Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי צריכה עירונית זה לא מוזר, זה אפילו אחלה.

לגבי צריכה בין עירונית זה נתון סטנדרטי אולם פחות מהמצופה.

תמלא פול טנק עד שידית תדלוק קופצת ותאפס מונה קילוטרים TRIP 

סע נסיעה עירונית בלבד או בינעירונית או משולבת לבחירתך ותחזור לתדלק רצוי באותה המשאבה בדיוק

ואז תחלק את מספר הקילומטרים למספר הליטרים ותקבל את התוצאה המדוייקת לאופי הנסיעה שנבדק,

מכל רכב אתה יכול להוציא נתונים מאוד שונים בהתאם לאופי הנהיגה קיק אחד ושינת את הסטטיסטיקה

סע כהרגלך, יש ברשת איזה מבחן שעשו לקורולה היבריד, רק שהם נסעו ללא מזגן בכביש מישורי עם קרוז נעול על איזור ה 80 והגיעו לצריכת דלק פנומנלית, רק בעולם האמיתי אף אחד לא נוהג ככה

פורסם
לפני 11 שעות, בר יוחאי סיטי כתב:

אציין שיש לי בעיה במשולש מצד ימין האם זה גם מהווה בעיה ? 

משולש זה בעיה בטיחותית, לתקן ללא דיחוי. משולש לא קשור לצריכת דלק.

 

כמה זמן הרכב ברשותך?

אם רק עכשיו קיבלת את הרכב, מה ייחשב צריכה סבירה בעיינייך?

אם הרכב אצלך כבר תקופה, מה הייתה הצריכה עד עכשיו? (בתנאי נסיעה דומים).

אני מקווה שבדקת את הצריכה על פני כמה תידלוקים. וממדת כמו שהסבירו לך למעלה. (כלומר: במשאבה. לא לפי מחשב הדרך).

 

פורסם
לפני 12 שעות, א.ד.מ. כתב:

לגבי צריכה עירונית זה לא מוזר, זה אפילו אחלה.

לגבי צריכה בין עירונית זה נתון סטנדרטי אולם פחות מהמצופה.

תמלא פול טנק עד שידית תדלוק קופצת ותאפס מונה קילוטרים TRIP 

סע נסיעה עירונית בלבד או בינעירונית או משולבת לבחירתך ותחזור לתדלק רצוי באותה המשאבה בדיוק

ואז תחלק את מספר הקילומטרים למספר הליטרים ותקבל את התוצאה המדוייקת לאופי הנסיעה שנבדק,

מכל רכב אתה יכול להוציא נתונים מאוד שונים בהתאם לאופי הנהיגה קיק אחד ושינת את הסטטיסטיקה

סע כהרגלך, יש ברשת איזה מבחן שעשו לקורולה היבריד, רק שהם נסעו ללא מזגן בכביש מישורי עם קרוז נעול על איזור ה 80 והגיעו לצריכת דלק פנומנלית, רק בעולם האמיתי אף אחד לא נוהג ככה

 

בהיברידי (בטויוטה בדור הרלוונטי) ובחשמלי זה בדיוק הפוך.

 

הצריכה בעיר אם נוהגים בעדינות עם דוושת ההאצה תהיה נמוכה יותר מהצריכה הבינעירונית.

 

צריכה של 1/14 בנסיעה בינעירונית במיוחד אתה לא נוהג בעדינות באופן מיוחד - היא סבירה לדגם הזה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני כשעה, zvit כתב:

צריכה של 1/14 בנסיעה בינעירונית במיוחד אתה לא נוהג בעדינות באופן מיוחד - היא סבירה לדגם הזה.

 

לא מדויק, אצלי לוקח 1/18 נסיעה בין עירונית, ומקסימום 1/17

עריכה אחרונה על ידי אוריס 2015
פורסם (נערך)

אני בודק כמו שאמרתם כאן לפי כמות הליטרים וק''מ ועדיין יוצא לי 1 ל14 ..ואני חושב שמינימום צריך לקחת 1 ל17 ועדיין אני נוהג יחסית רגוע לא לוחץ  חזק תמיד..וגם אם כן לא נראה שהצריכה שלו ככה..לכן מה אפשר לעשות להחליף פלאגים..

 

ושוב תודה לכולם

עריכה אחרונה על ידי בר יוחאי סיטי
טעות בכתיב
פורסם

לי הייתה טויוטה אוריס 2015 והממוצע ב-3.5 שנים היה 17-18 ק"מ לליטר.
האם אתה נוהג במצב ECHO או POWER?

 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
בתאריך 25.6.2023 בשעה 00:24, בר יוחאי סיטי כתב:

ובטרייה תקינה עשיתי רק עכשיו חידוש לביטוח.

לפני כן כתבת שעשית חידוש לביטוח? בכל מקרה נשמח לשמוע מה היה הבעיה.

 

לפני 3 שעות, בר יוחאי סיטי כתב:

 

×
×
  • תוכן חדש...