Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות רכב 8 מקומות למשפחה.

שני הדברים הכי חשובים לי הם:

- צריכת דלק סבירה - אנחנו נוסעים כ - 20 K בשנה

- אמינות - אני עושה הרבה מילואים השנה ולא בא לי שאשתי תתקע עם הרכב שאני במילואים... (וגם בכל מקרה אמינות נראה לי בסיסי...)

בנוסף לאשתי יש רישיון רק על אוטומט.

 

הבעיה שאני רואה שהרכבים הקיימים בתקציב הם:

טויוטה סיינה סביבות 2009 עם ק"מ של כמעט 300,000!, בנוסף אם זה בלי מערכת גז - צריכת הדלק מופרזת... - הוא עדיין עם אמינות גבוהה בכזה שנתון ועם כזה קילומטראז'?

קיה קרניבל - גם דורש חריגה מהתקציב (רכבי 8 מקומות החל מ2016), וגם צריכת דלק מטורפת 1/6 שזה בערך שקל לק"מ.

שברולט טראוורס - המליצו לי לא לקחת כי לא אמין... - מה האמינות שלו באמת?

 

בנוסף ישנם את רכבי הוואן הגדולים:

סיטרואן ג'אמפי - יש מעט אוטומט, באבל ראיתי אחד שנראה סבבה שנת 2014 - אשמח לדעת מה האמינות שלהם

יונדאי H1 / I800 - לא כ"כ קיים עם ק"מ סביר בתקציב

 

לסיכום - 

מה ממליצים לי? סיינה 2009 עם ק"מ גבוה, מונע גפ"מ, סיטרואן ג'אמפי 2014, או משהו אחר שפספסתי?

 

תודה רבה!

 

פורסם

ומה האמינות של הסיינה אחרי כ280,000 ק"מ?

והג'אמפי 2014?

 

נ.ב.

אני חושב שאין לי ברירה אלא להתייחס עדיין לצריכת דלק. על הקרניבל או הסיינה בלי גפ"מ אני אוציא עוד כ 10,000 ש"ח בשנה על דלק ביחס לג'אמפי או סיינה עם גפ"מ.

 

תודה רבה על העזרה!

פורסם

אמינות של רכב בק"מ (אפילו שהוא מבית טויוטה) שקולה להימור בקזינו. לא הייתי שם גפ"מ על רכב כזה - זה רק יקרב את סופו של המנוע.

 

ג'אמפי יכול להיות אופציה, אבל למצוא אחת שמורה ומטופלת - לא יהיה פשוט.

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, אוריאלו כתב:

ומה האמינות של הסיינה אחרי כ280,000 ק"מ?

והג'אמפי 2014?

 

 

אני לא מכיר את הרכבים. נתתי אמירה כללית.

 

מידע כללי מאוד הסיינה רכב אמין עם מנוע בנזין ותיק ומוכח. אבל תמתין למומחים ולמכירים באופן ישיר.

פורסם

בדקת vw

קרוואל 

טרנספורטר?

אולי תמצא משהוא יותר שמור.

למרות שרוב הרכבים האלו השתמשו להסעות.

בתקציב שלך הכול גבולי בגיזרה הזאת.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

תוכל לעזור לי להבין מה היתרונות והחסרונות?

סיינה / ג'אמפי / פולקסוואגן?

 

נ.ב.

אולי אני יותר מידי נוסטלגי,אבל יש לי קושי לקנות פולקסוואגן, וודאי אם הגרמנים קראו לו טרנספורטר... מזל שזה לא דגם של רכבת...:huh:

פורסם

אני לא בטוח שטראוורס לא אמין, פשוט האחזקה מאוד יקרה.

 

לדעתי בתקציב נמוך עדיף להחזיק 7 מקומות ועוד רכב קטן.

 

רכבי 8 מקומות הם בד"כ  רכבים יקרים מאוד במקור ועלויות האחזקה שלהם בהתאם.

פורסם
לפני 12 שעות, אוריאלו כתב:

תוכל לעזור לי להבין מה היתרונות והחסרונות?

סיינה / ג'אמפי / פולקסוואגן?

 

נ.ב.

אולי אני יותר מידי נוסטלגי,אבל יש לי קושי לקנות פולקסוואגן, וודאי אם הגרמנים קראו לו טרנספורטר... מזל שזה לא דגם של רכבת...:huh:

אז תקנה קרוואל. שזו הגרסת נוסעים היותר "מהודרת"

לא מכיר את סיינה, וג'מפי.

קרוואל היה לי, אבל ידני וסינכרו, אוטו מושלם.

בכל מקרה שוב בתקציב שלך, תקנה את הכי שמור 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...