Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום. מעולם לא הייתי איש של רכבים ורוב חיי הייתי עם ליסינג. מסיים בקרוב את החוזה ורוצה לרכוש רכב פרטי.

5 מקומות, בנזין בלבד, לא היברידי או חשמלי (הסיבות הן שלי ונא להניח שזאת דרישת חובה) בתצורת גיפון (רכב גבוה), אמין ככל שניתן (שונא ללכת למוסך) בתקציב של 250K +-. יש גמישות קלה. מאמין שהרכב ישאר איתי לפחות 5 שנים. 

יש אפשרות למשומש עד שנה-שנתיים למרות שאין לי חוויות טובות ממגרשים או יד שניה.

הייתה לי בעבר CX5 2020. רכב טוב אבל קצת מיושן היום. אאוטלנדר?  על אקסטרייל בנזין שמעתי רק דברים רעים. טויוטות כולן היברידיות. היתה לי צרי בליסינג. הרכב לא מזדקן יפה ומקרקש

 

תודה לעוזרים! 

עריכה אחרונה על ידי notacarguy
פורסם

מה הסלידה הגדולה מהיברידי?

ראב4 תפורה לך. דגם חדש צפוי להגיע ב 2026

הדגם הקיים נחשב לשיא האמינות ושומר מחיר מהטובים שיש

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 15 דקות, סולל הדרך כתב:

מה הסלידה הגדולה מהיברידי?

ראב4 תפורה לך. דגם חדש צפוי להגיע ב 2026

הדגם הקיים נחשב לשיא האמינות ושומר מחיר מהטובים שיש

תודה על התגובה. ערכתי את הפוסט. הסיבות הן לא טכניות אבל בנזין בלבד בבקשה

פורסם
לפני 11 דקות, yoav911gt2 כתב:

סובארו פורסטר, מנוע 2.5 אטמוספרי. 

גם ל-CX5 צפוי דגם חדש השנה.

הייתה לי פורסטר סדרה 5 במהלך שנות הקורונה (ויתרתי על הליסינג עבדנו מהבית) . רכב נהדר ואמין שכיף לטייל איתו אבל שתיין דלק בהשוואה ל CX5 מנוע 2ל

הבנתי שגם סדרה 6 שתיינית אבל בהחלט אפשרות

פורסם

אאוטלנדר זה ניסאן עם לוגו של מיצובישי כיום, לא חושב שאפשר לצפות ממנו להמשיך את מוניטין האמינות של האאוטלנדר היוצא.
CX5 אכן אופציה נהדרת.

כנ''ל פורסטר למי שמחפש לשלב גם מעט פנאי.

אפשר להכניס למשוואה לקסוס NX בנזין משומשת

בגדול האופציות לא רבות שמצמצמים את ההייבריד והחשמל.

האירופאיות (גרמניה\צרפת\איטליה) הן יותר טכנולוגיות ומורכבות אך פחות אמינות

פורסם

לגבי הקופרה, אני נוסע באוקטביה 1.5 ליסינג כבר 5 שנים (2 רכבים) . כיף של אוטו לנהיגה אבל פח של אוטו מבחינת אמינות. לא חושב שכרכב פרטי ארצה משהו מהקונצרן הזה.

 

נשארנו עם CX5 ופורסטר. מה לגבי 3008?

לגבי לקסוס, ראיתי בטרייד שלהם שנכנס NX שנתון 22. קצת ישן לי ב 250K 

פורסם

טוסון/ספורטאז זה הבחירות הקלות.

אם יש לך דרישות ספצפיות (יותר נח, יותר חזק, יותר יפה, יותר גדול) אפשר להמשיך ולסנן.

 

בקיצור, ספורטאז' ברמת גימור Premium

 

פורסם

עד כמה צריכת הדלק מהותית?

יש כמה אפשרויות 'מחוץ לקופסא'

מאזדה XC-90 / יונדאי פליסייד / פורד אקספלורר וכו..

פורסם

תודה לכל המגיבים. מבחינתי הפורסטר זה חסם תחתון מבחינת צריכת דלק לרכב משפחתי מרכזי של 20K ק"מ.

לגבי  יונדאי פליסייד / פורד אקספלורר, מחוץ לתקציב.  מאזדה XC-90 לא רחוקה ממש אבל אין לי צורך ב 7 מקומות.

כבר חשבתי למתוח לכיוון לקסוס אבל כל הדגמים כולל החדשים הם היברידים או חשמלים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...