Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, garicho כתב:

אני לא יודע אם הרכב ימכר טוב או לא, אבל יחסית לפוסט שעלה לפני פחות משבוע על השקת רכב חדש 13 עמודים זה מרשים. תשוו את זה לעוד פוסט על לינג לונג אוטומוטיב שהביאו את גויאמגםנכ34 GT.

 

הסיניות ללא ספק פחות מעניינות ופחות מדברות אל קהל חובבי הרכב לא משנה כמה אבזור וריפודי דמוי עור מפנקים דחפו לשם, רובנו יודעים שאלה רכבי appliance חסרי אופי לא יותר מזה. כשיוצא רכב שקצת מדבר לרגש (לטוב ולרע) בתמחור טוב ועוד עם אופציה לגיר שרבים מיושבי הפורום מחבבים ומשתוקקים לו  - זאת התוצאה אבל לא הייתי מסיק מזה משהו לגבי רמת העניין של האוכלוסיה הכללית שמחפשת את הג׳יפון הכי גדול ו״מפנק״ בכמה שפחות כסף. אלה ימשיכו לנהור לאופציות הסיניות או לקורולה קרוס הבאה ואלה בסוף גם רוב קהל הרוכשים.

  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם נדבר על קטגורית הסופר מיני, הmg3 סיימה במקום הראשון את 2025 במכירות, והאמת רכב לא רע בכלל.  מעניין איך המחיר של הc3 יעזור לה מול מהמתחרה מהבית.

עכשיו יש קטע שאולי ימשוך קונים לc3, כאשר הייתי באולם מישהו בדק את הרכב ושאל אותי האם זה הרכב של ה 100 אלף, עניתי שכן אך זה ידנית, האוטומטית 115. כלומר המחיר 100 אלף זול מאוד ומושך. אותו אדם התלהב מרכב בסוף ישב מול הנציג ולא יצא מהאולם. האמת שהייתה לא מעט התעניינות ברכב באולם. 

 

ויש מבחן ראשון:

מבחן c3 , הדבר שבעיני חיסרון רציני זה חוסר היכולת לבטל sart stop כי כיבוי מנוי מבטל מזגן, גורם לי פקפק בהחלטה ללכת על הרכב אם אני אאהב את הנסיעה. מה אני אמור לעשות באוגוסט?

הציפוף בין עבר תפריטים אכן נוראי אך אפשר לבטל. דווקא לי לא הייתה בעיה לשבת נוח מול ההגה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן אם הכתבה מדוייקת (אפילו ב 80%), אני הייתי יורד מהרכב

מזגן שמפסיק ביולי-אוגוסט-ספטמבר בכל עצירה ברמזור או פקק?

שוב גיר שמטלטל אותך?

פורסם

לגמרי זה יכול להיות דיל ברייקר. את זה אני רוצה להרגיש בנסיעת מבחן. אחרת מי יקנה כזה רכב בארץ או בחול?

לא צריך פקקים ואמרת נכון, יש רמזור, בחוץ 38 מעלות ואני מתחיל להזיע?

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נשמע הזוי שלא ניתן לנתק את המערכת start stop ועוד יותר הזוי שהמזגן מפסיק לפעול ביחד איתה. ביזיון אם זה נכון רק על זה לבד עדיף את הגרסה הידנית. 

  • מעניין 1
פורסם

אם זה אכן ככה אני פשוט אשאר עם הקליאו.

מי יודע, אולי קליאו החדשה תוצעה במחיר הזה גם..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

חשבתי שפשוט לא חיפשו מספיק את ההגדרות ל START STOP כדי לכבות מהמסך, אבל מסתבר שזה עניין ידוע שלא ניתן לכבות - יש פה שרשור לגבי ה C3 aircross החדשה עם הנעה זהה ונראה שהמערכת מתנהגת לא משהו. מעניין.

 

עריכה אחרונה על ידי dr6633
תיקון
פורסם

אין אופציה כזאת, בגירסה הידנית יש כפתור יעודי שאין באוטומטית.

מה שכן לגבי הצליל המעצבן של מערכת המולטמדיה, זה אכן מאוד מעצבן אך ביטלתי את זה תוך 2 שניות בהגדרות, כניראה הוא לא חיפש.

פשוט מוזר שבביקורות בחול אין איזכור לבעיית מזגן במנוע ההיברידי בשילוב תיבה רובוטית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 32 דקות, Doron_Z כתב:

נשמע הזוי שלא ניתן לנתק את המערכת start stop ועוד יותר הזוי שהמזגן מפסיק לפעול ביחד איתה. ביזיון אם זה נכון רק על זה לבד עדיף את הגרסה הידנית. 

