Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לגבי הקיט חניה - קיום מותקנת לי מצלמה של המותג שמחוברת לשקע המצת ( בלי חיבור לפיוזים ) כשאני מכבה את הרכב היא אומרת Switching to parking mode ובאמת לפני כמה ימים נכנסו לי ברכב בחניה והיא אשכרה צילמה אני מנסה להבין מה נותם הקיט חניה? הוא גורם לזה שהמצלמה מצלמת קבוע כאילו הרכב מונע למשך 24 שעות ? או שיש פה משהו אחר כי במצלמה אני יודע שיש סוללה פנימית שכבר אחרי שנה לא מחזיקה וואו 

פורסם (נערך)

להקליט באופן קבוע יגמור לך את המצבר של הרכב.

מה שחלק מהמצלמות עושות, זה הקלטה של תמונה אחת בשניה, ורק אם יש תזוזה במצלמה.

זה מספיק בשביל לראות את הפוגע.

כמו כן, יש צורך להתקין את זה דרך רכיב שמתקן את המצלמה ברגע שיש זרם חלש במצבר, כדי לא לגמור אותו.

יש קיט כזה באלי-אקספס של viofo , עולה סדר גודל של 70 דולר.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם

תודה על התגובה המהירה מניח שהעניין של תמונה אחת בשנייה זה תלוי במצלמה והבנתי שיש רכיב כזה שבתאכלס מחזיק נטו ל 24 שעות ואחר כך נכבה כדי שלא תיהיה הפתעה שמגיעים לאוטו ומגלים שהמצבר נכחד 

×
×
  • תוכן חדש...