Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

 

לקסוס gs300 2008 

הרכב עם 265 קמ. 

יש בזמן האחרון רעש מתכתי בהנעה קרה(שנעלם תוך כשתי שניות) 

וקושי רב לעלות טורים בין 3-6 אלף סל"ד

הרכב מתקשה מאוד לעלות את הטורים. 

 

אין שום תקלות מהמחשב אך אני חושד שמדובר בשרשרת טיימינג שדורשת החלפה (לא הוחלפה מעולם) 

 

יש לכם אולי צפי אחר? או מה לבדוק? 

פורסם

למה שתחליף שרשרת טיימינג? או שהתכוונת לרצועת טיימינג? גם לא קשור, אבל לדעתי לרוב היפניות יש שרשרת ולא רצועה. 

 

על כל פנים, הייתי דווקא חושד בענייני מצערת (שיש לנקותה עקב פיח) או פחות מכך ענייני הצתה (פלגים, כבלי הצתה). 

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
לפני 4 שעות, slavai כתב:

אין שום תקלות מהמחשב

איך אתה בודק תקלות?

האם באמצאות מחשב אבחון של מוסך?

או איזה בדיקה עצמאית שלך?

 

האם לרכב הזה יש מרימי שסתומים הידראולים?

הרעש הראשוני שאתה מתאר יכול להיות קשור לזה.

הקושי לעשלות בטורים לא בטוח אם קשור לזה.

פורסם
לפני שעתיים, thebaron כתב:

למה שתחליף שרשרת טיימינג? או שהתכוונת לרצועת טיימינג? גם לא קשור, אבל לדעתי לרוב היפניות יש שרשרת ולא רצועה. 

 

על כל פנים, הייתי דווקא חושד בענייני מצערת (שיש לנקותה עקב פיח) או פחות מכך ענייני הצתה (פלגים, כבלי הצתה). 

לרכב יש שרשרת. 

מצתים אפרק לבדיקה לבדוק מצבם. 

חוטים /כוהלים יכולים גם לגרום לזה? (אין מיספייר) 

מצטערת - הרכב עובד כל זרק בצורה תקינה, בכל זאת יכול להיות שזה הבעיה? 

לפני שעתיים, IsraCar כתב:

איך אתה בודק תקלות?

האם באמצאות מחשב אבחון של מוסך?

או איזה בדיקה עצמאית שלך?

 

האם לרכב הזה יש מרימי שסתומים הידראולים?

הרעש הראשוני שאתה מתאר יכול להיות קשור לזה.

הקושי לעשלות בטורים לא בטוח אם קשור לזה.

בודק דרך obd

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 5.7.2024 בשעה 20:46, slavai כתב:

לרכב יש שרשרת. 

מצתים אפרק לבדיקה לבדוק מצבם. 

חוטים /כוהלים יכולים גם לגרום לזה? (אין מיספייר) 

מצטערת - הרכב עובד כל זרק בצורה תקינה, בכל זאת יכול להיות שזה הבעיה? 

בודק דרך obd

 

בוקר טוב,

 

עדכון:

הרכב נתן תקלות הבאות:

P0172

P0174

P2A03

 

בנוסף הרכב נחנק בלחיצת גז בסרק.

 

בשישי אבצע ניקוי בית מצערת ואבדוק שאין דליפות אויר מאחד הצינורות יניקה..

יש לכם הצעות נוספות?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...