Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לקנות רכב שישמש אותי לנסיעות שך 70 קמ ביום לעבודה. הרכבים הנל מצאתי בתקציב של עד 25 אש"ח. הקיה מנוע 1250 עם 110 אק"מ אך נמכרת ממורה לנהיגה, עד כמה יכול להיות בעייתי?

הדאציה מנוע 1200 אטמוספרי- יש לא מעט אפשרויות מפרטי עד 100 אק"מ. 

אני מעוניין ברכב שיהיה חסכוני אמין וזול לתחזוקה.

מה עדיף?

מה תדירות החלפה רצועת טיימינג בדאציה?

פורסם (נערך)

ריו - שרשרת טיימינג לעומת רצועה בסטפווי, איכות הרכבה וחומרים טובות יותר. 

סנדרו - נוחה יותר, מאובזרת יותר - 4 חלונות חשמל, בקרת שיוט, דיבורית בלוטות'. 

סנדרו רצועה כל 4 שנים או 60 אלף ק"מ. 

שתיהן עונות לדרישות שלך, לי יש סנדרו 17' ואני דיי מרוצה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, yoav911gt2 כתב:

ריו - שרשרת טיימינג לעומת רצועה בסטפווי, איכות הרכבה וחומרים טובות יותר. 

סנדרו - נוחה יותר, מאובזרת יותר - 4 חלונות חשמל, בקרת שיוט, דיבורית בלוטות'. 

סנדרו רצועה כל 4 שנים או 60 אלף ק"מ. 

שתיהן עונות לדרישות שלך, לי יש סנדרו 17' ואני דיי מרוצה.

מה עלות הטיפולים השוטפים ומה עלות הטיימינג? מה צריכת הדלק?

עריכה אחרונה על ידי henvis vw 1300
פורסם
לפני 47 דקות, henvis vw 1300 כתב:

אך נמכרת ממורה לנהיגה, עד כמה יכול להיות בעייתי

זה יכול להיות בעייתי.

 

זה המון שעות נסיעה במהירות נמוכה, אפילו אם הק"מ לא גבוה יש המון שעות מנוע, קלאץ' יכול להיות בלוי אחר שימוש לא נכון של התלמידים, גיר גם אבל פחות סיכויים.

 

אין ריו ידניות לא ממורה נהיגה?

 

 

פורסם

אם אתה חובב הגה

הייתי נכניס למשוואה גם פורש פיאסטה בשנצונים המאוחרים 15, 16 ידנית.

לעניין שרשמת

היה לי סנדרו 2016, כחששה בזמנו, רכב בסיסי מאוד, נוחות סבירה בעיר, לדעתי קטסטרופה מחוץ לעיר.

כרכב מנקודה א ל ב אחלה רכב.

קיה ריו , זה רכב שהאמת תמיד תפס לי את העין מלבד כמה רכבים שהלכתי לראות, לא היה לי אחד בבעלותי בכדי שאתן חוות דעת.

ושוב ,ממקום ניטרלי, חושס שבסכומים האלה הפיאסטה היא התמורה הכי טובה לכסף, ולא מוערכת מספיק בארצינו

פורסם

אם י ש אפשרות להגדיל מעט את התקציב לרכוש את סטוופאי עם מנוע 0.9 טורבו זה מעולה, מנוע ה1.2 של דאציה אמין, זה מנוע ותיק שעוד היה ברנו קליאו דור 3, לא חזק ולי הפריע סלד גבוה בשיוט, ב 100 קמ"ש המנוע כבר על 3.2 אלף סלד, ה0.9 טורבו חזק משמעותית, או לבדוק את אחותה רנו קליאו 0.9, פה כבר תקבל תא נוסעים איכותי יותר.

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בריו הסל"ד ב 100 קמ"ש הוא 2800, עם גיר ידני  המנוע מספיק לחלוטין לנסיעה סבירה, גם בשטח הררי. אין שם בעיית ביצועים מיוחדת.

 

 

פורסם

בקליאו אזור משורי גם היה סביר, למט תאוצה איטית,אבל בשטח הררי הורגש מחסור בכוח במיוחד עם מזגן.

 

 

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...