Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה נשמע למי שמבין בזה אני אצטרך עזרה

אני רוצה להזמין מערכת אנדרואיד לרכב שלי, המערכת יוצאת לי 410₪ השאלה שלי היא כמה אני אצטרך לשלם למכס בשביל לשחרר את החבילה? הבנתי שיש 17% מעמ שזה יוצא לי כ70₪ אבל זה נראה לי זול מידי אמור להיות גם מס קנייה או משהו כזה לא?

אשמח לתשובות ממי שמכיר ויודע

פורסם

אם אתה מזמין מאלי אקספרס תנסה לבקש מהמוכר שיציין על החבילה מחיר של 70$

אני הזמנתי מולטימדיה ב500 שח ווהמוכר ציין שמחיר הוא 70$ ולא היו בעיות

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 7 שעות, shlomo078 כתב:

אם אתה מזמין מאלי אקספרס תנסה לבקש מהמוכר שיציין על החבילה מחיר של 70$

אני הזמנתי מולטימדיה ב500 שח ווהמוכר ציין שמחיר הוא 70$ ולא היו בעיות

פעם קודמת עשיתי ככה אבל זה לא עבד

העובד במכס חייג אליי אמר לי שהחבילה מעוכבת ושאם אני רוצה לשחרר צריך לשלוח לו את הקבלה האמיתית של כמה ששילמתי כי הוא ידע שמולטימדיה לא עולה  70$, לא פראיירים אלה

  • מצחיק 3
פורסם (נערך)
בתאריך 18.4.2023 בשעה 01:50, Refaellevy כתב:

יוצא לי כ70₪ אבל זה נראה לי זול מידי אמור להיות גם מס קנייה או משהו כזה לא?

אני הזמנתי מצלמת דרך ב540 שח ושילממתי על שחרור מהמכס משהוא כמו 72 שח

עריכה אחרונה על ידי shlomo078
הוספת פרטים
פורסם
לפני 5 שעות, Refaellevy כתב:

פעם קודמת עשיתי ככה אבל זה לא עבד

העובד במכס חייג אליי אמר לי שהחבילה מעוכבת ושאם אני רוצה לשחרר צריך לשלוח לו את הקבלה האמיתית של כמה ששילמתי כי הוא ידע שמולטימדיה לא עולה  70$, לא פראיירים אלה

וואוו אחד הסיפורים החזקים ששמעתי בעניין הזה 😄

פורסם

אני הזמנתי כבר מעל 40 מולטימדיות מעלי אקספרס

וחוץ מפעם אחת שחבר שלי הזמין לבד עיכבו את זה במכס וביקשו לו קישור לדגם ועלה לו 

200 שקל בערך לשחרר חוץ מזה אף פעם לא עיכבו לי במכס גם כשלא ביקשתי מהמוכר לכתוב מחיר נמוך

המוכרים בעלי אקספרס כותבים בעצמם מחיר נמוך

והם כבר מכירים את הבירוקרטיה הישאלית

פורסם
לפני 10 שעות, ברנד כתב:

אני הזמנתי כבר מעל 40 מולטימדיות מעלי אקספרס

וחוץ מפעם אחת שחבר שלי הזמין לבד עיכבו את זה במכס וביקשו לו קישור לדגם ועלה לו 

200 שקל בערך לשחרר חוץ מזה אף פעם לא עיכבו לי במכס גם כשלא ביקשתי מהמוכר לכתוב מחיר נמוך

המוכרים בעלי אקספרס כותבים בעצמם מחיר נמוך

והם כבר מכירים את הבירוקרטיה הישאלית

הבנתי אחי אבל במידה ומעכבים לי את זה אני אצטרך לשלם את ה17% ועוד גם מס קנייה משהו כזה אתה מבין בזה?

פורסם
לפני 4 שעות, Refaellevy כתב:

הבנתי אחי אבל במידה ומעכבים לי את זה אני אצטרך לשלם את ה17% ועוד גם מס קנייה משהו כזה אתה מבין בזה?

