Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלאגים לקורולה 2012: SC20HR11, SC16HR11 או NGK Ruthenium?


mo1010

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

ברכב שלי - קורולה 2012 - רשום במדריך שהפלג המומלץ הוא Denso SC20HR11, אבל נראה שהיום אומרים שה-SC16HR11 החליף אותו. האם זה אומר שה-SC16HR11 עדיף, או שאם אפשר להשיג את ה-SC20HR11, עדיף להישאר איתו?

בנוסף, יש לי אפשרות להביא מארה"ב פלג של NGK מסוג Ruthenium LKAR7AHXS 92274 במחיר מאוד זול, אבל אני לא בטוח אם טווח החום מתאים. הפלג הזה הוא בדרגת חום 7 ב-NGK, שנראה שווה ערך ל-22 ב-Denso. הפלג המקורי לרכב שלי היה בדרגת חום 20, ואולי היום עם ההמלצה החדשה זה בכלל 16, מה שיהיה שווה ערך ל-5 ב-NGK.

ראיתי שאומרים שגם NGK 4912 ILKAR7B11 מתאים, והוא גם בדרגת חום 7. אז האם זה אומר שגם ה-92274 Ruthenium יכול להתאים?

תודה רבה מראש על העזרה! 😊

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...