אני בודק כמו שאמרתם כאן לפי כמות הליטרים וק''מ ועדיין יוצא לי 1 ל14 ..ואני חושב שמינימום צריך לקחת 1 ל17 ועדיין אני נוהג יחסית רגוע לא לוחץ חזק תמיד..וגם אם כן לא נראה שהצריכה שלו ככה..לכן מה אפשר לעשות להחליף פלאגים..
ושוב תודה לכולם
תודה לכולם ..
לגבי הרכב הוא סטיישן כמובן ועשה 65 אלף ק''מ ובטרייה תקינה עשיתי רק עכשיו חידוש לביטוח.
וגם אציין שיש לי בעיה במשולש מצד ימין האם זה גם מהווה בעיה ?
יש לי טויוטה אוריס שנתון 2018 היבדרית כמובן ועשיתי בדיקה לגבי הצריכה שלו ויוצא שהוא לוקח 1 ל14 שזה ממש מוזר ..רציתי לשאול מה אני צריך לבדוק כדי לטפל בבעיה