Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתי רוצה פורסטר כחול (גם אדום הולך).

היינו בסוכנות (באשדוד), בדקו במחשב ואמרו שאין במלאי ואין במשלוח עתידי.

יש עוד משהו שאפשר לעשות?
- האחראי על ההזמנות בסובארו במקרה קורא כאן בפורום?
- מישהו מכיר מישהו? (תכתבו לי בפרטי בבקשה).
- למישהו יש ניסיון במקרים כאלה? ("אמרו שאין במלאי ואין צפי, אחרי חודש התקשרו....")

- לקנות לבן ולצבוע?

 

image.png.8548c3f7f3f42d337f9cda3f3733d6ba.png

(אילוסטרציה, להמחשה בלבד)

 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

תקנה לבן, ותעטוף בפלסטידיפ בצבע הרצוי.

 

1540 מכוניות מדגם סובארו פורסטר עלו על הכביש מתחילת השנה.

מתוכם רק 41 היו בצבעים כחול, כחול מטאלי או תכלת מיטלי. אדום אין בכלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 5 שעות, mcshmupi כתב:

לקנות לבן ולצבוע?

 

כמעט - לקנות לבן ולעשות עיטוף בוויניל. זה יעלה עוד כמה אלפי שקלים, אבל אח"כ אפשר להסיר במינימום נזק ולקבל שוב רכב לבן שיהיה קל יותר למכור.

 

בתור בונוס, תוכל לבחור ממאה גווני כחול, אדום, וכל מה שבאמצע.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם יש לך סבלנות, תזמין בצבע שאתה רוצה ותמתין, הצבע הכחול הזה הולם את הדגם. הם לרוב יודעים שמי רוצה פורסטר הוא רוצה פורסטר ולא שום דבר אחר ולכן כנראה גם מרשים לעצמם לא להתאמץ. 

פורסם
לפני 5 שעות, Derish כתב:

 

כמעט - לקנות לבן ולעשות עיטוף בוויניל. זה יעלה עוד כמה אלפי שקלים, אבל אח"כ אפשר להסיר במינימום נזק ולקבל שוב רכב לבן שיהיה קל יותר למכור.

 

בתור בונוס, תוכל לבחור ממאה גווני כחול, אדום, וכל מה שבאמצע.

 

נאמר בצחוק.

לפני שעה, Supertigre כתב:

אם יש לך סבלנות, תזמין בצבע שאתה רוצה ותמתין, הצבע הכחול הזה הולם את הדגם. הם לרוב יודעים שמי רוצה פורסטר הוא רוצה פורסטר ולא שום דבר אחר ולכן כנראה גם מרשים לעצמם לא להתאמץ. 

אם היו אומרים לי שאפשר להזמין זה מה שכנראה היינו עושים. 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם (נערך)

זאת אופציה. 
את הפיקאסו קניתי יד 2 אז לקחתי את זאת שמצעתי עם נתונים טובים, לא בצבע שהיא רצתה (היא רצתה אדומה).
וזה משהו שחסר לה ביום יום, זה לא שהיא התרגלה ושכחה מזה. מידי פעם היא עדיין מתבאסת בקול רם (ועברו 3 שנים). 

הפורסטר מלכתחילה הוא לא בדיוק הרכב הכי מעוצב (למרות שאני מחבב). 
צבע לגמרי מוסיף כאן. 
בעולם הוא קיים ב 3 גוונים של כחול, 2 גוונים של ירוק ואדום אחד.

בארץ הוא קיים בכל צבע בתנאי שהוא לבן, כסוף, אפור או שחור. 

image.png.80ecb59088ea301391c2f365009aa565.png

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi
  • מבאס 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

בא ננסה להבין למה לא מביאים בצבעים האחרים.

 

הביאו כמות קטנה.

 

ישבו במלאי ולא נמכרו. הגיעו קרוב לגיול - מכרו בהנחה.

 

רשמו לפניהם שלא כדאי להביא בצבעים שאינם אפור/לבן/שחור כי הצבעים הללו פחות מבוקשים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

אבל למה לא אומרים:
"הנה הצבעים שקיימים כרגע. רוצה כחולה? נזמין לך אחת בהזמנה הבאה ותחכה"

הרי אחת לכמה זמן מגיע הזמנה מהיבואן לייצרן.
בהזמנה כתוב משהו בסגנון:50 לבן, 30 שחור, 30 כסוף, 30 אפור, 5 ברונזה, 5 ירוק. 
מה הבעיה להוסיף: 1 כחול?

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi
  • אהבתי 3

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

אם לא ניתן לשכנע את היבואן להזמין לך בצבע הדרוש, תברר אילו רכבים ניתן לרכוש בצבעים שאשתך מעוניינת בהם ותשאל אותה איזה רכב היא רוצה. 

פורסם
לפני 9 שעות, Derish כתב:

 

כמעט - לקנות לבן ולעשות עיטוף בוויניל. זה יעלה עוד כמה אלפי שקלים, אבל אח"כ אפשר להסיר במינימום נזק ולקבל שוב רכב לבן שיהיה קל יותר למכור.

 

בתור בונוס, תוכל לבחור ממאה גווני כחול, אדום, וכל מה שבאמצע.

 

אם מבצעים עיטוף ויניל לשינוי לצבע אחר לגמרי במקום טוב ומקצועי, כמה דקדקן צריך להיות אדם שמסתכל על הרכב כדי להבחין שזה ציפוי ולא צביעה ?

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

קשה לראות את ההבדל כל עוד הציפוי ללא נזקים. ברגע שיש שריטות או מכות בפח, משטח צבוע יגיב באופן שונה ממשטח עטוף, ואת העטוף בד"כ קל יותר להחזיר למצב חדש.

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...