המערכת ההיברידית של הרכב משולבת ב- start stop.

אם תבטל את ה- start stop, אז המערכת ההיברידית תפסיק לפעול.

לכן לא ניתן לבטל (בכ"ז היה נחמד שניתן לבטל).

פורסם

ממה שאני מבין, המדחס אמור להיות ברכב היברדי מחובר למנוע החשמלי ובכך להמשיך את הקירור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 18.1.2026 בשעה 09:35, yulianx כתב:

חסר לא מעט: מזגן מכאני שניראה מאוד מיושן, ריפוד פשוט יותר, אין פנסי ערפל, אין מצלמה אחורית, אין מראה נגד סינוור, אין בלם יד חשמלי, אין לדים מאחור, מראות צד ללא הפשרה, אין טעינה אלחוטית לטלפון, אין מגנזיום.

ראיתי עכשיו שבאירופה הגירסה הבסיסית ביותר מגיעה ללא מסך כלל. יש תושבת לסמארטפון.
דווקא שיבחו את האיכות של הגימור והריפוד.

image.thumb.png.7b74bdbb133de9f7584425cf25cdea8a.png

מזגן מכאני זה מצוין, למרות שכבר עברתי כמה מכוניות עם "בקרת אקלים", לא מוצא בזה שום יתרון.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

אני בספק רב שהמדחס ב-C3 הוא חשמלי ולא מדחס רגיל מונע ברצועה.

בכל מקרה אני מאמין שמערכת S&S לוקחת בחשבון גם את דרישת הקירור המזגן כמו בכל רכב ולכן ביולי אוגוסט כמעט ולא תעבוד כלל, מה גם שהיא בכל מקרה מפסיקה לעבוד מעל 35 מעלות ב-psa.

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
לפני 9 דקות, amosbmw כתב:

ראיתי עכשיו שבאירופה הגירסה הבסיסית ביותר מגיעה ללא מסך כלל. יש תושבת לסמארטפון.
דווקא שיבחו את האיכות של הגימור והריפוד.

image.thumb.png.7b74bdbb133de9f7584425cf25cdea8a.png

מזגן מכאני זה מצוין, למרות שכבר עברתי כמה מכוניות עם "בקרת אקלים", לא מוצא בזה שום יתרון.

הריפוד בסדר גמור, הפלסטיק בכול המקום כמו בדור הקודם קשיחה. בקליאו 5 שלי למשל, דיפוני דלתות  רכבים, כול חלק העליון רך.

המזגן במכאני ניראה זול מאוד. מעבר לזה אין איתו בעיות.

@zivk
אני מחכה לעוד מבחנים שבטח יתפרסו בימים הקרובים, אולי עוד מישהו יתחייס לזה. 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 19 שעות, אורי מ. כתב:

 

אגב בלם יד חשמלי, הבן הגדול עשה רשיון לפני כשנה וחצי. ברוב עצלנותו עשה רשיון לאוטומט בלבד, מה שהשאיר לו את האפשרות לנהוג רק בספייסטורר האוטומטי של זוגתי. 

לפני כמה חודשים, אחרי שהבחור נוהג בספייסטטרר כבר קצת מעל שנה, התגלגל אלינו הרכב של הסבא, הונדה ג'אז 2011 (42,000 ק"מ למי שתהה). הלכנו לעשות היכרות עם הרכב.

נכנסים לרכב ואני נותן לו את המפתח, אז הוא שואל "איך משתמשים בזה, לאן מכניסים את המפתח? ". אחרי שמתניעים אני מסביר לו שלפני התחלת הנסיעה צריך לשחרר את מעצור היד, שוב מגיעה השאלה "איך מורידים את הידית?". בהמשך, תרגול חניה וכמובן שעולה תהיה איך בכלל אפשר בלי חיישני רוורס ומצלמה.

כל הזמן הזה אני חושב לעצמי שמזל שהסבא שלו (מהצד השני), שהיה נהג משאית ומוביל טנקים כל שנות המילואים שלו לא צופה במחזה המביך הזה. 


אני זוכר את אבא שלי מסביר לי מה זה צ'וק, והוא מספר לי על  אבא שלו שמסביר לו איך מסובבים את המנואלה הזאת מקדימה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 38 דקות, yulianx כתב:

ממה שאני מבין, המדחס אמור להיות ברכב היברדי מחובר למנוע החשמלי ובכך להמשיך את הקירור.

 

אז הבנת לא כל כך נכון. מדחס רגיל.

זה כשלעצמו יכול להוות דיל ברייקר לאנשים

 

image.png.fc13a1fb93bbe4df9b3cf424bc52e94b.png

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...