Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרכים חדשות להשתמש בחומרים קיימים


פוסטים מומלצים

אני מנצל מגוון מוצרים שיש לי בכל הדרכים האפשריות. למשל לחלקי פלסטיק לבנים בהירים בתוך הרכב שהיו מלוכלכים...השתמשתי במנקה חלונות פצצה של חברת סייקלו שיש לי + במסיר זפת וחרקים של מגוויירס. החומרים האלה בשילוב יחדיו מרוחים על סמרטוט נקי או ישירות על המשטח או גם וגם, מנקים כל לכלוך עיקש מכל חתיכת פלסטיק ברכב. גם בחיצוני. אפשר להשתמש ככה או כהכנה לפני יישום חומר הגנה/דרסינג/פרוטקטאנט /חומר לפלסטיק וגומי. עשיתי ככה גם בפלסטיקה שמתחת לשמשה, הכין אותה יפה מאד ליישום חומר הגנה ששמתי מיד אחרי כן. הבאג אנד טאר רמובר יכול לשמש גם להסרת שאריות דבק מהשמשה, אחרי שהייה של 1-2 דקות גם להסיר שרף או חומרים קשים אחרים הן בתוך הרכב ומחוצה לו. את הרעיון קיבלתי אשכרה מצ'ט ג'יפיטי..שאלתי אותו איך להשתמש בעוד דרכים במסיר זפת וחרקים...ד"א אפשר גם על כרום ומתכות. השתמשתי בו כחומר ניקוי כללי ל לכלוכים קשים, בדיוק כמו הפלסטיק הבהיר לבן שבתוך הרכב שלי. הבריק אותו ממש ממש יפה והעלים כתמים של לכלוך וגריז שחור. להשתמש במטלית או מבקשת נקיה מאד, חשוב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתכלס, מרבית חומרי הניקוי די דומים האחד לשני, אלו היצרנים שגורמים לנו לחשוב שחייבים מוצר שונה לכל פיפס ברכב. עכשיו זה לא שאין הבדלים והרכבים שונים אבל בסופו של דבר יש המון מוצרים שהם דומים או רב שימושיים. אני סתם לדוגמה אקח את תחום הפוליש, בתכלס אפשר להסתדר מעולה עם שניים עד שלושה סוגים של פדים ועם שתי משחות פוליש, למרות שלכל חברה יש לפחות 10 מוצרים לכל קטגוריה. 

 

דרך אגב, ה- Cyclo באמת מעולה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, חומר לניקוי כללי, וממש לא חייב להיות ספציפי לרכבים...חומר כזה בדילולים שונים, נניח 1:15, 1:10 , 1:7 וכו', יעשה עבודה נפלאה על כל חלקי הרכב. גם כולה צריך דיטיילר אחד ולא יותר, למשל שים לב - חמישה ליטר של בריליאנט שיין דיטיילר שאפילו אותו אפשר לדלל 1:4 וגם 1:5 - יעשה עבודת תחזוקה שוטפת גם לחוץ הרכב ולפנימה שלו. זה עולה שים לב , 110 שח בלבד כרגע בסולו לחמישה ליטר. זה מחיר ריצפה. חומר ניקוי כללי שקונים לבית כל עוד משתמשים בו בזהירות עושה את רוב העבודה של ניקוי חלקי פנים הרכב אם לא את כל העבודה. אבל גם של מגווירס לא יקר וזה מספיק להמון המון זמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...