Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נהג חדש.

 

אני מחפש מקום שבו אוכל לתרגל חנייה (עם שני כסאות פלסטיק שאביא, לסימון פינות של מכוניות שכאילו קיימות). האם מישהו מכיר מקום כזה, בעיר רחובות? מקום שאין בו אנשים ותנועה, כדי שלא אראה חשוד בעיניהם ויזמינו לי משטרה. אני לא רוצה להלחיץ אנשים. ואולי גם לתירגול נסיעה ברוורס (ואז יהיה נחמד אם גם יהיו סימונים על האספלט).

 

(זו מכונית ישנה, ללא מצלמה אחורית, לכן אני צריך תרגול.)

 

אני כבר נוהג מספר חודשים, ויודע לחנות במקומות "קלים", אבל יש הרבה מקום לשיפור.

 

 

פורסם (נערך)

סע בשבת לבני ברק.

 

וחפש מקום עם מכוניות אמיתיות. כיסאות פלסטיק זה לא אותו הדבר.

אם אתה מפחד לפגוע שים ארגזי פלסטיק שתרדיש שתיגע בהן לפני שהגעת למכוניות עצמן.

 

גם תתקרב, תעצור ותבדוק מה המרחק שלך מהרכבים ותלמד להעריך איפה האוטו נגמר.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 32 דקות, Night Driver כתב:

גם תתקרב, תעצור ותבדוק מה המרחק שלך מהרכבים ותלמד להעריך איפה האוטו נגמר.

 

העצה הכי חשובה כאן. כבודם של החיישנים, מצלמות וכו' במקומם מונח. עד שלך לא תהיה תפיסה של המרחב לעומת הרכב שלך לא תדע באמת איך לחנות (ולנסוע במקומות צרים, והתחמקות וכו' וכו').

 

אי שם בתחילת דרכי עשיתי את הנ"ל (במקרה שלי בחניה של הבניין). יכול לומר לך שהיה הבדל של שמיים וארץ אחרי 15 דקות תרגול, שמשפיעות עלי עד היום.

פורסם

1. קח איתך חבר במקום כסאות..

2. אן יש מצלמות ברכב תכבה אותן בזמן האימות

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

כל מה שנאמר למעלה + תלמד קודם לכוון מראות כמו שצריך ושב נכון ברכב.

אחר כך תתרגל במגרש גדול, לא חייב להיות ריק אבל עם הרבה מקום פנוי, וכן, העזר בחבר וארגזי קרטון. אחרי תירגול תילמד להרגיש את פינות הרכב, אורכו ורוחבו והמרחק מעצמים שונים/מדרכה.

 

הנה למשל כמה טיפים לתירגול:

 

 

 

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

בפארק המדע יש כמה חניונים (ויקטורי, החניון שמול הרכבת ועוד).

תירגלתי שם בשישי אחה״צ עם הבן שלי, כשהוא היה נהג חדש.

מומלץ לבוא עם נהג ותיק שיוכל לתת לך טיפים לגבי גישה נכונה, כיוון מראות וכו׳.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

כיוון מראות : חשוב יותר - 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Night Driver כתב:

סע בשבת לבני ברק.

פות"ש עשה לך משהו רע?

 

אני חושב שהחניון של יוחננוף קרית משה די ריק בערב. 

עריכה אחרונה על ידי topop
  • אהבתי 1
פורסם

בית העלמין על העוקף מזרחי (מנחם בגין)

 

ספורטק רחובות ההולנדית 

 

חניון אולם אירועים שמיים כחולים 

 

 

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
בתאריך 13.8.2024 בשעה 18:52, ניקולו כתב:

(זו מכונית ישנה, ללא מצלמה אחורית, לכן אני צריך תרגול.)

מכונית ישנה זה מצויין- החדשות יותר מאד מעצבנות עם החלונות האחוריים הקטנים ברמה שקשה גם לנהגים מנוסים לפעמים להסתדר. 

החלפתי רכב לפני מספר שנים (מלנסר ללנסר), ועם הנוכחי אני לא מצליח להסתדר בעצמי עם החנייה בצורה טובה- אני מאד שמח שיש לו מצלמה. החלון האחורי כל כך גבוה, והישבן בולט החוצה, כך שאי אפשר באמת לראות איפה קצה הרכב ביחס לרכב שמאחוריך. 

ו, מודה, אני קצת עצלן בתקופה האחרונה- לא ממש מעוניין ללמוד את זה מחדש לרכב הזה. 

אם אחליט שאני כן רוצה להחנות בלי המצלמה כלל, הדרך שלי פשוטה- למצוא מקום חנייה כשיש מאחוריך רכב וחבר שיכול לכוון אותך. 

כשאתה רואה את קו תא המטען שלך מיושר עם המגבים של הרכב שמאחוריך, צא ותראה כמה מרחק יש לך מהרכב. כמה פעמים כאלו ותלמד להכיר גם את הזויות השונות והמרחקים שלהם. 

כך עשיתי גם עם הלנסר הקודמת, שבה היה יותר קל- הייתי רואה את קצה תא המטען שלי (הנוכחית האצ'בק בנוסף לכל). 

מאחר ואני הרבה מאד פעמים צריך להחנות ברחובות עם מצוקת חנייה לא קלה, עוד בקודמת החלטתי להוסיף מצלמת רוורס- ככלי עזר, לאחר לבטים ארוכים ומשמעותיים מאד עם עצמי. 

בדיוק מהנקודה של העצלנות- כשיש, לומדים להשתמש, ואז כשאין אוכלים אותה... 

כלי עזר לא רע, אבל רק אחרי!!!!! שלמדת להחנות בעצמך, כמו שצריך, בלי מכוונים ו\או עזרים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 37 דקות, ברווז כתב:

ועם הנוכחי אני לא מצליח להסתדר בעצמי עם החנייה בצורה טובה

אתה סתם מחפש תירוצים כדי לא להודות שהתחלת להתחבר לצד הנשי שבך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מר נהג לילה הנכבד. 

בחלקו התחתון של החלון האחורי שלי, יש קימור אלגנטי שמכיל את המנגנון של הוישר, שמונע ממני לראות בצורה טובה מה קורה מאחורי. 

אמנם כן, אני יכול להסתדר רק עם מראות הצד, אבל אני כבר עצלן מדי. 

העובדה שאני כבר לא ממלגז מזה שנים רבות לא עוזרת (אם כי אני עדיין הנהג היחיד בבניין שלנו שנכנס למגרש החנייה ברברס כדי להשתחל בקלילות ובמכה אחת לחניה). 

אני אזכור לך את ההערה השוביניסטית הזו שלך ואטרח להזכיר לך אותה מדי פעם. 

הכל בסדר.

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עם החיבור לצד הנשי אני בטוח שתזכור.

מרחקים אני מעריך רק לפי מראות צד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...