Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שמורידים סרטונים..

אצלי בכרום יש לי את התוסף Video Downloader Professional

נותן אייקון של חץ ירוק כלפי מטה,לחיצה עליו ואתה רואה קובץ MP3 באורך שעתיים

שמחתי לעזור ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

תודה

האמת שאני יודע איך מורידים לינק מיוטיוב ויודע גם להמיר ל MP3

אבל פה זה לא מזהה את הלינק

 

אנסה מה שהצעת תודה רבה!

 

עוד שאלה, איזה תכנה חינמית יש לחתוך קובץ באורך שעתיים?

עריכה אחרונה על ידי cfir71

כפיר הג'ינג'י

פורסם

Audacity

 

עובדת כבר ... 20 שנה או משהו כזה.

  • רעיון טוב! 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, ezuf כתב:

כמו שמורידים סרטונים..

אצלי בכרום יש לי את התוסף Video Downloader Professional

נותן אייקון של חץ ירוק כלפי מטה,לחיצה עליו ואתה רואה קובץ MP3 באורך שעתיים

שמחתי לעזור ;)

זה לא עובד

אשמח אם תיכנס ללינק ותנסה בעצמך. זה לא לינק רגיל

עריכה אחרונה על ידי cfir71

כפיר הג'ינג'י

פורסם (נערך)

כרום - בוחר את התוכנית הרצויה לניגון/הורדה באתר - לוחץ על F12 - בוחר למעלה ב"Console" ואם אין צורך במשקפיים, אתה אמור לאתר די במהרה את הקישור להורדת התוכנית. הקלקה עליו (או העתקה שלו והדבקה בחלון חדש) תפתח חלון חדש עם הנגן, שבלחיצה על שלושת הנקודות שבו תוכל לבצע הורדה של התוכן ישירות למחשב.
 

אין על מה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • מצחיק 1
פורסם

תודה רבה מיקל! שיחקת אותה

 

לפני כשעה, ALÞћÃ כתב:

כרום - בוחר את התוכנית הרצויה לניגון/הורדה באתר - לוחץ על F12 - בוחר למעלה ב"Console" ואם אין צורך במשקפיים, אתה אמור לאתר די במהרה את הקישור להורדת התוכנית. הקלקה עליו (או העתקה שלו והדבקה בחלון חדש) תפתח חלון חדש עם הנגן, שבלחיצה על שלושת הנקודות שבו תוכל לבצע הורדה של התוכן ישירות למחשב.
 

אין על מה.

אלפא תודה. עשיתי את זה. אבל אחרי שלחצתי על קונסול לא הבנתי איזה מהלינקים שם אני צריך לבחור. בכל מקרה מיקל שלח לי לינק וזה מספיק.תודה לכולם! 

כפיר הג'ינג'י

פורסם
בתאריך 9.8.2023 בשעה 22:36, cfir71 כתב:

זה לא עובד

אשמח אם תיכנס ללינק ותנסה בעצמך. זה לא לינק רגיל

כשהגבתי לך ניסיתי בעצמי,עבד מצוין

אם הייתי רואה מוקדם יותר את התגובה הייתי מוריד ומעלה לאתר אחר בשבילך..אבל עלפא עזר לך כבר :)

  • אהבתי 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

נראה לי שהגיע הזמן לקנות טייפ קסטות :wink:

  • מצחיק 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...