Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותי פיג'ו 106XSI ואתמול אחרי שכיביתי תאוטו הונטה המשיכה לעבוד.. נתתי לה לעבוד (הרבה זמן) והיא לא הפסיקה. פחדתי שיגמר לי המצבר אז ניתקתי את המינוס מהמצבר.

היום בבוקר ירדתי לאוטו וכאשר חיברתי את המינוס בחזרה הונטה המשיכה לעבוד.. מה עלי לעשות?? להחליף ונטה ??

ד"א לפני כחודשים הונטה היתה עושה לי רעש מאוד חזק כל פעם שהיא הייתה מתחילה לעבוד אז פירקתי אותה, לקחתי אותה הביתה ופירקתי אותה לגורמים ניקית את כל החלקים ושימנתי אותה בזסקל (או משהו כזה..) ואחרי שהרכבתי אותה בחזרה הכל עבד כרגיל והיא היתה שקטה מהרגיל..

 

אודה לכל מי שיוכל לעזור לי.

SUZUKI JIMNY

פורסם
שלום לכולם,

יש ברשותי פיג'ו 106XSI ואתמול אחרי שכיביתי תאוטו הונטה המשיכה לעבוד.. נתתי לה לעבוד (הרבה זמן) והיא לא הפסיקה. פחדתי שיגמר לי המצבר אז ניתקתי את המינוס מהמצבר.

היום בבוקר ירדתי לאוטו וכאשר חיברתי את המינוס בחזרה הונטה המשיכה לעבוד.. מה עלי לעשות?? להחליף ונטה ??

ד"א לפני כחודשים הונטה היתה עושה לי רעש מאוד חזק כל פעם שהיא הייתה מתחילה לעבוד אז פירקתי אותה, לקחתי אותה הביתה ופירקתי אותה לגורמים ניקית את כל החלקים ושימנתי אותה בזסקל (או משהו כזה..) ואחרי שהרכבתי אותה בחזרה הכל עבד כרגיל והיא היתה שקטה מהרגיל..

 

אודה לכל מי שיוכל לעזור לי.

יתכן והיוניט תקול.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

גם אצלי ב-106 התופעה התרחשה ,הסבר לפתרון הבעיה.

על בלוק המנוע בצד שמאל כייוון נסיעה מוברג חישן בצבע חום, הקונקטור שמתחבר

אליו הוא בצבע ורוד/סגול (אם ניתן לתאר את הגוון).

תנתק את הקונקטור הנ"ל תנקה אותו עם ספרי מגעים ותחבר את הפלג ,זה אמור לפתור את הבעיה .

לידיעה ,קופסאת בקרת המאווררים ב-106 נמצאת בתא הכפפות בצד שמאל (קופסא בגודל קופסת סיגריות).

בהצלחה

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

×
×
  • תוכן חדש...