Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחמם מיים גז


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, pasat04 כתב:

למכשיר על גז אין צורך בנקודת חשמל?

הכוונה, האם כשיש הפסקת חשמל הוא לא מושבת (לפחות שלב ההצתה)?

כן כמובן צריך נקודת חשמל,

גם בשביל ההצתה וגם בשביל האלקטרוניקה של הניהול.

יום טוב גם לך

פורסם

אם כך, צריך לשקול חמם בגז מול חמם בחשמל.

כיום, כשכיריים אינדוקציה נפוצים מאוד, אין סיבה להתחבר לגז בבית.

למי שיש מערכת סולרית, יש מים חמים מהשמש ברוב השנה.

נכתב למעלה בכלליות, שחימום בחשמל זול יותר מאשר בגז.

בחודשים שאין שימוש בגז לחימום, עדיין משלמים תשלום קבוע לחברת הגז.

גז בבית עלול להיות מסוכן, וגם נדרשת בדיקה פעם בכמה שנים.

מגבלה שכן קיימת בחמם חשמלי, זו הדרישה לתלת-פאזי, עם שקע ייחודי (תלת-פאזי).

מנגל על גז? מתחברים לבלון נייד.

לאור השיקולים האלה, אני בשלבים של רכישת חמם מים חשמלי.

פורסם
לפני 18 שעות, o_prime כתב:

שכחתם רק לכתוב שמחמם גז יקר יותר מחשמלי . אוהד

מה הכוונה יותר יקר?

מקלחת של 20 דקות על גז תעלה לי יקר יותר ממקלחת על בוילר שאני מדליק אותו בערך 25 דק לפני + 20 דק מקלחת, סה"כ הבוילר דלוק 45 דקות

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני 28 דקות, המהיר הזהיר כתב:

מה הכוונה יותר יקר?

מקלחת של 20 דקות על גז תעלה לי יקר יותר ממקלחת על בוילר שאני מדליק אותו בערך 25 דק לפני + 20 דק מקלחת, סה"כ הבוילר דלוק 45 דקות

ההשוואה היא למחמם מים בזמן אמת, סוג של אטמור אבל גדול יותר. לא לבויילר.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני שעתיים, pasat04 כתב:

אם כך, צריך לשקול חמם בגז מול חמם בחשמל.

כיום, כשכיריים אינדוקציה נפוצים מאוד, אין סיבה להתחבר לגז בבית.

למי שיש מערכת סולרית, יש מים חמים מהשמש ברוב השנה.

נכתב למעלה בכלליות, שחימום בחשמל זול יותר מאשר בגז.

בחודשים שאין שימוש בגז לחימום, עדיין משלמים תשלום קבוע לחברת הגז.

גז בבית עלול להיות מסוכן, וגם נדרשת בדיקה פעם בכמה שנים.

מגבלה שכן קיימת בחמם חשמלי, זו הדרישה לתלת-פאזי, עם שקע ייחודי (תלת-פאזי).

מנגל על גז? מתחברים לבלון נייד.

לאור השיקולים האלה, אני בשלבים של רכישת חמם מים חשמלי.

דליפת גז מסוכנת מאוד. אבל נדיר שזה קורה. ואם כן. אדם ממוצע ללא בעיות בחוש הריח ישים לב לכך די מהר.

לחוששים ניתן לשים גלאי גז.

 

התחשמלות גם מאוד מסוכנת, גורמת לא מעט למקרי מוות ושריפות.

 

מומלץ למי שמחמם מים בחשמל, לוודא תקינות הארקה באופן תדיר.

 

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

אל תשכח עלות התקנה של כמה אלפים טובים.

לי ביקשו 7000 כולל 2 בלונים גדולים. אתה יודע כמה דודי חשמל אני משלם במחיר הזה?

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, דניאל1983 כתב:

אני חושב שאם היה קיים בשוק מחמם מים חשמלי מידי מרכזי, אחד לכול הדירה.

זה יכול היה להיות להיט!

