Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נקודות חשובות בביטוח רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה שאחרי עמוד חשמל יהיה למי לבוא,

אבל ח"ו שלא יקרה לו כלום.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

למה לי להתפתל ולקוות? לי יש ביטוח מקיף. פספסת שאני מסכים איתך שלנסוע בלי ביטוח זה טיפשי?

 

אני ממש לא מנסה לנבא האם ומתי תקרה התאונה הבאה של כל אחד ואחד. נהפוכו, אתה ו-WE988244 הם אלה שמנבאים תאונות לאנשים ושופטים אותם עוד לפני שהתמונות התרחשו.

פורסם
לפני 16 שעות, sperial כתב:

@Haim_gdsולמה שאזהם את העבר הביטוחי שלי ואסתכן בסירוב ביטוח או סתפ פרמיה לא סבירה במקרה של תבחעה נוספת? זה לא שתבעתי את הביטוח, שילמתי השתתפות עצמית ועליית פרמיה ובכך זה נגמר, בהחלט יתכן נזק נוסף.

 

למה, אם יש לי צד ג' ולא מקיף, אצטרך לשלם תמורת כל הנזקים שנגרמו לי באשמת מישהו אחר, ובמקרה הטוב לקבל פיצוי אחרי כמה שנים?

 

זה לא מה שאמרתי, עניתי לטיעון ("תשרטי איזה BMW שהבעלים שלו לא מוותר לך על התיקון ותמצאי את עצמך בבוץ כלכלי עמוק. מאוד. וגם בבוץ משפטי - וזה אם מדובר בצמישהו שמשתמש רק באמצעים כשרים") שלטעמי הוא מאוד מוקצן.

אדם רגיל (האדם ה"סביר" כפי שמכונה בעו"דית מדוברת) הנפגע כפי המתואר ינקוט בפיתרון הנכון של תביעת הביטוח שלו ופיצוי מהפוגע מאשר לבצע תיקון בעשרות אלפי שקלים או יותר.

 

לסבר את האוזן, אצלנו בישוב נשרט קשות הצד של לנטוס חדשה דנדשה ע"י הטנדר של הגנן והתיקון תומחר ביותר מ 100 אש"ח... אז שים עצמך בנעלייה של הבעלים. היא יכולה להוציא את הסכום הזה מהכיס (והיא באמת יכולה😏) כדי לתקן את הרכב, לפנות לעו"ד כדי להגיש תביעה בבית משפט השלום, לחכות (שנה-שנתיים? התיקים בשלום נמרחים לתקופות לא מציאותיות בשנים האחרונות) ובסופו של דבר לקבל את פסק הדין לטובתה (הכל צולם ותועד ע"י מספר מצלמות אבטחה) בסך של כ 200 אש"ח (? +שכר טרחה ותוספות שונות). יופי, עכשיו מה שנותר לה הוא לנסות לקבל את הסכום הזה מבחורצ'יק צעיר הגר בשכירות שהרכוש היקר ביותר שלו הוא טנדר מצ'וקמק. בהצלחה.... 

 

בתכלס, אם אתה בסיטואציה הזו. מה אתה הייתה עושה?

  • אהבתי 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 31.10.2023 בשעה 07:01, chrono כתב:

חברים תודה רבה על העצות . שמתי לב שהתפתח פה ויכוח אם כן לעשות צד ג או לא אז אשמח אם אפשר יהיה להעביר את הוויכוח לפורום אחר ולהפך להמשיך לתת נקודות חשובותותובנות של מה לבדוק  כשעושים ביטוחים . תודה רבה

 

×
×
  • תוכן חדש...