו גבוה ולאחר זמן ירדו די משמעותית במחיר. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, Chmimo כתב:

יש לי שאלה ,

לפי מה שאני מבין , הרכב לא יימכר הרבה . האם יגיע שלב שהוא ירד כחדש מהיבואן לאיזור ה 90 אלף ש"ח כי היצרן רוצה שיימכר פה ?

אני שוטה אז מותר לי להתנבא - אין שום סיכוי בעולם של החיים של היקום.

לכל היותר, ישתווה לאח התאום בלובינסקי וזהו.

 

פעם הסינים היו שולחים למערב כל מיני העתקים,

היום, אם אתה רוצה משהו מקורי תקנה מסין,

כי כשאתה מזמין מכונית עם סמל גרמני או איטלקי, היא בכלל מיוצרת בספרד עם מנוע צרפתי.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לדעתי אחרי שנראה מה יקרה למלאי הסי3 ידניות, יהיה אפשר להסיק על ההצלחה התיאורטית של פנדה ידנית

אם כי הקהל של פיאט יותר נוטה לקנות ידני והדגמים הידניים הצליחו בעשור הקודם (טיפו, 500, פנדה ובוודאי כל דורות הפונטו)

כמובן שהכל תלוי בתמחור אטרקטיבי.

פורסם

בנתיים נמכרה c3 ידנית אחת. אבל לא בטוח שיש מלאי בכלל, הידנית רק בהזמנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, Chmimo כתב:

ש לי שאלה ,

לפי מה שאני מבין , הרכב לא יימכר הרבה . האם יגיע שלב שהוא ירד כחדש מהיבואן לאיזור ה 90 אלף ש"ח כי היצרן רוצה שיימכר פה ?

לא.

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...