כמו המחמם על גז רק על חשמל.

יש. צורך חשמל כמו בית שלם.

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם (נערך)

נאמרו פה מספר דברים, בתור ירושלמי שגדל משנת 2000 עם "יונקרס" - קבלו:

1. תשקיע באחד בעל קיבולת הליטרים הגבוהה ביותר, הקטנים הם סיוט לא נורמלי, אני לדעתי אחליף אותו בחורף הבא (ניתן ב"מתנה" של עלות התקנה ב1000 שקל), אי אפשר לעשות כלים ולהתקלח באותו זמן, או 2 מקלחות.

2. מחמם מים בחשמל האמינות לוקה בחסר, לדוד שלי נהרס אחרי כמה שנים בעוד זה שעובד על הגז אמין ביותר, עם זאת גם כן יש לו טווח של כעשור, עם זאת, הוא ממליץ וגם אני ממליץ בתור אחד שיש לו אינדוקציה שחבל על הדמי מנוי בחודשי הקיץ.

3. בויילר הוא לא תחליף, נקודה, מתישהו המים נגמרים ואתה מתעצבן, בתור אחד שאוהב מקלחות ארוכות בין היתר כי תמיד היה יונקרס.

עריכה אחרונה על ידי avizaz

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
בתאריך 1.1.2024 בשעה 16:22, bjlb כתב:

אל תשכח עלות התקנה של כמה אלפים טובים.

אין לי מושג על איזה מכשיר מדובר, אבל זו לא עלות של התקנת מכשיר נטו, זה אולי כרוך גם בעבודת תשתית של מים/חשמל/גז.

עבור התקנה של חמם חשמלי, מבקשים כ-800 ש"ח.

בתאריך 1.1.2024 בשעה 20:47, דניאל1983 כתב:

למה בארץ לא נהוג להשתמש במחמם מים מידי חשמלי?

 

בתאריך 1.1.2024 בשעה 21:14, Nemesis כתב:

בד"כ קונים אחד לא חזק מספיק וזה די מחורבן. 

אני התעניינתי במכשיר של "כרומגן", יש להם מספר דגמים (קישור לדגם "תרמוהיט"), לפי הספקים (עוצמת החימום מותאמת לספיקת המים בברזים).

עד כמה שזכור לי, "אטמור" חובר לברז בודד.

כיום, מחברים את המכשיר ל"מחלק המים" ("חנוכיה"), או לצינור אספקת המים החמים הראשי בדירה, והמכשיר מספק מים חמים לכל הברזים בדירה.

המכשירים היום חכמים, ואם אספקת המים אליהם היא מתוך המערכת הסולרית, הם "יודעים" לחמם רק אם יש צורך, ועד לטמפרטורה שנקבעה. הכוונה היא שאם מגיעים מים חמים מדוד השמש, והם חמים, המערכת החשמלית לא תפעל. זו אופציה מאוד חסכונית.

  • מעניין 1

פורסם
בתאריך 31.12.2023 בשעה 17:39, MZN כתב:

שאלה אולי מטופשת, אפשר להיפטר מהדוד לגמרי עם המערכת הזו? אני שואל כי במקרה אני מסתכל על שירה שבה הדוד נמצא בתוך הבית, צריך להשקיע כמה אלפים לבעל מקצוע כדי להוציא אותו למסתור כביסה..

כשחיפשתי דירה ראיתי בניינים ללא דודי שמש בכלל, היו שם דירות פנטהאוז על הגג ולא נשאר מקום לקולטים.

זאת אומרת כל חימום המים הוא בחשמל או בגז. 

 

היה בדירה מחמם גז, מוכר הדירה היה משלם סדר גודל של 400 ש"ח חשבון גז בחודשיים, משפחה סטנדרטית.

 

כך שאם תוותר על דוד שמש, את הכמה אלפים שתחסוך בהעברת הדוד תוציא על גז תוך שנה בערך.

מחמם גז מצויין בנוסף לדוד שמש, לא במקום. 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...