Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה - F-Type מ Sixt גרמניה + הקפות ברינג


פוסטים מומלצים

פורסם

תענוג לקרוא, תודה על השיתוף!

 

לא הבנתי מה התפקיד של פיליפ שם, הוא עבר לגרמניה או פשוט עובד עם שותף השכרה מקומי? כבר לא מנהל את המסלול בערד?

 

פורסם
לפני 9 שעות, Derish כתב:

תענוג לקרוא, תודה על השיתוף!

 

לא הבנתי מה התפקיד של פיליפ שם, הוא עבר לגרמניה או פשוט עובד עם שותף השכרה מקומי? כבר לא מנהל את המסלול בערד?

 

אין לו תפקיד, הרכב שלו ומאוחסן שם, יש מקומי ששומר על הרכב ומוסר ללקוחות

  • אהבתי 1

Miata ND2

 

פורסם

ואוו איזה סיפור מטורף.

יגואר F - type מבחינת הנראות שלו לטעמי הוא אחד מה Peaks של עיצוב רכב תוצרת בריטית. הוא נראה אצילי ומאפיונרי בו זמנית, יש לזה קסם מסויים. גרסה משודרגת ומעודנת של "רכבי הפשע" שנפוצות בארצינו.

  • אהבתי 2

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

פורסם

קודם כל תענוג, שיתוף נהדר.

 

א. בחורף האחרון(או בזה שלפניו) סללו מחדש חלק מהמסלול, אז כנראה שיש נקודות שטיפונת יותר ידידותיות מבעבר.

 

ב. אני תמיד מעדיף תיבה אוטומטית במסלול. בין אם זה פצאל ובין אם זה ברינג.

מפנה קשב, והמחשב/הרובוט תמיד יהיה יותר יעיל ממני בהעברת ההילוכים..

 

ג. פיליפ הוא נהדר. הבנאדם הכי מומלץ בתחום ללא ספק. גם הגון, גם נטול פוזה לחלוטין. 

 

ד. מקווה שלא ניסית לאכול ב-Devils dinner...😉

  • אהבתי 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

בקשר לסוויפט--אולי המוגדשת טיפה יותר חזקה, אני נהגתי באטמוספרית למיטב זכרוני, וזה פשוט לא כיף. לדעתי המינימום ברינג זה קליאו ספורט.

אגב, יש נהגים שעשו זמנים מעולים בסוויפט. נהגים שטובים ממני בהרבה כמובן. אבל לחובבן המצוי זה פשוט רכב חלש מדי ולא מהנה מספיק.

  • אהבתי 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, אליה כתב:

קודם כל תענוג, שיתוף נהדר.

 

א. בחורף האחרון(או בזה שלפניו) סללו מחדש חלק מהמסלול, אז כנראה שיש נקודות שטיפונת יותר ידידותיות מבעבר.

 

ב. אני תמיד מעדיף תיבה אוטומטית במסלול. בין אם זה פצאל ובין אם זה ברינג.

מפנה קשב, והמחשב/הרובוט תמיד יהיה יותר יעיל ממני בהעברת ההילוכים..

 

ג. פיליפ הוא נהדר. הבנאדם הכי מומלץ בתחום ללא ספק. גם הגון, גם נטול פוזה לחלוטין. 

 

ד. מקווה שלא ניסית לאכול ב-Devils dinner...😉

ב. אני מסכים, אבל כל חיי נוהג על ידניות ובנהיגת מסלול זה דווקא עוזר לי לתכנן את הפניות יותר טוב, עם היגואר לעומת זאת עשיתי שלל טעויות (בדרך כלל הורדתי להילוך נמוך מדי וכו)

ד. אכלתי subway, הבנתי שעדיף 😅

לפני כשעה, אליה כתב:

בקשר לסוויפט--אולי המוגדשת טיפה יותר חזקה, אני נהגתי באטמוספרית למיטב זכרוני, וזה פשוט לא כיף. לדעתי המינימום ברינג זה קליאו ספורט.

אגב, יש נהגים שעשו זמנים מעולים בסוויפט. נהגים שטובים ממני בהרבה כמובן. אבל לחובבן המצוי זה פשוט רכב חלש מדי ולא מהנה מספיק.

מסכים... הכח מאפשר לך לחזור לקצב סביר אם פישלת בפניה אחת ולקחת אותה איטית מדי לדוגמא. בסוף המגאן ישבה לי בול מבחינת הכח.

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם

איזה כיף שנהנת. שמח מאוד שיצאת מרוצה ואהבת את הרכב.

זכית שהביאו לך f type בסיקסט. זו הבעיה שהשכרה אצלהם, אתה מזמין רכב X ומקבל בדרכ רכב Y. הזמנת Z4 רגילה או M40? 

 

נ.ב. וואו כמה שנית לא הגבתי כאן. 

בתאריך 14.7.2024 בשעה 00:41, Derish כתב:

תענוג לקרוא, תודה על השיתוף!

 

לא הבנתי מה התפקיד של פיליפ שם, הוא עבר לגרמניה או פשוט עובד עם שותף השכרה מקומי? כבר לא מנהל את המסלול בערד?

 

עדיין גר פה, נכון לעכשיו עדיין מנהל את ערד :) 
הרכב שייך לי ולעוד חבר ואנחנו משכירים אותו לישראלים, בעיקר כאלה שאנחנו מכירים. 
הרכב מאוחסן ומתוחזק ע"י מכונאי שם.

  • אהבתי 3
פורסם

@Or05230 תודה על השיתוף. בהחלט נשמע כמו חוויה אמיתית.

שאלה על הרינג - האם אתה חושב שיש דבר כזה להיות "מוכן לרינג"? הכוונה היא האם צריך לעבור קילומטראז מקדים על סימולטורים, מסלולים בארץ וכו' בשביל שהחוויה תהיה טובה ולא רק רעידות בביצים? אם כן כמה?

ובדיעבד, לא היית מעדיף לעשות את זה עם מדריך לידך?

פורסם
לפני 11 שעות, GTאי כתב:

@Or05230 תודה על השיתוף. בהחלט נשמע כמו חוויה אמיתית.

שאלה על הרינג - האם אתה חושב שיש דבר כזה להיות "מוכן לרינג"? הכוונה היא האם צריך לעבור קילומטראז מקדים על סימולטורים, מסלולים בארץ וכו' בשביל שהחוויה תהיה טובה ולא רק רעידות בביצים? אם כן כמה?

ובדיעבד, לא היית מעדיף לעשות את זה עם מדריך לידך?

אני חושב שלא חייב להיות מוכן, כי בהקפה הראשונה מההתרגשות לא היה לי מושג איפה אני בהמון פניות...הפניות לא עיוורות ורואים בבירור את התוואי. אבל כן צריך ניסיון בנהיגה במסלול. אין ספק שהכרות תורמת משמעותית, בסקטורים שאני מאוד טוב בהם בסימולטור הייתי עם המון בטחון.

אם אני לפני 8 שנים הייתי עולה על הרינג, כשלא ידעתי בדיוק מה זה אייפקס ,העברת משקל וכו', כנראה מצבי לא היה מזהיר. אז אין לי את הכמות הנכונה כי זה יותר עניין של ידע לאו דווקא כמות.

 

מדריך-לי אישית קשה לחלק את הקשב למדריך, אבל אם הייתי בלי ידע וניסיון בעולם הזה בהחלט הייתי שמח לאחד.

  • רעיון טוב! 1

Miata ND2

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...