Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו אוסטרל 2024 גרסת Iconic - יד 3


פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

מחפש רכב אמין ומרווח למשפחה של 5, בתכנון לשימוש עיקרי לא 7 שנים הבאות, נסיעה ממוצעת של 15K.

 

ראיתי בפריזבי רנו אוסטרל Iconic שנת 2024 למכירה ב 104K ועם ק"מ מתחת ל 15, אבל יד 3:

 

https://freesbe.com/used-car-for-sale/renault/austral/2024-c31009

 

האם מדובר בהצעה ארקטיבית? או שיש ממה לחשוש? תמיד שומע שצרפתיות לא אמינות, וחשוב לי רכב אמין, כמובן הטיפולים יהיו לפי הזמן.

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

אטרקטיבית - לדעתי לא כ"כ,

כך בחשבון שאתה יד רביעית (היה ליסינג בעבר?) לרכב ששנתיים על הכביש,

למכור אותו בעשור הקרוב יהיה כנראה קשה מאוד גם במחיר נמוך מאוד (לפעמים יש שינויים בצרכיים ורוצים להחליף רכב),

לדעתי במשא ומתן הם ירדו עוד לא מעט במחיר.

פורסם
לפני 12 דקות, llaavvii כתב:

אטרקטיבית - לדעתי לא כ"כ,

כך בחשבון שאתה יד רביעית (היה ליסינג בעבר?) לרכב ששנתיים על הכביש,

למכור אותו בעשור הקרוב יהיה כנראה קשה מאוד גם במחיר נמוך מאוד (לפעמים יש שינויים בצרכיים ורוצים להחליף רכב),

לדעתי במשא ומתן הם ירדו עוד לא מעט במחיר.

תודה רבה,

לי פחות חשוב ירידת הערך, כי אני לא מחליף רכב בתדירות של כל 3 או 4 שנים, ואני מבין שהוא לא יהיה אטרקטיבי במידה וארצה למכור לאחר 8 שנים או יותר.

 

אפשר לדעת בכללי מה מומלץ לבצע מול פריזבי או כל סוכנות אחרת? לדרוש שיציגו לי את היסטוריית הטיפולים? לקחת את הרכב לבדיקה במכון בדיקה מעבר לקחת את הרכב לנסיעת מבחן? אשמח מאד לקבל טיפים בנושא, ולדעת איך להתנהל נכונה מולם.

פורסם

הרכב כבר נמכר, אפשר להגיד לך מזל טוב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לצערי עכשיו ראיתי שהוא כבר לא מפורסם באתר שלהם, הכל לטובה.

 

אני כן אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי, מה נדרש לבצע מול פריזבי או כל סוכנות אחרת, לפני רכישת רכב יד שנייה.

לדרוש שיציגו לי את היסטוריית הטיפולים? לקחת את הרכב לבדיקה במכון בדיקה מעבר לקחת את הרכב לנסיעת מבחן? אשמח מאד לקבל טיפים בנושא, ולדעת איך להתנהל נכונה מולם.

פורסם (נערך)

למה דווקא רנו אוסטרל?

רכב שלא נמכר הרבה ויש היצע די גדול שלו בטרייד של היבואן,

מעורר בי חשד שיש סיבה טובה לכך במיוחד כשמדובר ברכבים בני שנה-שנתיים.

גם אם לא, בגלל שיש מעטים כאלה אתה תזדקק בהמשך לחלפים מהיבואן, שבד"כ הם יקרים מאוד,

ועל כל זה תוסיף שירות לא משהו בלשון המעטה.

 

אני אישית אפילו לא הייתי שוקל את הכיוון הזה לרכב שאני מצפה ממנו לראש שקט לכמה שנים טובות.

הייתי מתפשר על שנתון נמוך יותר, או מגדיל את התקציב, והולך על משהו סולידי, נפוץ ומוכר יותר,

כמו למשל - סובארו פורסטר https://www.yad2.co.il/vehicles/item/twe4fjav

או מאזדה  CX5 י  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/h0hclmwl

(דוגמאות אקראיות מיד2)

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
פורסם
לפני שעתיים, kudo כתב:

לצערי עכשיו ראיתי שהוא כבר לא מפורסם באתר שלהם, הכל לטובה.

 

אני כן אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי, מה נדרש לבצע מול פריזבי או כל סוכנות אחרת, לפני רכישת רכב יד שנייה.

לדרוש שיציגו לי את היסטוריית הטיפולים? לקחת את הרכב לבדיקה במכון בדיקה מעבר לקחת את הרכב לנסיעת מבחן? אשמח מאד לקבל טיפים בנושא, ולדעת איך להתנהל נכונה מולם.

אני קניתי רכב בפריסבי, ביקשתי היסטוריית טיפולים, מציגים לך דוח בדיקה אך מומלץ לקחת לבדיקה מטעמך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 2.6.2026 בשעה 12:16, BoazB11 כתב:

למה דווקא רנו אוסטרל?

רכב שלא נמכר הרבה ויש היצע די גדול שלו בטרייד של היבואן,

מעורר בי חשד שיש סיבה טובה לכך במיוחד כשמדובר ברכבים בני שנה-שנתיים.

גם אם לא, בגלל שיש מעטים כאלה אתה תזדקק בהמשך לחלפים מהיבואן, שבד"כ הם יקרים מאוד,

ועל כל זה תוסיף שירות לא משהו בלשון המעטה.

 

אני אישית אפילו לא הייתי שוקל את הכיוון הזה לרכב שאני מצפה ממנו לראש שקט לכמה שנים טובות.

הייתי מתפשר על שנתון נמוך יותר, או מגדיל את התקציב, והולך על משהו סולידי, נפוץ ומוכר יותר,

כמו למשל - סובארו פורסטר https://www.yad2.co.il/vehicles/item/twe4fjav

או מאזדה  CX5 י  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/h0hclmwl

(דוגמאות אקראיות מיד2)

 

 

 

תודה,

 הסתכלתי על הכתבה ששלחת, אז אם הבנתי נכון באנו אוסטרל ישנו את אותו מנוע הטורבו בנזין 1.2 ליטר בעייתי בדומה לניסוי קשקאי 2018?

בתאריך 2.6.2026 בשעה 13:01, yulianx כתב:

אני קניתי רכב בפריסבי, ביקשתי היסטוריית טיפולים, מציגים לך דוח בדיקה אך מומלץ לקחת לבדיקה מטעמך.

תודה רבה, האם אתה ממליץ על מכון בדיקה אמין באיזור רחובות/קריית עקרון/ביל"ו?

פורסם
לפני 51 דקות, kudo כתב:

הסתכלתי על הכתבה ששלחת, אז אם הבנתי נכון באנו אוסטרל ישנו את אותו מנוע הטורבו בנזין 1.2 ליטר בעייתי בדומה לניסוי קשקאי 2018?

הכתבה להמחשת השירות של היבואן.

באוסטרל יש את מנוע ה-1.33 . יותר מוצלח בהרבה, אבל עדיין לא חף מבעיות.

https://thecar.co.il/גם-מנועי-ה-1-3-ליטר-של-ניסאן-רנו-ומרצדס-בסכ/

פורסם

לגבי תרמוסטט אפשר לאחר הקניה לבדוק במוסך האם זה המק"ט המעודכן ואם לא להחליף למשופר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגופו של עניין נסעתי באסטרל (מונית) מנתב"ג למושב (עניין של שעה וקצת), חייב לציין שהרכב מרווח מאוד, שקט, פשוט נסע טוב.

אחלה מזגן ואחלה מולטמדיה...

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...