Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

מחפש להחליף את הרכב הנוכחי (סיאט איביזה 2018).

סך הכל אני מרוצה מהרכב, הוא אמין (לפחות במקרה שלי, הוא איתי 7 שנים מאז שקניתי אותו מהיבואן), נוח, נוסע טוב.

הסיבות להחלפה הן:

- מרווח מאחורה. אני מעוניין ברכב יותר מרווח מאחורה (כרגע עם 2 כסאות תינוק ואני לא יכול לקחת את המושב של הנהג אחורה כמו שהייתי רוצה).

- תא מטען גדול יותר. עדיין משתמשים ב2 עגלות (אחת עם אמבטיה, שזה זמני אז לא מאוד נורא) ובלתי אפשרי להכניס 2 ביחד, שלא נדבר על מזוודה או שתיים אם יוצאים לסופ״ש מחוץ לבית.

 

רכב חדש מהיבואן זה קצת גבוה לי מידי מבחינת מחיר, למרות שהיית מאוד רוצה (לא מתרגש להכנס לחיפושים של יד 2). לכן אני העברתי את החיפוש לרכב יחסית חדש (עד 3 שנים).

התקציב הוא עד 130 אלף.

מעדיף לא חשמלי. בנזין או היברדי זה סבבה. 

נוסעים בערך 15 אלף בשנה.

תכונות שחשוב לי לשמר:

- אמינות, לא רוצה ביקורים מיותרים במוסך.

- בטיחות

 

תודה!

פורסם

האם אתם מתכננים ילד שלישי? כי אם לא, הצפיפות מאחור עוברת די מהר (מספיק שהילד הגדול יגיע לגיל 3 ותסובב את המושב בכיוון הנסיעה, וכבר אין לך בעיית מרחב בצד אחד). גם עגלה - כמה זמן כבר תהיו עם 2?

 

בגדול, הכוונה שלי היא שאם המצב הולך להשתפר, לדוגמא, עוד חצי שנה, ואתה מרוצה מהרכב - לא בטוח ששווה להחליף אותו. לגבי הרכב שלך, אתה יודע בדיוק מה עבר עליו, סומך עליו, וכו' - עם רכב אחר שתקנה, תמיד יש סיכון שיהיו בו תקלות שפספסת. זה בנוסף לחסכון הכלכלי בלשמור על הרכב הקיים. כמובן שיש אנשים שמבחינתם רכב שאצלם 7 שנים דורש החלפה גם נטו מתוך שעמום, אבל לא נשמע שזה המצב אצלך.

פורסם
לפני 51 דקות, chrono כתב:

האם אתם מתכננים ילד שלישי? כי אם לא, הצפיפות מאחור עוברת די מהר (מספיק שהילד הגדול יגיע לגיל 3 ותסובב את המושב בכיוון הנסיעה, וכבר אין לך בעיית מרחב בצד אחד). גם עגלה - כמה זמן כבר תהיו עם 2?

 

בגדול, הכוונה שלי היא שאם המצב הולך להשתפר, לדוגמא, עוד חצי שנה, ואתה מרוצה מהרכב - לא בטוח ששווה להחליף אותו. לגבי הרכב שלך, אתה יודע בדיוק מה עבר עליו, סומך עליו, וכו' - עם רכב אחר שתקנה, תמיד יש סיכון שיהיו בו תקלות שפספסת. זה בנוסף לחסכון הכלכלי בלשמור על הרכב הקיים. כמובן שיש אנשים שמבחינתם רכב שאצלם 7 שנים דורש החלפה גם נטו מתוך שעמום, אבל לא נשמע שזה המצב אצלך.

צודק שבעוד שנה שנתיים עגלה אחת לא תהיה רלוונטית וכסא בטיחות אחד יהפוך להיות בוסטר.

עם זאת, כאשר יצאנו לטיולים כשהיינו רק עם ילדה אחת השתמשנו גם במושב האחורי בשביל לשים ציוד, מה שעכשיו אי אפשר לעשות (וגם יש יותר ציוד כי 4 אנשים במקום 3).

לגבי התרחבות ל3 ילדים, כרגע זה לא בתכנון.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

היברידי - קיה נירו.

בנזין , אם רוצים להישאר באותה המשפחה - סיאט אטקה, סקודה קארוק.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 4 שעות, vladclar כתב:

היברידי - קיה נירו.

בנזין , אם רוצים להישאר באותה המשפחה - סיאט אטקה, סקודה קארוק.

 

משום מה ביד 2 כל הנירו מ2022 שאני רואה זה פלאג אין ושם התא מטען בערך באותו גודל כמו האיביזה.

מה לגבי הסלטוס שלהם?

פורסם

סלטוס רכב בינוני,

אבל יכול להתאים לדרישות.

ספורטאז' עדיף ( אבל רק מנוע 2.0), אותו הדבר יונדאי טוסון,  רק מנוע 2.0 בשילוב גיר אוטומטי. 

אפשר מאזדה CX5,  אבל הביטוחים ממש יקרים.

 

  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אם אתה מרוצה מהאיביזה - אוקטביה היא מחליפה ראויה המתאימה לצרכיך.

היא מאוד מרווחת, מאובזרת היטב וצריכת הדלק שלה לא רעה.

צריך רק לברר את עלויות הביטוח.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...