אתה יכול לסרב לקבל את זה ואז תקבל החזר מהמוכר

פורסם
לפני 10 שעות, ברנד כתב:

אתה יכול לסרב לקבל את זה ואז תקבל החזר מהמוכר

אחרי חודש+ שאני מחכה למולטימדיה אני מעדיף כבר לשלם מאשר להחזיר ולהזמין שוב בתקווה שפעם הבאה לא יתפסו

פורסם
לפני 25 דקות, Refaellevy כתב:

אחרי חודש+ שאני מחכה למולטימדיה אני מעדיף כבר לשלם מאשר להחזיר ולהזמין שוב בתקווה שפעם הבאה לא יתפסו

לא חייב להיות חודש 

יש כאלו ששולחים תוך שבועיים

פורסם
לפני 22 שעות, ברנד כתב:

לא חייב להיות חודש 

יש כאלו ששולחים תוך שבועיים

כן הבנת את הכוונה שאני סתם אצטרך לבטל ולחכות שוב את הזמן משלוח

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

1. מבחינת מיסים - יש רק תשלום מע"מ (17%).

2. תשלומים נוספים כתלות בדרך שליחת החבילה.  במשלוח עם דואר חבילות - אין תוספת תשלום. במשלוח מהיר (EMS, DHL,UPS וכו') - יש עמלות שחרור מהמכס.

3. למיטב הבנתי, יש צורך באישור משרד התקשורת

https://apps.economy.gov.il/Apps/PersonalImport/Product/Index/302

 

4. הסינים רושמים מחיר נמוך בגלל בירוקרטיה פנימית אצלם (לא קשור לבירוקרטיה אצלנו).

5. אם נעצר במכס ורואים שמוצהר מחיר נמוך, מחייבים אותך גם בתוספת קנס.

הערה : לא תמיד המוצר נעצר במכס. תלוי בחברה דרכה שולחים. במשלוח אליאקספרס סטנדרט - מעבירים מידע על תוכן החבילה מיד כשהיא נשלחת.

6. אם אתה לא משחרר את המוצר מהמכס (לא משלם מיסים), לא שולחים אותו חזרה למוכר אלא מעבירים אותו למכירה פומבית או השמדה (נחשב כפריט נטוש).

 

פורסם
בתאריך 3.5.2023 בשעה 06:00, guya72 כתב:

1. מבחינת מיסים - יש רק תשלום מע"מ (17%).

2. תשלומים נוספים כתלות בדרך שליחת החבילה.  במשלוח עם דואר חבילות - אין תוספת תשלום. במשלוח מהיר (EMS, DHL,UPS וכו') - יש עמלות שחרור מהמכס.

3. למיטב הבנתי, יש צורך באישור משרד התקשורת

https://apps.economy.gov.il/Apps/PersonalImport/Product/Index/302

 

4. הסינים רושמים מחיר נמוך בגלל בירוקרטיה פנימית אצלם (לא קשור לבירוקרטיה אצלנו).

5. אם נעצר במכס ורואים שמוצהר מחיר נמוך, מחייבים אותך גם בתוספת קנס.

הערה : לא תמיד המוצר נעצר במכס. תלוי בחברה דרכה שולחים. במשלוח אליאקספרס סטנדרט - מעבירים מידע על תוכן החבילה מיד כשהיא נשלחת.

6. אם אתה לא משחרר את המוצר מהמכס (לא משלם מיסים), לא שולחים אותו חזרה למוכר אלא מעבירים אותו למכירה פומבית או השמדה (נחשב כפריט נטוש).

 

את האמת השבוע הגיע לי החבילה, סך הכל זמן משלוח 12 ימים הייתי בהלם, המוכר רשם 40$ ורדיו לא מולטימדיה וברוך השם הגיע אליי חלק בלי בעיות

×
×
  • תוכן חדש...