Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מתעניין בשני הדגמים מ2020 של טיוטה קורולה מייבוא מקביל (Flow ו Style)

אני רואה שהמחירים משמעותית זולים יותר מהדגמים של היבואן הרשמי (כולם מבקשים מעל המחירון, ובמחירים דומים לייבוא מקביל ניתן למצוא רק ליסינג עם נתונים דומים) להבנתי, החיסרון היחידי היא הסוללה ההיברידית שלא ניתן לרכוש לה אחריות לאחר ה5 שנים, ומפה יש לי כמה שאלות לגבי זה :

1. האם יש עוד חסרונות?

2. לא הצלחתי ממש להבין מטיוטה, אני הולך לטפל ברכב במוסך לא מורשה, האם במידה ואלך על טיוטה מיבואן רשמי אני לא יוכל להאריך את האחריות על הסוללה לאחר ה5 שנים בגלל זה? במידה וזה נכון אז כלכלית הרבה יותר נכון לקנות מקביל לא? רק ההפרשי מחירים של הטיפולים יעלו כמו סוללה חדשה.

3. האם החלפים הם אותם החלפים?

4. החברות ביטוח מבטחים את הרכבים האלה באופן שונה מקורולה רגילה?

תודה מראש לכולם!

פורסם

לגבי סעיף 2 - תצטרך לבצע בדיקה שנתית במוסך מורשה יבואן ולשלם כמה מאות שקלים. אם לא תשמור על רצף יש פרוצדורה לחידוש האחריות, אבל היא קצת מורכבת ואיני יודע מה מחירה. הפרטים כאן.

 

לגבי סעיף 4 - תצטרך לבדוק בחברות הביטוח לפי רמת האבזור, כל חברה מתמחרת אחרת. תביא בחשבון שטויוטה הוא אחד הרכבים היקרים ביותר לביטוח, ואני מדבר על כפול מרכבים אחרים, אפילו יותר חדישים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

2) מאחר וזה רכב מיבוא אישי ולא יבוא דרך יוניון מוטורס, אז הם לא מוכנים לתת לך לבטח את הרכב אצלכם בנוגע לסוללה ו/או חלפים אחרים (זאת לא הארכת אחריות אלא סוג של ביטוח).

 

3) בעקרון, החלפים הם אותם חלפים (בהנחה שזה מנוע 1.8 ליטר/ 122 כ"ס).  אם זה מנוע 2 ליטר, יתכן שיש הבדל מסוים בחלפים (לא וודאי).

 

לגבי רמת גימור -> אני ממליץ לך להשוות את האבזור מאחר ולעיתים הוא נחות ביחס לאבזור של רכב ביבוא "רשמי".

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

לגבי סעיף 2 - תצטרך לבצע בדיקה שנתית במוסך מורשה יבואן ולשלם כמה מאות שקלים. אם לא תשמור על רצף יש פרוצדורה לחידוש האחריות, אבל היא קצת מורכבת ואיני יודע מה מחירה. הפרטים כאן.

 

לגבי סעיף 4 - תצטרך לבדוק בחברות הביטוח לפי רמת האבזור, כל חברה מתמחרת אחרת. תביא בחשבון שטויוטה הוא אחד הרכבים היקרים ביותר לביטוח, ואני מדבר על כפול מרכבים אחרים, אפילו יותר חדישים.

תודה, כן הביטוח הזוי (11 אלף לנהג צעיר) אבל גם האופציות האחרות שלי גם די יקרות בביטוח (Ionic, Mazda 3 ו Xceed), אני נוסע 25 אלף קילומטר בשנה, לכן הצריכת דלק משלימה את הפער ואני מוכן לספוג את השעמום של הקורולה בשביל זה, אם ידוע לך על אלטרנטיבות אחרות עד 105 אש״ח אשמח לשמוע

 

לפני 3 שעות, guya72 כתב:

2) מאחר וזה רכב מיבוא אישי ולא יבוא דרך יוניון מוטורס, אז הם לא מוכנים לתת לך לבטח את הרכב אצלכם בנוגע לסוללה ו/או חלפים אחרים (זאת לא הארכת אחריות אלא סוג של ביטוח).

 

3) בעקרון, החלפים הם אותם חלפים (בהנחה שזה מנוע 1.8 ליטר/ 122 כ"ס).  אם זה מנוע 2 ליטר, יתכן שיש הבדל מסוים בחלפים (לא וודאי).

 

לגבי רמת גימור -> אני ממליץ לך להשוות את האבזור מאחר ולעיתים הוא נחות ביחס לאבזור של רכב ביבוא "רשמי".

תודה, ידוע לך על איזה רמות גימור מדובר? ניסיתי לחפש את הדגמים המיובאים לארץ בייבוא מקביל כדי לבדוק את המפרטים ואני לא מצליח  למצוא אותם, אני מנחש שיש להם שם שונה בחו״ל

פורסם

אינני יודע מה המשמעות (או השמות) של רמות הגימור מאחר וכל אחד היה נותן שם אחר.

צריך לבדוק ת'כלס מה יש ברכב ולעשות השוואה.

  • אהבתי 1
פורסם

לגבי רמות הגימור בייבוא מקביל - כל רכב לגופו. כל קשר בין שם רמת גימור למפרט - מקרי בהחלט.

 

לגבי ביטוח לסוללה יש מוסכים מתמחים שמוכרים ביטוח כזה לכל דורש ללא קשר מי היה היבואן למשל אלקטריקאר

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שים לב שגם כשרשומה רמת גימור כלשהי, ייתכנו הבדלים.

אני זוכר שהסתכלתי בעלון של אחד מהיבואנים המקבילים והיה רשום על חלק מהאבזור אופציונאלי.

כששאלתי את הנציג הוא אמר שזה תלוי איך הרכב מגיע לארץ או משהו כזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...