Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סטוניק vs יאריס קרוס


Asaf-R

פוסטים מומלצים

בהמשך לפוסט הקודם.

החלטנו לשנות כיוון לשניים האלה (משפחה קטנה, נסועה של 12K בערך).

 

על הנייר הסטוניק נראה אחלה עסקה, אבל בתכ׳לס מדובר במכונית משנת 2017. מאוד מיושנת וקצת רועשת.

יש מידע על החלפת הדגם מתישהו בקרוב?

 

על היאריס קרוס אני מקבל פידבקים טובים מבעלי רכב וגם הנסיעה עליה מרגישה הרבה יותר טוב, אבל אני לא בטוח ששווה את ה-30K הפרש.

אני גם רואה שיש דגם חדש שנראה הרבה יותר טוב (AC200 series ).

בסוכנות לא יודעים כלום על זה. יש מצב שמיועד לשווקי מזרח אסיה בלבד ולא יגיע לארץ? (בנתיים אני רואה אותו בפיליפינים ואינדונזיה בלבד)

 

2023 Yaris Cross S HEV with GR Parts (NYC200, Indonesia)

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה במה באיון עדיפה על הסטוניק.

 

לגבי סטוניק מול הקרוס - הקרוס מעט יותר מרווחת והרבה יותר חסכונית. הסטוניק מהנה יותר לנהיגה (ככל שזה רלוונטי במכוניות כאלה), ולדעתי יותר יפה.

 

אני לא בטוח כמה ההפרש במחיר שווה את זה, אבל יש להניח שככל טויוטה חוץ מקורולה רובוטית, היא תשמור על מחיר יותר גבוה במכירה. אפשר לחשב כמה ההפרש במחיר יתקזז למול החיסכון בדלק. 

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שתכף כבר לא תהיה באיון למכירה אצל היבואן בגלל הטורקים,
אתמול הייתי ביונדאי ואני רואה שהם מפנים את הלקוחות של הI20 לבאיון בגלל שכבר אין מלאי של הI20.

לפי מה שאני מכיר הבאיון מאובזרת יותר מהאופציות האחרות, מעט יקרה יותר.

גם תלוי איזה מנוע אתה רוצה כי לבאיון יש רק מנוע 3 צילינדר לעומת המתחרות שיש להם גם אופציות אחרות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטוניק עדיפה בעיקר בזכות יחידת הנעה נעימה יותר ותא נוסעים הרבה יותר איכותי.

הסטוניק מוצעת עם שתי יחידות הנעה: 1.4 ליטר אטמוסרית ותיבת 6 הילוכים פלנטרית שתורמות רבות לאמינות ומתאימות למי שרוב תואי הנסיעה שלו עירוני.

הביצועים וצריכת הדלק פחות טובים מהטורבו 1.0 ותיבת הילוכים כפולת מצמדים שנותנת בעצועים מעולים ובנהיגה נכונה גם צריכת דלק טובה אך היא פחות אמינה בגלל הטכנולוגיה המורכבת.

נכון, הרכב בן 7, אבל תא הנוסעים מאוד נעים והנדסת האנוש בו מעולה.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שומע סיפורי אמינות על מנוע ה-1.0 וגיר ה-DCT של הסטוניק פחות או יותר מאז שהיא הוצגה. הסטוניק טורבו אצלנו מינואר 2019. קצת מעל 90K ק"מ. אכן היו שתי תקלות - אחת במולטימדיה מיד עם המסירה (הוחלף HU באחריות), והשניה - נקרעה הגומיה של ידית הפתיחה החיצונית של תא המטען. אם תצליחו לקשר תקלות אלה למנוע, או להוכיח שב-1.4 זה לא היה קורה, הולך לקנות כובע לארוחת הצהריים הבאה.

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בהחלט חושב שיחידת ההנעה עם טורבו וגיר כפול מצמדים מציגה אמינות טובה.

אבל אצטרך להמר מבין סטוניק 1.4 או 1.0 איזה רכב יידרש לתיקון תקלה ביחידת ההנעה ראשון - אהמר ללא סםק על ה- 1.0.

כשמישהו מתלבט בין טויוטה חרכב אחר - בדרך כלל הטענות בעד הטויוטה זו האמינות ולכן עבורו סטוניק 1.4 מהווה "תעודת ביטוח" לאמינות מול הטויוטה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שבתוך משהו כמו שבועיים הסטוניק אמורה לעבור לאמא שלי, היא תישאר בהישג יד ואוכל להמשיך לעדכן על האמינות. יהיה מעניין.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...